quote:

Ik heb hier nooit problemen met het inleveren van blikjes en kleine flesjes.quote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)vert-blikjes-niet-in
Duurt al veel te lang

quote:

De appie hiertegenover heeft vrijwel nooit een goed werkende machine en ook die rijen met lui met enorme plastic zakken vol die er dan een kwartiertje over doen om alles te regelen zijn hier niet vreemdquote:Op zondag 8 september 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit problemen met het inleveren van blikjes en kleine flesjes.
Voordeel vind ik juist dat je blikjes overal kan inleveren ook al verkopen ze in de winkel dat merk niet die machine slikken ze wel

Ja dat het drukker is bij die machine is een feit.quote:Op zondag 8 september 2024 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie hiertegenover heeft vrijwel nooit een goed werkende machine en ook die rijen met lui met enorme plastic zakken vol die er dan een kwartiertje over doen om alles te regelen zijn hier niet vreemd

Ik vind het ook wel grappig dat ze meteen in Duitsland gaan kijken als het hier ook kan blijkbaar, bij jou zal niet de enige plek zijn waar het wel looptquote:Op zondag 8 september 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat het drukker is bij die machine is een feit.
Maar tot nu toe slikken zowel bij AH als bij de lidl goed

Nee, zullen vast meer plekken zijnquote:Op zondag 8 september 2024 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig dat ze meteen in Duitsland gaan kijken als het hier ook kan blijkbaar, bij jou zal niet de enige plek zijn waar het wel loopt

quote:

Goedemorgen, nog wat op de planning vandaag?quote:

Niet veel. Even naar mijn vader en verder rustig aan vandaag.quote:Op zondag 8 september 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen, nog wat op de planning vandaag?

'Heeeeee Evers!'quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
25 jaar geleden stopten we met werken en gingen stiekem naar hem als de Boertjes luisteren.

@Sallyquote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen
Gisteren met Domni de Airborne wandeltocht gelopen. Nu voor de tweede keer; ik heb een leuk zilveren speldje met vleugeltjes gekregen

quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen
Gisteren met Domni de Airborne wandeltocht gelopen. Nu voor de tweede keer; ik heb een leuk zilveren speldje met vleugeltjes gekregen

Hey leuk! Ik heb ook gelopen, samen met 2 andere FOK!kers (dit jaar voor het eerst met henquote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen
 )
 )
 En elke 5e keer krijg je weer een nieuwe medaille, dus je moet even zorgen dat je 4 wings op 1 lintje gespeld krijgt, behalve op je 1e medaille natuurlijk
 En elke 5e keer krijg je weer een nieuwe medaille, dus je moet even zorgen dat je 4 wings op 1 lintje gespeld krijgt, behalve op je 1e medaille natuurlijk  

Wat ontzettend leuk zeg, met dat FOK!groepje!quote:Op zondag 8 september 2024 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey leuk! Ik heb ook gelopen, samen met 2 andere FOK!kers (dit jaar voor het eerst met hen)
Gefeliciteerd met je wing!
P.S. volgende keer (de 3e) is een speciale.....En elke 5e keer krijg je weer een nieuwe medaille, dus je moet even zorgen dat je 4 wings op 1 lintje gespeld krijgt, behalve op je 1e medaille natuurlijk

De 3e keer is een ronde overigens.
 Het is leuk om zoiets samen te doen. Wij gaan altijd met Domni's familie, het is echt een familietraditie.
  Het is leuk om zoiets samen te doen. Wij gaan altijd met Domni's familie, het is echt een familietraditie. Die is mooi. Met parachuutjes volgens mij.
  Die is mooi. Met parachuutjes volgens mij.

Leuk!quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |