Edwin Everts iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gehoord dat Edwin Evers dat presenteert. Klopt dat?
Ter land, ter zee en n de lucht, niet Lubach

Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappenquote:

Zit hij nog bij 538?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappen

Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.quote:

Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.

Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.

Hij deed dat echt goed, het werk lag bij ons ook nagenoeg stil op de afdeling.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.

Veel geluisterd wel in de ochtend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.

Geen gerommel in Brabant.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het rommelt weer in de verte,
al lijkt het meer over Brabant en Zeeland te gaan.

25 jaar geleden stopten we met werken en gingen stiekem naar hem als de Boertjes luisteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.quote:

Nog geen gerommel maar het is inmiddels wel lekker afgekoeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.
Of gewoon heel Brabant, maar je moet nog even wachten

Hoelaat?quote:

Scheen al te bestaan voor er motoren waren uitgevonden.quote:Op zondag 8 september 2024 01:16 schreef sly-nl het volgende:
Begrijp er geen reedt van dat ze dat coastal geroei niet met een ondersteunende motor aan de boot doen. Is toch veel minder vermoeiend en sneller!@
Fakking weirdos

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |