Kregen jullie niet netjes een lijstje waar op stond dat je dit nodig had?quote:Op maandag 9 september 2024 11:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, ik weet het en ik begrijp de (meeste) regels. Maar ik kan nergens een a4 schrift met harde kaft vinden voor een fatsoenlijke prijs. Ik weiger 8 euro neer te tellen voor 1 schrift. Hij heeft met gewone kaft en ik kocht bij action een plastic ding om het schrift in te stoppen. Ze bekijken het maar of school betaalt er zelf maar voor.
Ben nu best...boos![]()
Ditquote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Om te overbruggen tot de nieuwe al bestelde agenda binnen is zal het wel lukken denk ik
Nope, helemaal niks. Er is vanmorgen in magister gezet dat ie morgen een schrift met harde kaft MOET hebben. We hebben stapels a4 schriften maar allemaal met slappe kaft.quote:Op maandag 9 september 2024 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Kregen jullie niet netjes een lijstje waar op stond dat je dit nodig had?
Hier hebben we keurig allerlei schriften gekocht, blijkt dat ze bij elk vak gewoon een apart schrift krijgen voor aantekeningen. Nouja, die schriften kun je overal voor gebruiken
Oooh. Gelukkig is daar niks misgegaan dus.quote:Op maandag 9 september 2024 12:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
DitWas alleen voor vandaag want zn nieuwe agenda is net bezorgd
Nee, dit keer nietquote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh. Gelukkig is daar niks misgegaan dus.
Hij zit vast wel in een groepsapp van zijn klas. Laat ie daar even vragen waar ze klasgenoten het vandaan hebben, wellicht kan hij zelf op de fiets stappen?quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Er is vanmorgen in magister gezet dat ie morgen een schrift met harde kaft MOET hebben. We hebben stapels a4 schriften maar allemaal met slappe kaft.
Net 2 winkels geweest en die hadden niet. Nu moet ik of stad en land af of duur bestellen en beide gaan het niet worden vandaag.
Hij zit nu in een andere klas dus nog geen groepsapp. Niet dat ie daar in wilquote:Op maandag 9 september 2024 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij zit vast wel in een groepsapp van zijn klas. Laat ie daar even vragen waar ze klasgenoten het vandaan hebben, wellicht kan hij zelf op de fiets stappen?
Gaat een beetje moeilijk als de winkels hier het niet verkopen, daar ben ik al geweest. Enige is, misschien, een winkelcentrum een endje verderop maar dat redden we niet qua sport.quote:Op maandag 9 september 2024 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Laat het hem idd zelf fixen, oud genoeg voor!
Mush, moet hij ook leren zelf op te lossen. Ja, meestal makkelijker om zelf op te lossen en te regelen, maar dit is wel typisch zo’n dingetje dat ze zelf op kunnen pakken op deze leeftijd.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Er is vanmorgen in magister gezet dat ie morgen een schrift met harde kaft MOET hebben. We hebben stapels a4 schriften maar allemaal met slappe kaft.
Net 2 winkels geweest en die hadden niet. Nu moet ik of stad en land af of duur bestellen en beide gaan het niet worden vandaag.
Action zegt harde kaftquote:Op maandag 9 september 2024 12:26 schreef PoesInDoos het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2565494/oxford-projectboek-a4/
Valt dit onder harde kaft?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 9 september 2024 12:31 schreef Cathmar het volgende:
Schrift
Karton
Kaftpapier
= schrift met harde kaft
Dan keur ik het goedquote:
Weet ik, maar de manier waarop dit zo op slag van kakken wordt gecommuniceerd, dat trek ik echt nietquote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mush, moet hij ook leren zelf op te lossen. Ja, meestal makkelijker om zelf op te lossen en te regelen, maar dit is wel typisch zo’n dingetje dat ze zelf op kunnen pakken op deze leeftijd.
Nope, met lijntjes ook nog. Had er eentje maar was zonder lijntjes en 5,50 vond ik te duur om de gok te nemen dat het toch niet goed zou zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 12:26 schreef amaranta het volgende:
Een schrift met een harde kaft? Een Dummy?
Had mijn zoon ook nodig. De leerkracht zette het om 20:53 in magister voor de dag er na.
Hadden we dus niet. Inmiddels wel gekocht bij de boekhandel. 4 euro voor a5 formaat.
Heeft ie overigens zelf gekocht afgelopen weekend.
Nee, helaas. Die had ik net bij action gezien.quote:Op maandag 9 september 2024 12:26 schreef PoesInDoos het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/2565494/oxford-projectboek-a4/
Valt dit onder harde kaft?
De mijne zit ook in groep 8.quote:Op maandag 9 september 2024 12:33 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dan keur ik het goed![]()
Ik mag me dit jaar ook gaan verdiepen in de wonderlijke wereld van de brugklasNog één jaar te gaan!
Dat had ik ook bedachtquote:Op maandag 9 september 2024 12:31 schreef Cathmar het volgende:
Schrift
Karton
Kaftpapier
= schrift met harde kaft
Die heeft allesssss.quote:Op maandag 9 september 2024 12:34 schreef amaranta het volgende:
Boekvoordeel heet de winkel
https://www.boekenvoordee(...)=BoekenVoordeel#sqr:(q%5BDummy%5D)
Wij hoeven maar naar 2 open dagen/scholen, dat scheelt al een hoop keuzestress!quote:Op maandag 9 september 2024 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne zit ook in groep 8.
God sta me bij.
Kijk, das handigquote:Op maandag 9 september 2024 12:34 schreef amaranta het volgende:
Boekvoordeel heet de winkel
https://www.boekenvoordee(...)=BoekenVoordeel#sqr:(q%5BDummy%5D)
Weet jouw kind ook welke richting hij al wil?quote:Op maandag 9 september 2024 12:35 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wij hoeven maar naar 2 open dagen/scholen, dat scheelt al een hoop keuzestress!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |