Maar daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 8 september 2024 15:59 schreef Gehenna het volgende:
En je had natuurlijk ook een enkele Engelse bands die in het Nederlands zongen
Precies zoals de TTquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze snap ik niet helemaal, een topic over Nederlandse of belgische bands die Engels zingen?
Wellicht wat breed voor een eigen topic.
Het is wat mij betreft net iets te breed voor een eigen topic omdat 90% van de nederlandse popmuziek in het engels is. Daardoor wordt het een plemp hier alles maar neer topic.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies zoals de TT
Zo moeilijk is het niet toch?![]()
Dit snap ik niet , ik maak een topic met muziek waar ik graag naar luister , muziek uit België en NL ik heb muziek verzamelingen uit NL en België maar een topic daarover openen is niet goedquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft net iets te breed voor een eigen topic omdat 90% van de nederlandse popmuziek in het engels is. Daardoor wordt het een plemp hier alles maar neer topic.
Opzich is dat niet erg maar dan zou ik een nederlandse popmuziek topic met ook daarbij gewoon discussies en "gekeuvel" beter vinden passen.
Ook om MUZ weer eens wat levendiger te krijgen als forum in plaats van een veredelde youtube lijst.
Maar ik geef het het voordeel van de twijfel en laat het wel open.
Nee hoor gaan we niet dicht gooien ik snap alleen het topic niet omdat het onduidelijk is. In je OP staat iets over gevoeligheid en culturen en in de titel staat flemish en dutch en engels. Een beetje meer duidelijkheid mag wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit snap ik niet , ik maak een topic met muziek waar ik graag naar luister , muziek uit België en NL ik heb muziek verzamelingen uit NL en België maar een topic daarover openen is niet goed![]()
Gooi dan maar dicht , ik ben er helemaal klaar mee als dit zo gaat
Mijn excusses, dat ik door je youtube stream heen heb gepost met een vraag.quote:
Oh zat er lol inquote:
Ik snap , het ging mij niet om genres maar om Engelstalige bands en of artiesten uit België en NLquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh zat er lol in![]()
Het was slechts niet helemaal duidelijk en ik vroeg om verheldering. Ik neem aan dat je het topic gemaakt hebt zodat mensen mee kunnen doen. Op de huidige manier was het waarschijnlijk niet voor iedereen duidelijk welk subgenre je hier bedoelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |