Maar wat is dan de link met dat artikel over die mishandeling van mevrouw Kr**üzen. Zijn partner heet ook zo weliswaar zonder de umlaut.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:44 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Het feit dat Collin dat zo snel zegt, duidt neem ik aan op dat ze hem gebeld hebben en dat hij direct zei 'ja, dit is familielid X' wat natuurlijk heel goed kan kloppen en idd nogal onfortuinlijk is voor hem dan...
Ook ivm een per ongeluk niet geanonimiseerde naam in een rechtbank uitspraak. En ivm wilde speculatie van o.a. ondergetekende!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand jou vraagt: hoi, sla jij je vrouw? Dan zeg je wellicht; nee hoor, die sla ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:04 schreef obligataire het volgende:
ar wat is dan de link met dat artikel over die mishandeling van mevro
Ja ik was daar niet serieus over. Ik vond het gewoon frappant nadat er eerst een link tussen hem en een misdrijf in Almelo was gelegd, ik haar naam + Almelo door Google trok en direct een ander zwaar misdrijf vond. Fijn stadje, dat Almelo!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Maar wat is dan de link met dat artikel over die mishandeling van mevrouw Kr**üzen. Zijn partner heet ook zo weliswaar zonder de umlaut.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:18 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje DC H*ndels*ndernemingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem hem ook voor mijn basis bedrag mee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:16 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Als iemand jou vraagt: hoi, sla jij je vrouw? Dan zeg je wellicht; nee hoor, die sla ik niet.
Terwijl je wellicht je vrouw wél slaat
even als animatie.
Enfin, ik kijk maar naar de zekerheden en ik ga er maar van uit dat meer hondjes fikkie heten. Neem m basis mee...
Me too, het lijkt allemaal loos alarm, maar toch goed dat het gesignaleerd & besproken isquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Ik neem hem ook voor mijn basis bedrag mee.
Jullie de niet-drugsdealer, ik de fietsen-stucadoor. En nu is het tijd voor mijn winterslaap.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
Me too, het lijkt allemaal loos alarm, maar toch goed dat het gesignaleerd & besproken is![]()
Mocht achteraf tóch blijken dat hij alles bij elkaar liegt dan hebben we altijd de zekerheid nog, die comfortabel lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:19 schreef CaLeX het volgende:
Beste investeerder,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In april jl. heeft u geïnvesteerd in LFS Invest B.V. met leningnummers 00048365 en/of 00048270. Door omstandigheden kan de hypotheek op het onroerend in Someren niet gevestigd worden.
Hierdoor hebben wij de gelden nog niet uitgeboekt naar de notaris. De lening is op 3 mei jl. rentedragend geworden. Doordat de gelden nog niet uitgeboekt zijn en er op dit moment nog geen zicht is op hypotheekvestiging zullen wij de gelden die risicoloos op onze rekening hebben gestaan aflossen op de lening. De termijn van 03-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048270 en de termijn van 08-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048365 zijn niet voldaan door de ondernemer. Omdat deze termijnen niet voldaan zijn worden deze gecorrigeerd. Wij zullen de achterstallige rente op de geldnemer verhalen. Zodra hier meer over bekend is zullen wij u aanvullend berichten.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
Zelf zit ik er niet in maar lekker op tijd geïnformeerd...quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Beste investeerder,
In april jl. heeft u geïnvesteerd in LFS Invest B.V. met leningnummers 00048365 en/of 00048270. Door omstandigheden kan de hypotheek op het onroerend in Someren niet gevestigd worden.
Hierdoor hebben wij de gelden nog niet uitgeboekt naar de notaris. De lening is op 3 mei jl. rentedragend geworden. Doordat de gelden nog niet uitgeboekt zijn en er op dit moment nog geen zicht is op hypotheekvestiging zullen wij de gelden die risicoloos op onze rekening hebben gestaan aflossen op de lening. De termijn van 03-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048270 en de termijn van 08-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048365 zijn niet voldaan door de ondernemer. Omdat deze termijnen niet voldaan zijn worden deze gecorrigeerd. Wij zullen de achterstallige rente op de geldnemer verhalen. Zodra hier meer over bekend is zullen wij u aanvullend berichten.
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:38 schreef Horsemen het volgende:
Zelf zit ik er niet in maar lekker op tijd geïnformeerd...
Of is er in de tussentijd nog een update geweest?
Dat wel, centen zijn al terug.quote:Wel goed dat het geld nog veilig op de tussenrekening stond.
Kwam inderdaad 10 minuten later binnen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Beste investeerder,
Hierdoor hebben wij de gelden nog niet uitgeboekt naar de notaris. De lening is op 3 mei jl. rentedragend geworden. Doordat de gelden nog niet uitgeboekt zijn en er op dit moment nog geen zicht is op hypotheekvestiging zullen wij de gelden die risicoloos op onze rekening hebben gestaan aflossen op de lening. De termijn van 03-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048270 en de termijn van 08-08-2024 voor de lening met leningnummer 00048365 zijn niet voldaan door de ondernemer. Omdat deze termijnen niet voldaan zijn worden deze gecorrigeerd. Wij zullen de achterstallige rente op de geldnemer verhalen. Zodra hier meer over bekend is zullen wij u aanvullend berichten.
Het waren 2x 1e hypotheek. Mogelijk waren de panden toch met hypotheek belast of lag er een beslag op de panden?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kwam inderdaad 10 minuten later binnen.
Ben wel benieuwd naar de omstandigheden eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Het waren 2x 1e hypotheek. Mogelijk waren de panden toch met hypotheek belast of lag er een beslag op de panden?
Een linkje naar de pitchVolgens pitch moet de man genoeg geld in de pocket hebben om de gemiste rente en boete rente te betalen. We zullen zien of bijzonder beheer goed doorpakken in deze. Kan nog wel eens lastig worden omdat de lening door het niet uitboeken van het geld feitelijk niet tot stand is gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal aan de clausules van de lening liggen of er nog rente binnen komt voor de afgelopen maanden.
Dat is gunstig. Project zou nog een maand of 7 lopen en wordt nu met 6 maanden boeterente afgelost. Van dezelfde leningnemer lopen ook 181 A / C / D. Ik ben benieuwd of die binnenkort ook vervroegd worden afgelost.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:36 schreef fok321 het volgende:
vervroegde aflossing SIG Maastricht President Rooseveltlaan 181 B
Geen update tussentijds, de Get Ovek is van 29mei24, daarna dus nog hypo vestigen, blijkbaar wat gedoe voor tijdens en na de vakantie inz vestiging vd hypo en nu dus streep erdoor. Toch ff curious naar reden. Moet dus 2 mnd rente komen maar keurig dat hoofdsom zoals het heurt geparkeerd stond en nu teruggeboekt is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:38 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zelf zit ik er niet in maar lekker op tijd geïnformeerd...
Of is er in de tussentijd nog een update geweest?
Wel goed dat het geld nog veilig op de tussenrekening stond.
https://www.funda.nl/deta(...)laan-181-a/89073987/quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:43 schreef probablyunsure het volgende:
[..]
Dat is gunstig. Project zou nog een maand of 7 lopen en wordt nu met 6 maanden boeterente afgelost. Van dezelfde leningnemer lopen ook 181 A / C / D. Ik ben benieuwd of die binnenkort ook vervroegd worden afgelost.
Website zegt nog steeds Coming soon.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef zeeland6 het volgende:
Desi & Devi Gouda bij HCN is weer niet betaald, na problemen vorige maand.
Het imperium van Mohammed vertoont wat scheuren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |