Vooral omdat men weet dat Max nu niet zo snel is en dus te pakken is. Als je dan opeens moet vechten met iemand die normaal gesproken Max alleen tegenkomt als ze op een rondje worden gezet ... tsja kan er van alles gebeuren (Groetjes Ocon).quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aan één uitvalbeurt gaat Verstappen niet genoeg hebben, hoor. Wil trouwens niks jinxen, maar in de middenveld sluit ik een DNF voor Max ook niet uit.
Nou, dit !!quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hmm ik vind seizoen eigenlijn tegenvallen. Nou ja, eigenlijk vallen de races tegen, seizoen is spannend.
Eerste paar races waren niet bijzonder, want toen was het Max die relatief makkelijk won. Nu is het eigenlijk McLaren die het behoorlijk makkelijk wint of hoort te winnen, maar het zelf steeds verneukenDat is dan nog het enige spannende ... "hoe gaan ze het nu weer verneuken"
Lawrence gaat zijn eigen zoon er toch niet uitgooien?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Nou, zoals ik al zei, Max en Alsonso teamgenoten en Max zet samenwerking met Newey en Honda voort.
Tekenen, hup hup.
Eerst Helmut nog even met pensioen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:07 schreef FireFox1 het volgende:
Dus Max gaat volgend seizoen naar AM
En GP moet mee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerst Helmut nog even met pensioen.
Die is de laatste waarvoor Max nog bij Red Bull zou blijven.
Die gaat sowieso mee, dat is standaard dat de race-ingenieur mee gaat met de rijder.quote:
Ik prefereer Mercedes. Maar als hij maar weg gaat bij RBR. Dat is echt een zinkend schip.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:50 schreef mikieu het volgende:
Hoe lang geleden zei ik al dat Max met Newey naar AM (Honda) ging?
Zou het leuker vinden dan Mercedes, maar stroll mag wel weg.
Gewoon Helmut en GP meenemenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerst Helmut nog even met pensioen.
Die is de laatste waarvoor Max nog bij Red Bull zou blijven.
Bono gaat ook niet mee met Lewis. GP heeft overigens net bijtekenend bij RBR.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die gaat sowieso mee, dat is standaard dat de race-ingenieur mee gaat met de rijder.
De rijder en de race-engineer hebben in jaren een band opgebouwd, dat is 1 pakket eigenlijk.
Daar denken Lewis Hamilton en Peter Bonnington anders over.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die gaat sowieso mee, dat is standaard dat de race-ingenieur mee gaat met de rijder.
De rijder en de race-engineer hebben in jaren een band opgebouwd, dat is 1 pakket eigenlijk.
Nee. Dat gebeurt nooit tenzij Stroll jr er genoeg van heeft om in F1 rond te rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lawrence gaat zijn eigen zoon er toch niet uitgooien?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bono gaat ook niet mee met Lewis. GP heeft overigens net bijtekenend bij RBR.
UItzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar denken Lewis Hamilton en Peter Bonnington anders over.
Aston doet ook in een hoop andere raceklassen mee, Indycar bijv.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Dat gebeurt nooit tenzij Stroll jr er genoeg van heeft om in F1 rond te rijden.
AMR zit niet in Indy Car.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aston doet ook in een hoop andere raceklassen mee, Indycar bijv.
Ik vraag me dat af hoor, ik denk eerder dat het vaker niet gebeurt dan wel. Lewis werkte bij McLaren ook niet met Bono. En dat is van Brits team naar Brits team, waarom nam hij toen zijn engineer niet mee? Michael Schumacher werkte ook met meerdere engineers samen. Alonso ook. Ik denk dat we het ook niet moeten overschatten. Max heeft in 21 in een emotionele bui in een interview gezegd dat hij alleen met GP kan werken en ineens is dat in Nederland de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
UItzonderingen daargelaten natuurlijk.
En het is met Ferrari ook misschien anders, die willen toch ook wel heel graag Italianen in het team hebben.
Mar Max en GP zijn haast 1 persoon, denk niet dat die heel makkelijk te vervangen is.
GP is de enige die de leeuw in Max kan temmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |