Het heeft niet alleen dezelfde titel als de Armeense inzending, ze zingt ook nog deels dezelfde tekst (you ain't got shit on me, I'm a survivor). Dat zou wel een unicum zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:23 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee over de geloofwaardigheid, maar dit hep op den Twitter gestaan:
[ x ]
2006 belde. Ze willen hun muziek terug.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:23 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee over de geloofwaardigheid, maar dit hep op den Twitter gestaan:
[ x ]
Ja, als Ierland dit zou sturen zou het gewoon onderste drie in de semi worden. Maar goed, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen dezelfde titel als de Armeense inzending, ze zingt ook nog deels dezelfde tekst (you ain't got shit on me, I'm a survivor). Dat zou wel een unicum zijn.
Ik hoop dat dit de inzending is, want dat is zo mogelijk nog slechter dan de Armeense evenknie
Ik hoop het stiekem ook, maar het lijkt alsof iemand met AI en inderdaad wat tekstuele input van de Armeense inzending een Israëlische damesversie knutselde.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen dezelfde titel als de Armeense inzending, ze zingt ook nog deels dezelfde tekst (you ain't got shit on me, I'm a survivor). Dat zou wel een unicum zijn.
Ik hoop dat dit de inzending is, want dat is zo mogelijk nog slechter dan de Armeense evenknie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |