Ho wacht ik HAAT drank en drugsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht je bent de cocaine vergeten.
Dat probeer je bij mij ook wel eens maar meestal zonder succes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:38 schreef NailQueen het volgende:
* Sleept @:Luctor.et.Emergo naar het Sanremo topic
Van Nelle - zware checkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
Extra sterke koffie - check
Geplast - check
Sneeuwkettingen - check
Woehoeee broekpiesenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha ja dat zeggen mannen ook altijd.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van Nelle - zware check
Deze matige grap maakte ik vorig jaar geloof ik ook al.
Daar ga ik echt slecht op op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorry je bedoelt de combinatie! Nee dan snap ik het.
Ik zette Rai 1 aan en letterlijk de eerste woorden die ik hoorde van de nieuwspresentatrice waren 'Allora, Sanremo'.quote:
Ron Brandsteder, ex-partner van oud-presentatrice Patty Brard.quote:
Nooit geweten dat hij een grote in Italie was!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ron Brandsteder, ex-partner van oud-presentatrice Patty Brard.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ron Brandsteder, ex-partner van oud-presentatrice Patty Brard.
Patty presenteerde Sanremo in 1985.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij een grote in Italie was!
Ik blijf dit toch wel één van de meest wonderlijke San Remo-feitjes vinden. Dat Patty dit ooit presenteerde.quote:
Ja he?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch wel één van de meest wonderlijke San Remo-feitjes vinden. Dat Patty dit ooit presenteerde.
Dat weet ik wel. Net als dat Mouth & MacNeal ooit hebben meegedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Patty presenteerde Sanremo in 1985.
(echt)
Dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
Elk jaar denk ik weer 'waarom kan het ESF nou niet meer zó zijn'
Dat 'dove dove' stukje voelt zelfs een beetje gejat van Anna Lisa.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef Fred_B het volgende:
Prima liedje, maar ik heb het idee dat dit elk jaar meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |