met gaatjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh is dat zo! Hmm daar gaat mijn uitvinding
Ooh hahahaquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Niemand hier kent het woord kopkluiven?
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dachtquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Niemand hier kent het woord kopkluiven?
Nee.. juist niet hè.. lekt het vet er nog doorheen.quote:
Zie je, het ligt aan mijquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht
Ik wil niet eens weten waar Deissy aan dacht toen jij over je kaassausje begonquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel hoor maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht
Dan moet je siliconenmandjes gebruiken..quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.. juist niet hè.. lekt het vet er nog doorheen.
Daarom onder het mandje, zo plat mogelijk, zodat de lucht ook onder kip komt.. maar het opgevangen word.
3quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
https://www.youtube.com/shorts/8y6ptWL-l0g
4quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
een na laatste ... maar er zaten er een paar bij voor een weekendje weg ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een vraag dit
bleiburg auswärts gewonnen, ja endlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale bakpapiervelletjes voor idd
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
bleiburg auswärts gewonnen, ja endlijk
vanavond slowen.teg oostenrijk
Wow verlang ineens naar de winter.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
een na laatste ... maar er zaten er een paar bij voor een weekendje weg ook
[ afbeelding ]
Er zijn er inmiddels 2 gehappenedquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pic, so it happened:
[ afbeelding ]
Ik eigenlijk helemaal nooitquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow verlang ineens naar de winter.![]()
Zo knus altijd, kaarsjes, vroeg donker, gezellig.
Nutri-score E ammehoelaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Some things keep happening !
Winter is leukquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik heb dat dus helemaal nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo. Heerlijk die seizoenswisselingen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk helemaal nooitZomer kan niet lang genoeg duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |