Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..
Plonswachtersquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?
Een jochie op een fatbikequote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?
Je krijgt er een stoer schepnet bijquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een relaxte functie
Die springt gewoon met op zijn fatbike om het goed te controleren?quote:
Zo'n nekkraag lijkt me nuttigerquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je krijgt er een stoer schepnet bij
Ik vond de duik ook niet echt zo spectaculair. en die commentaren eronder haha. "Salto"?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze heb lef... maar duiken kan ze nie
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vond de duik ook niet echt zo spectaculair. en die commentaren eronder haha. "Salto"?
Het filmpje dat erna kwam (op youtube) vond ik enger en veel dapperder van dat chicky:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!![]()
[ afbeelding ]
Ooohw.... sommige voel ik hierquote:
Zag je die nekkraag bij de 1equote:Op vrijdag 6 september 2024 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooohw.... sommige voel ik hier
Absoluut, en denk dat ze die heel erg goed bewakenquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zouden er statistieken zijn van ongelukken bij Red Bull evenementen?
Eensch!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Absoluut, en denk dat ze die heel erg goed bewaken
Dit heb ik een tijdje geleden ook al gezienquote:
Het kijken waard ook vond ik.. en ja, bizar!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje geleden ook al gezienDit is te bizar eigenlijk om te proberen.
Dan ben je niet helemaal goed bij je paaseiquote:
Kleine zwembroeken in de 80'squote:Op vrijdag 6 september 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kijken waard ook vond ik.. en ja, bizar!
de 80ties
En achteraf mag je blij zijn als je nog een paasei over hebtquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
zullen we het eerst nog bij pepernoten houden ...quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
In het meest gunstige gevalquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
En achteraf mag je blij zijn als je nog een paasei over hebt
Hi hoest?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi de Dees!@ Wsssup Chicky?![]()
Volgende maand weer op de fiets met Donald, denk?!@
Bestel maar gelijk een scootmobile.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hoest?
Bedankt voor de reminder, ik moet nog zijwieltjes bestellen.
Of kerstballen. Volop bij Action alweer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zullen we het eerst nog bij pepernoten houden ...
Goed, dankesjeun!@. Met jou en je fysiek ook?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi hoest?
Bedankt voor de reminder, ik moet nog zijwieltjes bestellen.
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestel maar gelijk een scootmobile.
Arm gaat goed, gelukkig, want ik ben het sinds deze week helemaal zat om thuis te zijn. Ben vorige week begonnen met een paar uurtjes werken thuis, dat gaat goed, maar ik wil naar kantoor, ik mis mijn collega's en zij mij blijkbaar ook. Ik hoop over een week of 2 in het nieuwe autootje te kunnen stappen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed, dankesjeun!@:. Met jou en je fysiek ook?
"e-bikes"quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen gek idee, dan hoef ik geen helm op, want ik hoorde dat ze er weer over bezig zijn om dat te verplichten voor e-bikes.
Ik zou toch zo graag een keer met een honkbalknuppel door zo'n winkel willen lopen en dan mijn gang mogen gaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of kerstballen. Volop bij Action alweer.
[ afbeelding ]
Ik vind het een uitkomst, toen ik nog een normale fiets had fietste ik nooit, met de elektrische fiets fiets ik juist heel veel, dus het helpt mij wel een drempel over.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"e-bikes"Valsspelers. Voordat die dingen op de weg kwamen ben ik max twee keer in m'n fietscarrire ingehaald op de fiets door een andere normale fiets. Alleen daarom al schandalig dat die dingen er zijn
Mooiquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm gaat goed, gelukkig, want ik ben het sinds deze week helemaal zat om thuis te zijn. Ben vorige week begonnen met een paar uurtjes werken thuis, dat gaat goed, maar ik wil naar kantoor, ik mis mijn collega's en zij mij blijkbaar ook. Ik hoop over een week of 2 in het nieuwe autootje te kunnen stappen.
Dan zouden ze elleboogbeschermers ook moeten verplichtenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.
Waarom is dat debiel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik debiel vind is dat het verplicht moet worden.
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schuilt best wat agressie in jouquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou toch zo graag een keer met een honkbalknuppel door zo'n winkel willen lopen en dan mijn gang mogen gaan
What doesn't kil you makes you hard.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zouden ze elleboogbeschermers ook moeten verplichten
Dan is het wel een uitkomst indeed.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, toen ik nog een normale fiets had fietste ik nooit, met de elektrische fiets fiets ik juist heel veel, dus het helpt mij wel een drempel over.
Wel sneu voor jouw ego, kusje erop
Van de week alvast even oefenen met schakelenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi![]()
Da's wel leuk dan, eindelijk ff planken in je nieuwe autow!
tonjaquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.
Omdat er wettelijk geen verschil is tussen een 'normale' e-bike en een fatbike zal die nieuwe wet inderdaad voor alle fietsen met elektrische ondersteuning gaan gelden.
Als het doorgaat.
Ooit een auto die op een hockeyveld stond in elkaar mogen slaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schuilt best wat agressie in jou
Ze zijn al bezig om het toch puur voor fatbikes te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en dat komt voornamelijk omdat de fatbikes tegenwoordig voor veel overlast zorgen. Ouders laten hun 12-jarigen op een voertuig rijden dat 50km per uur kan gaan.
Omdat er wettelijk geen verschil is tussen een 'normale' e-bike en een fatbike zal die nieuwe wet inderdaad voor alle fietsen met elektrische ondersteuning gaan gelden.
Als het doorgaat.
Ik zie dat hier ook, van die jonge kinderen die met een bloedgang op zo'n ding langskomen, ze zien totaal geen gevaar, dus ik snap het wel. Ze willen ook een minimum leeftijd van 14 gaan stellen, dat vind ik eigenlijk nog te jong.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Als het doorgaat.
Ja maar dat is dus een probleem. Je kan niet echt het uiterlijk/design koppelen aan een wettelijke regel. Het gaat om de technische specificaties.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig om het toch puur voor fatbikes te maken.
Dat de electrische fiets niet onder die regeling gaat vallen.
Tonnnquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Als het doorgaat.
Dan gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een taartgevechtquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit een auto die op een hockeyveld stond in elkaar mogen slaan
Met het hele team, maar toch
Het probleem is dat je de fatbike zo weer aan kan passen aan nieuwe regels.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig om het toch puur voor fatbikes te maken.
Dat de electrische fiets niet onder die regeling gaat vallen.
Dan gaan ze daar maar mee aan de slagquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus een probleem. Je kan niet echt het uiterlijk/design koppelen aan een wettelijke regel. Het gaat om de technische specificaties.
Dat is al simpeler te regelen hequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een taartgevecht
Ja? Minimaal 14 jaar, een helm op en max x km per uur is weinig op aan te passen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem is dat je de fatbike zo weer aan kan passen aan nieuwe regels.
Ja precies. Een 12-, of zelfs 14-jarige heeft gewoon nog niet de hersencapaciteit om verkeersinzicht te hebben en de juiste beslissingen te nemen. Het is niet voor niets dat de minimum leeftijd voor het besturen van dergelijk snelle voertuigen op 16 jaar is gezet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook, van die jonge kinderen die met een bloedgang op zo'n ding langskomen, ze zien totaal geen gevaar, dus ik snap het wel. Ze willen ook een minimum leeftijd van 14 gaan stellen, dat vind ik eigenlijk nog te jong.
hahaha omg!!!quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
TonnnWassup?1
Zag laatst een kleine dikke Turk op zo'n fatbike bij de super. Vroeg ik hoe oud hij was. "Acht"En toen zoefde hij weg, veel te snel.
Het grootste probleem is dat die ouders ook de benodigde hersencapaciteit niet hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja precies. Een 12-, of zelfs 14-jarige heeft gewoon nog niet de hersencapaciteit om verkeersinzicht te hebben en de juiste beslissingen te nemen. Het is niet voor niets dat de minimum leeftijd voor het besturen van dergelijk snelle voertuigen op 16 jaar is gezet.
Ja dat is absoluut de kern van het probleem. Ouders die hun kroost voor een Darwin Award laten gaan...quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat die ouders ook de benodigde hersencapaciteit niet hebben
Klopt. De hersens zijn nog lang niet 'klaar'. Vooral een groot gebrek aan gezonde angst zorgt -door nog niet volledig ontwikkelde hersentjes- voor veel ongelukken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja precies. Een 12-, of zelfs 14-jarige heeft gewoon nog niet de hersencapaciteit om verkeersinzicht te hebben en de juiste beslissingen te nemen. Het is niet voor niets dat de minimum leeftijd voor het besturen van dergelijk snelle voertuigen op 16 jaar is gezet.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klopt. De hersens zijn nog lang niet 'klaar'. Vooral een groot gebrek aan gezonde angst zorgt -door nog niet volledig ontwikkelde hersentjes- voor veel ongelukken.
Dat gaat op voor het grootste deel van de wereldbevolkingquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat die ouders ook de benodigde hersencapaciteit niet hebben
Sad but true.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat gaat op voor het grootste deel van de wereldbevolking
Hersencapaciteit vs gezond verstand.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat gaat op voor het grootste deel van de wereldbevolking
Gezond? T is da?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hersencapaciteit vs gezond verstand.
Ja, interessant wel. Er was hier vorig weekend bij het Max Euwe plein een 8-jarige die diverse volwassen schakers met behoorlijke Elo ratings van het bord af heeft geveegd. Het joch is een talent (weet zijn naam niet meer). Maar toch zou ik 'm niet op een fatbike loslaten zeg maar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hersencapaciteit vs gezond verstand.
Het moet wel een fiets fatbike zijn ... niet een waar je 25 mee kunt zonder te trappen , want dan is het gewoon een snor/bromfiets..quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Minimaal 14 jaar, een helm op en max x km per uur is weinig op aan te passen.
Een fatbike aanpassen naar een ebike heeft weinig zin, dan maak je weer een ebike.
Altijd druk in het weekend iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had wat spullen voor het grof vuil stort, maar daar staat vaak een rij op Zaterdag.. ze gingen om 9 uur open, dus ik dacht.. ik ben er om 10 voor 9. Wat denk je? Een rij![]()
Ben ik klaar rij ik er uit ... geen rij meer
En een chaos meestal.. iedereen wil zo min mogelijk lopen en parkeren kris kras.quote:
Dat ja. Er lopen wel werknemers rond, maar geen enkele begeleiding.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een chaos meestal.. iedereen wil zo min mogelijk lopen en parkeren kris kras.
Moet ook snel weg daar.. want ik zie vaak mensen spullen weg gooien.. die ik wel weer mee naar huis wil nemen
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ja. Er lopen wel werknemers rond, maar geen enkele begeleiding.
Dus iedereen doet maar wat![]()
Hoe sommige mensen parkeren
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had wat spullen voor het grof vuil stort, maar daar staat vaak een rij op Zaterdag.. ze gingen om 9 uur open, dus ik dacht.. ik ben er om 10 voor 9. Wat denk je? Een rij![]()
Ben ik klaar rij ik er uit ... geen rij meer
Luxepoes!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijd
Niet te doen
Kan dat nog, dat ze het ophalen, volgens mij doen ze dat hier niet eens meerquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijd
Niet te doen
Bij twijfel gooi ik het gewoon ergens inquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?
Dan parkeer ik een beetje verdekt en pleur het snel in de gratis bakken
Hier is alles gratis weggooienquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?
Dan parkeer ik een beetje verdekt en pleur het snel in de gratis bakken
Grofvuil? Ja dat kan hier.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat nog, dat ze het ophalen, volgens mij doen ze dat hier niet eens meer
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.quote:
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties, wel op afspraakquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.
Het is een tijdlang gratis geweest, ook de eerste 100 kilo gratis brengen, nu moet je alles betalenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties
Ligt misschien aan het gewicht? Want hier is het gratis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties
Nou ja dan klopt het , alleen nog wel gratis maar dan met ophalenquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een tijdlang gratis geweest, ook de eerste 100 kilo gratis brengen, nu moet je alles betalen
Zou kunnen, hier kost het 12,50 als je grof vuil op moet laten halen, en dan moet je het op de stoep zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan het gewicht? Want hier is het gratis.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou kunnen, hier kost het 12,50 als je grof vuil op moet laten halen, en dan moet je het op de stoep zetten.
Ik kreeg gelijk gezeik met winkeleigenaars toen ik dat deed
lolquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu gooi ik het meestal in hun containers, van die grote
Dat doen we allemaalquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:17 schreef chufi het volgende:
Tis niet gratis want ik betaal jaarlijks afvalstoffenheffing
Niks is gratis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:17 schreef chufi het volgende:
Tis niet gratis want ik betaal jaarlijks afvalstoffenheffing
Hier niet, de mist is nu wel zo goed als weg maar zon is ook niet te zienquote:
Het zat hier vanmorgen helemaal dicht , het wordt nu wat beter maar nog geen zon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonnig hier... blauw met wat sluier... en 23 graden
Hier aan zee was het ook goed mistig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier niet, de mist is nu wel zo goed als weg maar zon is ook niet te zien
Komt goed, ook bij jou, zo te zienquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zat hier vanmorgen helemaal dicht , het wordt nu wat beter maar nog geen zon.
Het zat hier helemaal dichtquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier aan zee was het ook goed mistig.
Vanmiddag wordt het beterquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed, ook bij jou, zo te zien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik werd net gebeld door mijn kleindochter :'Oma ik heb gedoucht wanner kom je?
Ik moet ook nog douchenquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je komt alleen als ze schoon is?
Ze zitten al in de bak lees ik. Dat was met die kutboeren wel andersquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
je vriendjes zijn weer bezig![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijksmuseum~a87ba987/
Die arme bakquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zitten al in de bak lees ik. Dat was met die kutboeren wel anders
Schade aan het Rijksmuseum ook graag,quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kosten politieinzet ook maar verhalen op die niksnutten
kann ik niet weten dat videos gevtquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
doe er dan een plaatje of een filmpje bij![]()
Weten wij wat Airpower in Zeltweg is ?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann ik niet weten dat videos gevt
Ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Weten wij wat Airpower in Zeltweg is ?
Ach het is allang weer open.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schade aan het Rijksmuseum ook graag,
dus ook gemiste inkomsten.
Plus een extra schadevergoeding voor van Rijn, die zou zich in zijn graf omdraaien.
Coastal roeien zekerquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:25 schreef chufi het volgende:
@:mario390 de zusjes Lobnig zijn wereldkampieon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |