Altijd druk in het weekend iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had wat spullen voor het grof vuil stort, maar daar staat vaak een rij op Zaterdag.. ze gingen om 9 uur open, dus ik dacht.. ik ben er om 10 voor 9. Wat denk je? Een rij![]()
Ben ik klaar rij ik er uit ... geen rij meer
En een chaos meestal.. iedereen wil zo min mogelijk lopen en parkeren kris kras.quote:
Dat ja. Er lopen wel werknemers rond, maar geen enkele begeleiding.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En een chaos meestal.. iedereen wil zo min mogelijk lopen en parkeren kris kras.
Moet ook snel weg daar.. want ik zie vaak mensen spullen weg gooien.. die ik wel weer mee naar huis wil nemen
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ja. Er lopen wel werknemers rond, maar geen enkele begeleiding.
Dus iedereen doet maar wat![]()
Hoe sommige mensen parkeren
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had wat spullen voor het grof vuil stort, maar daar staat vaak een rij op Zaterdag.. ze gingen om 9 uur open, dus ik dacht.. ik ben er om 10 voor 9. Wat denk je? Een rij![]()
Ben ik klaar rij ik er uit ... geen rij meer
Luxepoes!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijd
Niet te doen
Kan dat nog, dat ze het ophalen, volgens mij doen ze dat hier niet eens meerquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit heen, ik laat het ophalen, maar ik ben er wel veel geweest toen mijn moeder ging verhuizen, was ook nog in de corona tijd
Niet te doen
Bij twijfel gooi ik het gewoon ergens inquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?
Dan parkeer ik een beetje verdekt en pleur het snel in de gratis bakken
Hier is alles gratis weggooienquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ook weleens van die twijfel producten... is het gratis of betalen?
Dan parkeer ik een beetje verdekt en pleur het snel in de gratis bakken
Grofvuil? Ja dat kan hier.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat nog, dat ze het ophalen, volgens mij doen ze dat hier niet eens meer
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.quote:
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.
Bij de meeste gemeentes moet het wel kunnen, is niet graties, wel op afspraakquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, tegenwoordig is dat niet meer overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |