Neequote:Op zondag 8 september 2024 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dit Froukje haar schuld is?
Dit keer ben jij eerder, dus mogelijk kan je een tip geven als je iets heel interessants zietquote:Op zondag 8 september 2024 06:13 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat is wel toevallig ja. Wij hebben gewoon een goede smaak wat reizen betreft
Had het wel al eerder gezegd ja
Was 1.42 geen nacht?quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit weekend geen nachtploeg in de SC
Ik was bang opgesloten te worden.quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef NailQueen het volgende:
Dit weekend geen nachtploeg in de SC
Dat kan nu alsnog natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was bang opgesloten te worden.
quote:Op zondag 8 september 2024 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan nu alsnog natuurlijk.
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.quote:Op zondag 8 september 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was bang opgesloten te worden.
Die kan ik sowieso wel geven. Want ik ben er al een keer geweestquote:Op zondag 8 september 2024 10:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit keer ben jij eerder, dus mogelijk kan je een tip geven als je iets heel interessants ziet
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?quote:Op zondag 8 september 2024 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.
Lokaas!quote:Op zondag 8 september 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?
Maar ik wist niet of ze aanwezig was.quote:Op zondag 8 september 2024 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is alleen als NailQueen er is. De rest is niet eng.
Beachvolleybal in estafettevorm. Het zag er wel leuk uit.quote:Op zondag 8 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat Queen of the Court is wel leuk om te zien.
Ik zie alles op de camerabeelden. Je ziet me niet maar ik ben er wel.quote:Op zondag 8 september 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik wist niet of ze aanwezig was.
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 8 september 2024 17:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beachvolleybal in estafettevorm. Het zag er wel leuk uit.
Ja, kijk, daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 8 september 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie alles op de camerabeelden. Je ziet me niet maar ik ben er wel.
Ze weet precies wanneer je naar de KSC gaatquote:Op zondag 8 september 2024 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar was ik al bang voor.
Dat is ook geen geheim.quote:Op zondag 8 september 2024 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze weet precies wanneer je naar de KSC gaat
Ik denk dat ie stiekem naar de KSC is gegaan.quote:Op zondag 8 september 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
Luctor zegt dat ie gaat slapen, kan iemand dat checken?
In de KSC zegt hij ook dat hij gaat slapen. Hmmm..quote:Op zondag 8 september 2024 22:15 schreef H_T het volgende:
Luctor zegt dat ie gaat slapen, kan iemand dat checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |