Timber speelt tegenwoordig linksback bij Arsenal. Dus die zal eerder op links ingezet worden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
De Ligt grijpt niet bepaald zijn kans bij afwezigheid van De Vrij en de nog op de weg terug zijnde Timber zullen we maar zeggen.
Ow, ok. Dat was vroeger anders toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Timber speelt tegenwoordig linksback bij Arsenal. Dus die zal eerder op links ingezet worden.
Hij speelde voorheen inderdaad rechts centraal, maar dit seizoen aan de linkerkant. Aké i.p.v. Van Dijk is denk ik ook beter, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ow, ok. Dat was vroeger anders toch?
Zou trouwens ook een prima optie zijn, dan kan Ake i.p.v. Van Dijk in het centrum gaan spelen.
Hey, wat leuk zeg!quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Sinds vandaag overigens voor anderhalve week vakantieMorgen vliegen naar Tallinn, en dan via daar naar Riga en Vilnius (plus wat dagtrips vanuit die plekken) weer terug naar huis
quote:Op zondag 8 september 2024 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hey, wat leuk zeg!
Maar wat raar ookHeb je dat hier ergens eerder gezegd? Ik ga later deze maand naar Vilnius en Riga. Vorig jaar was het ook al zo met Belgrado. Wat een toeval.
Doet het niet.quote:Op zondag 8 september 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C9nDazXtkL5/?igsh=YTc4ejhqZ3Rma293
Wanneer je kat weer op je laptop zit. @:ESF1Gamer
Wil je zeggen dat dit Froukje haar schuld is?quote:Op zondag 8 september 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteren naar een fair geweest en in de avond Froukje live gezien.
Word ik vanochtend beroerd wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |