SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
of niet, heeftie een leven gevondenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
hij komt vast weer een keer online modus
oehh, wat wil je laten zien?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb een youtube kanaal aangemaakt voor thailand
quote:
ja misschien begin wat van bangkok. Het eten denk ikquote:
Bal Ko Khaiquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
waar waar waar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
ja heb er nog niets op staan natuurlijkquote:
Nee ik moet inloggen daarvoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er nog niets op staan natuurlijk
https://studio.youtube.co(...)A%22DESCENDING%22%7D
zien jullie het zo?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien begin wat van bangkok. Het eten denk ikmisschien kan ik een soort van compilatie maken wat ik op een dag eet :p
ja misschienquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]is insta/tiktok daar niet wat geschikter voor?
Kan op YT ook gewoon.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien![]()
kan je wel kortere filmpjes natuurlijk
Ik weet niet wat je wilt laten zien en hoe. Voor compilaties klinkt het wel ideaalquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien![]()
kan je wel kortere filmpjes natuurlijk
Misschien kun je een Patreon starten? Dan kan US daar steeds wat op overmaken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
vind het wel indrukwekkend dat er toch mensen zijn die alleen van hun youtube inkomsten kunne leven
story of my lifequote:
Waarin?quote:
ik hoop dat ze straks nog dunkin donuts hebben bij jumboquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er staan hier nog ergens gebakjes maar ik weet niet waar
Ah, ik wilde een nasi Rames van de toko voorstellen maar dat is niet ongezond. Jammer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
maakt niet uit zolang het maar ongezond is
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een Patreon starten? Dan kan US daar steeds wat op overmaken.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks nog dunkin donuts hebben bij jumbo
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarjaquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik wilde een nasi Rames van de toko voorstellen maar dat is niet ongezond. Jammer.
Maar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarja
ze hadden red velvet cheescake donuts, die waren wel erg lekker. hoop dat ze die nog hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]welke pak je dan?
[..]
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarja
En dan zie ik jou eten (Mukbang style?)quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
video's van het eten wat ik daarmee koop
hmmquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zie ik jou eten (Mukbang style?)
ben te zwakquote:
Oeh klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hadden red velvet cheescake donuts, die waren wel erg lekker. hoop dat ze die nog hebben
Ja zoek maar eens opquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmWil je dat zien?
is mukbang heel veel eten?
Je leeft maar 1 keer. Kan je er beter van genietenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben te zwak
[..]
Oeh klinkt ook lekker
Ik adviseer opnieuw een nasi Rames, evt. aangevuld met snacks als een pasteitje of spekkoek. Doe je ook nog recht aan je behoefte aan ongezond voer. Toko Si-Pentje is bij jou in de buurt.quote:
ik geniet er niet vanquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer. Kan je er beter van genieten
ik zit in utrechtquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer opnieuw een nasi Rames, evt. aangevuld met snacks als een pasteitje of spekkoek. Doe je ook nog recht aan je behoefte aan ongezond voer. Toko Si-Pentje is bij jou in de buurt.
Ja, dan snap ik wel dat je ongezond voer wil.quote:
Oh. Ja dan gewoon gezond eten.quote:
Woahquote:
Waarom zit er sla in die zakquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:37 schreef Karzai het volgende:
Het werden 2 broodjes bapao en lig nu op bed met een zak chips
[ afbeelding ]
linkse elite!quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik pak een cappucino met havermelkdat hebben ze hier ook, voelt luxe!
Hou toch eens je kanis joh vervelend persoonquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet je packing cubes niet een andere kleur voor elk uur dat je in het vliegtuig zit11!!12321342142!!!!
Hey Siri: hoe…quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een nieuwe ringtone op m'n telefoon. Alsof ik m'n telefoon ooit eens niet op stil heb staanmaar stel. Ik weet dus niet meer hoe dat moet.
Oh ja, wilde ik ook nog doen. Dank voor de reminder. Prima invulling om te WOG'gen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een nieuwe ringtone op m'n telefoon. Alsof ik m'n telefoon ooit eens niet op stil heb staanmaar stel. Ik weet dus niet meer hoe dat moet.
Met de visjes zekerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb siri uitgezetZe slaapt.
Vroegah had je Nokia NetMonitor, kon je met een FBUS / MBUS kabel de gekste dingen uit je telefoon trekken als je wist hoequote:Op vrijdag 6 september 2024 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger had je Nokia Datasuite, betaalden mensen gewoon een tientje voor een nieuwe ringtone.
Ja mooie tijden, dat mensen massaal hun Nokia 3210 en 3310 op straat kapot gooiden om een Nokia banaan te krijgen en dat Telecomproviders dit nog gewoon deden ook nog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah had je Nokia NetMonitor, kon je met een FBUS / MBUS kabel de gekste dingen uit je telefoon trekken als je wist hoe
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen zak van hoe ik een eigen ringtone kan toevoegen op de iPhone. Heb al tien jaar dezelfde
Kut-Apple wat dat betreft hoor.
Dat ging eerst toch wat makkelijker.quote:
"Koffer inpakken... broeken, T-shirts.."quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik wel dat je ongezond voer wil.
woahhhhquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Ja dan gewoon gezond eten.
[..]
Woah
Ik niet
"Kijk je wel uit voor beren!"quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Koffer inpakken... broeken, T-shirts.."
*BLING* Ow godver een bericht van balletje ballebal, even kijken. Of mijn koffer al ingepakt is? JA GODVER IK BEN ERMEE BEZIG![]()
Waar was ik. Uhm.. T-shirts...
*BLING*
De verkeerde bear spray, die juist beren aantrekt en enorm opwind.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vergeet je je bear spray niet
Vroeg ie je mee uit?quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
De spar-meneer heeft zich net aangeboden![]()
wel op een respectvolle manier maar hoezo denken die mannetjes van 50+ dat ik interesse heb in ze
je kunt het altijd proberen natuurlijk
Nee ik lig op een tafel in het pittoreske Elstquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahahaha
[..]
woahhhh
vast ook niet in het prachtige den haag
wat?quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik lig op een tafel in het pittoreske Elst
parasol opzettenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het regent hier gewoon inmiddels. Zit ik daar heel enthousiast de stoel met tuinstoelkussen buitengezet te hebben om straks weekend te gaan vierenLekker dan.
quote:
Met allemaal plastic onder me. Zo'n massage tafel.quote:
oooohquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het regent hier gewoon inmiddels. Zit ik daar heel enthousiast de stoel met tuinstoelkussen buitengezet te hebben om straks weekend te gaan vierenLekker dan.
Maar waaromquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Met allemaal plastic onder me. Zo'n massage tafel.
Prik prik prikquote:
OOOOOOOHquote:
Je kan ook naar het strand als het regentquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooh![]()
ik vergeet ook steeds dat de verwachting voor vanavond (in den haag it is) regen is.... Ik wilde nog even naar het strand
je kunt ook uw mond houdenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook naar het strand als het regent
goed bezigquote:
quote:
quote:
Zijn nog niet zo lang bezig. Voor m'n gevoel zit hij al richting m'n knieholte maar dat zal wel weer tegen vallen. En dan mag ik morgen weerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOH
OOOOOOOOOOOOOOH
zodat kwartje moest even vallen zeg, ik had dit kunnen weten
hoe gaat het?
Dat kan. Maar wat is daar leuk aanquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn nog niet zo lang bezig. Voor m'n gevoel zit hij al richting m'n knieholte maar dat zal wel weer tegen vallen. En dan mag ik morgen weer
vrouw zijnquote:
kan voor anderen best leuk zijnquote:
Wanneer verhuis je naar NLquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goedemiddag net terug van Amsterdam schiphol. Duidelijk mooier weer daarr. Hier in het westen van Belgię is het al heel de dag zwaar bewolkt en regen enzo.
Ik heb een youtube filmpje aan staan. Hier beetje zitten. En nee nu kan ik wel normaler liggenquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat is jouw tactiek om niet te veel op de tijd te letten? Fokken is wel een goede
Maar kijk je wel/niet naar de voortgang?
En lig je weer met je armpjes naar voren?
[..]
vrouw zijn
naaldspar?quote:
Naaktsparquote:
Ehmmmm, jaquote:
ohhhh beterquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een youtube filmpje aan staan. Hier beetje zitten. En nee nu kan ik wel normaler liggen
Ik kijk niet naar de voortgang want ik lig op m'n buik.
een boom is altijd naaktquote:
Die op de Uithof?quote:
Ik speel niet met mensen die seks met je willen hebben, want ehhhh, ja dat kan echt super shit uitpakken en niet op een hahatjes manierquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:54 schreef Karzai het volgende:
Zou een pakje condooms vragen om hem te pesten
ik geef ook minder uit aan dingen die niet zo nodig zijn...quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar opzich zijn die prijzen zo ontzettend gestegen dat het me nu wel tegenhoudt om dingen te kopen, dat scheelt wel
dat zie ik als het probleem van de gever.quote:
Zou kunnen maar dat vind ik wel erg ver gezocht als iemand daar niks over zegtquote:
tjuusquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe de fuck is het ineens alweer 16.00 uur
Gotta go fast
Dat zeg ikquote:
Opa verteltquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Toen ik nog studeerde heette dat gewoon de Uithof
Zoef zoefquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het regent niet eens een klein beetje of zo.
Plus: Ik was eindelijk klaar met alles voor deze week, na heel veel aan figuurlijke dode paarden trekken. Komt er nog ff eentje van de PV "Joe kan jij de activieit even doen? Verhuizen en klussen kost me veel tijd!"![]()
Nou steek hem er maar in ook. Dat wordt hem dus niet.
Ik wil geen regen, want ik wilde eigenlijk nog even wandelenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het regent niet eens een klein beetje of zo.
Plus: Ik was eindelijk klaar met alles voor deze week, na heel veel aan figuurlijke dode paarden trekken. Komt er nog ff eentje van de PV "Joe kan jij de activieit even doen? Verhuizen en klussen kost me veel tijd!"![]()
Nou steek hem er maar in ook. Dat wordt hem dus niet.
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plofquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plof
wat eten we vanavond?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, we zaten alweer 1 bladzijde verder.
voordeel van alle posts op 1 pagina...quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, we zaten alweer 1 bladzijde verder.
Weekendquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe de fuck is het ineens alweer 16.00 uur
Gotta go fast
Oh ja, even zalm uit de diepvries halenquote:
Mjaquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van alle posts op 1 pagina...
Nee, nog niet.. moet nog heel even door.quote:
Vla, is dat niet uitgestorven ergens eind jaren 70?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
@:4everblackeyed
spinazie gehaktballen en aardappels... met vla na
Ik moet er ook nog aan wennen, gebruik die twee termen een beetje door elkaarquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Toen ik nog studeerde heette dat gewoon de Uithof
Ow, heb je geen borrelnootjes op vrijdag met je collega,squote:Op vrijdag 6 september 2024 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja
[..]
Nee, nog niet.. moet nog heel even door.
neequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vla, is dat niet uitgestorven ergens eind jaren 70?
das wel handigquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Er is hier trouwens een juridisch studentenloketvroeg me met appie-gedoe al af of er zoiets zou zijn met rechtenstudenten
Jawel, maar ik werk op vrijdag zelden op kantoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow, heb je geen borrelnootjes op vrijdag met je collega,s
Eenrichtingsverkeer?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Pff, mijn ouders en gezinsleden zitten tegenwoordig ontzettend op de 'kun je toch wel doen voor ons' en ben het beetje zat aan het worden. Ja ik kan alles doen.. maar jullie ook toch![]()
Je kunt er ook je ogen mee uitspoelenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Smerige uitvinding vla, zoete ingedikte melk met kleurstof die aan je huig blijft plakken en waarmee je kunt gorgelen.
om wat voor zaken gaat dit?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Pff, mijn ouders en gezinsleden zitten tegenwoordig ontzettend op de 'kun je toch wel doen voor ons' en ben het beetje zat aan het worden. Ja ik kan alles doen.. maar jullie ook toch![]()
Haha, nee. Ben nu nog te druk bezig met opruimen en poetsen boven, ook allemaal zooi opruimen die al jaren net niet genoeg in de weg stond om weg te gooien en zulk soort kofferinpakontwijkendgedragquote:
"Ik ben je kind/zus/whatever en niet je personal assistant."quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Random, maar oke.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:12 schreef Karzai het volgende:
Ik h3b nog een stofzuiger over die wil ik wel ruilen voor seks
Nog nooit geprobeerd, denk niet dat mijn lenzen daar goed van functionerenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nizno
Spoel je weleens je ogen uit met vla?
Moest ik vragen van @:uitstraling
Ligbad vullen met bananenvla, waxinelichtjes op de badrand, lekker zwoel geurtje in de bananenvla, opzwepende Afrikaanse muziek op en lekker helemaal een momentje voor jezelf creëren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt er ook je ogen mee uitspoelen
Ik denk niet dat je dit bereikt neequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, denk niet dat mijn lenzen daar goed van functioneren
Moet eigenlijk kokosvla zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligbad vullen met bananenvla, waxinelichtjes op de badrand, lekker zwoel geurtje in de bananenvla, opzwepende Afrikaanse muziek op en lekker helemaal een momentje voor jezelf creëren.
Kun je beter met ezelinnenmelk of anders karnemelk doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligbad vullen met bananenvla, waxinelichtjes op de badrand, lekker zwoel geurtje in de bananenvla, opzwepende Afrikaanse muziek op en lekker helemaal een momentje voor jezelf creëren.
Bountyquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet eigenlijk kokosvla zijn
Voor net dat extra bounty-effect
GMTAquote:
Wel eens een striptease danseres gezien, genaamd Vlanessa. En ja, vla was onderdeel van de act.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nizno
Spoel je weleens je ogen uit met vla?
Moest ik vragen van @:uitstraling
Volgens mij kun je daar alleen een vrouw mee krijgen die ruikt naar gnoe met maar een been.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:12 schreef Karzai het volgende:
Ik h3b nog een stofzuiger over die wil ik wel ruilen voor seks
Okequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eens een striptease danseres gezien, genaamd Vlanessa. En ja, vla was onderdeel van de act.
Eentje die goed kan kuisenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar alleen een vrouw mee krijgen die ruikt naar gnoe met maar een been.
en die vrouw is nog wekelijks bij je thuis?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eens een striptease danseres gezien, genaamd Vlanessa. En ja, vla was onderdeel van de act.
Dagelijks zelfs.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die vrouw is nog wekelijks bij je thuis?
Ja maar zij zien dat niet zo want zij vinden hun eisen normaal en gebruikelijk 'dus pas jij je maar aan en als je dat niet bent ben je asociaal' en wat ik wil vinden ze onzinnig en 'ja maar jij bent raar en jij bent tegendraads'.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef AirwiN het volgende:
Wel eens een striptease danseres gezien, genaamd Vlanessa.
Hoe kom je aan zoveel ezelinnenmelk?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een bad met ezelinnenmelk echt goed voor de huid zijn?
Goed geregeldquote:
Gewoon.. naar een ezelopvang gaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel ezelinnenmelk?
Vind een liter al een behoorlijke uitdaging.
zolang jij weet van wie die uitspraken komen is het toch helemaal primaquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar zij zien dat niet zo want zij vinden hun eisen normaal en gebruikelijk 'dus pas jij je maar aan en als je dat niet bent ben je asociaal' en wat ik wil vinden ze onzinnig en 'ja maar jij bent raar en jij bent tegendraads'.
Maar dat voelt gewoon naarals ik me wel aanpas en zij nooit aan mij en het gooien op 'jij bent gewoon raar'.
Misschien is dit gewoon wat het is hoor, dan ben ik maar raar en asociaal.
Ingewikkeld en complexe situatiequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar zij zien dat niet zo want zij vinden hun eisen normaal en gebruikelijk 'dus pas jij je maar aan en als je dat niet bent ben je asociaal' en wat ik wil vinden ze onzinnig en 'ja maar jij bent raar en jij bent tegendraads'.
Maar dat voelt gewoon naarals ik me wel aanpas en zij nooit aan mij en het gooien op 'jij bent gewoon raar'.
Misschien is dit gewoon wat het is hoor, dan ben ik maar raar en asociaal.
https://www.ezelsocieteit.nl/over-ezels/onze-bewoners/quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon.. naar een ezelopvang gaan
Hoeft niet zo ingewikkeld te zijn
Je hebt wel gelijk, maar juist omdat je weet van wie het komt, kan het extra rakenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang jij weet van wie die uitspraken komen is het toch helemaal prima
Lol, die mensen-namen die ze aan die ezels gevenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ezelsocieteit.nl/over-ezels/onze-bewoners/
Van je ouders, degenen die je het het beste kennen ter wereld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja leuk he, die verhaaltjes erbij ook.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, die mensen-namen die ze aan die ezels geven![]()
Ada-Louise
mwa als mijn ouders zo eenrichtingsweg zouden gebruiken met verzoeken en reageren op mijn verzoeken dan is het helemaal geen weg meer. gewoon een verbodsbord vanaf hun kant er neerzettenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van je ouders, degenen die het het het beste kennen ter wereld.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leuk he, die verhaaltjes erbij ook.
quote:Zie je ergens op het terrein twee grote oren boven alles en iedereen uitsteken? Dat zal Fanny (1998) zijn! Deze Grande Dame is geboren in Frankrijk maar woont al lang in Nederland. Er werd een fijne nieuwe plek voor haar gezocht toen de stichting waar ze woonde werd opgeheven. Dat werd het mooie Zeist!
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Onze Rosa uit 2002 heeft, hoe klein zo ook is, een enorm groot hart. Met name voor mensen en dan al helemaal voor kinderen, want die vindt ze toch zķ lief. Ze is heel geduldig met ze en tijdens wandelingen voelt ze prima aan hoe die kleine beentjes naast zich het wel, of niet volhouden om met haar mee te wandelen. Misschien komt dat wel omdat ze zelf ook korte beentjes heeft? Er is er zelfs eentje ietsje langer dan de ander.
Kan deze ezel nog lachen?quote:Ties (2008) is één van de grotere ezels die te vinden is onze kudde. Hij heeft een Franse moeder en een Portugese vader
Operatief lachspieren verwijderd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kan deze ezel nog lachen?
Pietluttige dingen, in mijn ogenquote:
yes, ik ben tegendraadsquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben je kind/zus/whatever en niet je personal assistant."
het blijft jammer omdat zij niet zien dat ik mn best doe, wat ik graag wel zou willen. En ik denk dat als zij dat wel zouden zien ze zich wellicht ook wat meer naar mij zouden willen schikken (niet altijd hoor, maar al is het eens een keertje)quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar als zelfs je ouders je al raar vinden, wellicht is dat dan ook gewoon zo en moet je simpelweg meer luisteren dan praten in het leven?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pietluttige dingen, in mijn ogen
[..]
yes, ik ben tegendraadskrijg het gewoon echt niet uitgelegd dat ik oprecht andere dingen fijn vind
[..]
het blijft jammer omdat zij niet zien dat ik mn best doe, wat ik graag wel zou willen. En ik denk dat als zij dat wel zouden zien ze zich wellicht ook wat meer naar mij zouden willen schikken (niet altijd hoor, maar al is het eens een keertje)
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als zelfs je ouders je al raar vinden, wellicht is dat dan ook gewoon zo en moet je simpelweg meer luisteren dan praten in het leven?
Vanille vlaquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef Karzai het volgende:
De gemiddelde Nederlander consumeert jaarlijks ongeveer 20 liter vla1. Vla is een geliefd dessert in Nederland, en het wordt vaak gegeten als toetje na de maaltijd.
Heb je een favoriete smaak vla?
Ik heb al heel lang geen vla meer op, maar ik vind het eigenlijk wel erg lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef Karzai het volgende:
De gemiddelde Nederlander consumeert jaarlijks ongeveer 20 liter vla1. Vla is een geliefd dessert in Nederland, en het wordt vaak gegeten als toetje na de maaltijd.
Inb4 US met vla is voor bejaarden.quote:
Gorgelen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen vla meer op, maar ik vind het eigenlijk wel erg lekker
wat willen ze dan allemaal van je?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pietluttige dingen, in mijn ogen
[..]
yes, ik ben tegendraadskrijg het gewoon echt niet uitgelegd dat ik oprecht andere dingen fijn vind
[..]
het blijft jammer omdat zij niet zien dat ik mn best doe, wat ik graag wel zou willen. En ik denk dat als zij dat wel zouden zien ze zich wellicht ook wat meer naar mij zouden willen schikken (niet altijd hoor, maar al is het eens een keertje)
Met je ogen.quote:
Oehquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik frambozenvla nog wel het allerviest vind, of chocoladevla
Vroeger, toen je als bejaarde nog een kers in je vla kreeg ipv een US.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 US met vla is voor bejaarden.
Waarom zit er een US in m'n schaaltje vla?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je als bejaarde nog een kers in je vla kreeg ipv een US.
Kokosvlaquote:
van der Valkjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
seks voor de Buchquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zit er een US in m'n schaaltje vla?
Was het niet appelmoes of verpest ik nu je grap?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geīnspireerd door een stripper genaamd Vlanessa denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zit er een US in m'n schaaltje vla?
Nou sorry hoor, maar dat doen echt alleen halve wilden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Of vroeger, vla als toetje en dat kreeg je dan op je bord (samen met restjes aardappel en bloed van je biefstukje)
x990000
niet zo doenquote:
Wat is dat voor armoe, niet een nieuw bord ervoor?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:33 schreef UitStraling het volgende:
Of vroeger, vla als toetje en dat kreeg je dan op je bord (samen met restjes aardappel en bloed van je biefstukje)
x990000
de weegschaal kan bij US niet halverwege staanquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat doen echt alleen halve wilden.
Mijn moederquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat doen echt alleen halve wilden.
Het is vooral verwarrend omdat er ook een Uithof bij den Haag ligtquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog aan wennen, gebruik die twee termen een beetje door elkaar
Gelukkig niet neequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig post ik nooit random dingen.
Anders ezelmelk proberenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou een bad met ezelinnenmelk echt goed voor de huid zijn?
Doen mensen zoveel ezels weg dat er opvang voor moet zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon.. naar een ezelopvang gaan
Hoeft niet zo ingewikkeld te zijn
Nopes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor armoe, niet een nieuw bord ervoor?
er bestaan zelfs vlabakjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat voor armoe, niet een nieuw bord ervoor?
Was jouw moeder half wild?quote:
of heelquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jouw moeder half wild?
Blijkbaar wel, want anders zou de ezelopvang niet bestaan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral verwarrend omdat er ook een Uithof bij den Haag ligt
[..]
Gelukkig niet nee
[..]
Anders ezelmelk proberen
[..]
Doen mensen zoveel ezels weg dat er opvang voor moet zijn?
Heel half wildquote:
Blindequote:
dubbelvlaquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:27 schreef Karzai het volgende:
Geen bijzondere dingen, maar dingen die ik liever anders doe. Geen zin om het hier uit te gaan leggen voordat men daar hun persoonlijke mening over gaat geven want die doet er niet toequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat willen ze dan allemaal van je?
Zo kun je het wel stellen ja, ze is vandaag jarig trouwens.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jouw moeder half wild?
Laten we lekker een bordje vla op haar verjaardag etenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo kun je het wel stellen ja, ze is vandaag jarig trouwens.
Proficiat met uw moekequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt wel heel dichtbijquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dit is wel zoquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:33 schreef UitStraling het volgende:
x990000
Maar ja.. welke smaak ... ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we lekker een bordje vla oo haar verjaardag eten![]()
quote:
Nou we laten de andere jarige job kiezenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja.. welke smaak ... ?
aardappel met bloed en vanillequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja.. welke smaak ... ?
gefeliciteerdquote:
Mag het ook iets lekkers zijn of is dat verboden ?quote:
tis in eer van US zn ma.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag het ook iets lekkers zijn of is dat verboden ?
quote:
quote:
Zijn het dan vooral ezels die mensen maar gekocht hebben in de bonus? Dat het 1+1 was? En dan is het zonde niet de aanbieding te nemen die hebben ze ineens een extra ezel die ze toch niet echt nodig hadden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want anders zou de ezelopvang niet bestaan?
Bakkesquote:
Oh, spijtigquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn het dan vooral ezels die mensen maar gekocht hebben in de bonus? Dat het 1+1 was? En dan is het zonde niet de aanbieding te nemen die hebben ze ineens een extra ezel die ze toch niet echt nodig hadden.
[..]
Bakkes
Rijstepap?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag het ook iets lekkers zijn of is dat verboden ?
Ja, vind ik wel lekkerquote:
Ik ben de tel kwijt. Volgens mij 20quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ezel in de bonus.. dan heb ik caafjes in de bonus
Ylvi kwam samen met Juna, dus in die zin.. wel 2 voor de prijs van 1
20x van de duin af of zitten we al op 21 x ?
Oke, 20 it isquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt. Volgens mij 20
Grijze carpaccio uit de magnetron, die nog een beetje na aan het stomen is.quote:
*Kijkt Poekie aanquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Recept zelf vla maken,
Voor de verse chocoladevla;
½ vanillestokje, of een hele, kijk maar
1 liter biologische volle melk
100-125 gr suiker (125 voor de zoetekauwen, 200 voor Turken)
50 gr cacaopoeder of meer als je een meisje bent
handvol kattenhaar
40 gr maīzena
4 eidooiers
Verkopen ze kattenhaar in de supermarkt?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Recept zelf vla maken,
Voor de verse chocoladevla;
½ vanillestokje, of een hele, kijk maar
1 liter biologische volle melk
100-125 gr suiker (125 voor de zoetekauwen, 200 voor Turken)
50 gr cacaopoeder of meer als je een meisje bent
handvol kattenhaar
40 gr maīzena
4 eidooiers
Nou, sorry hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Krijg allemaal de pest maar. Weekend.
Boerenbond.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkopen ze kattenhaar in de supermarkt?
quote:
Daar verkopen ze ook Rundveekoekquote:
Rundveekoek is smakelijk (voor hullie) en daardoor geschikt om runderen te lokken of mak te maken. Rundveekoek is door de hoge smakelijkheid en de positieve invloed op de vacht bij uitstek geschikt voor hobbykoeien of vee dat naar keuringen of veilingen gaat.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar verkopen ze ook Rundveekoek![]()
![]()
Koek voor rundvee, blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rundveekoek is smakelijk (voor hullie) en daardoor geschikt om runderen te lokken of mak te maken. Rundveekoek is door de hoge smakelijkheid en de positieve invloed op de vacht bij uitstek geschikt voor hobbykoeien of vee dat naar keuringen of veilingen gaat.
Voor volwassen runderen adviseren wij maximaal twee koeken per dag te verstrekken.
De hobbykoe.
ik ga ook weleens naar veilingenquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rundveekoek is smakelijk (voor hullie) en daardoor geschikt om runderen te lokken of mak te maken. Rundveekoek is door de hoge smakelijkheid en de positieve invloed op de vacht bij uitstek geschikt voor hobbykoeien of vee dat naar keuringen of veilingen gaat.
Voor volwassen runderen adviseren wij maximaal twee koeken per dag te verstrekken.
De hobbykoe.
Ben je ook rundvee?quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga ook weleens naar veilingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |