SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
of niet, heeftie een leven gevondenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
hij komt vast weer een keer online modus
oehh, wat wil je laten zien?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb een youtube kanaal aangemaakt voor thailand
quote:
ja misschien begin wat van bangkok. Het eten denk ikquote:
Bal Ko Khaiquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
waar waar waar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:01 schreef bitterbal het volgende:
ja heb er nog niets op staan natuurlijkquote:
Nee ik moet inloggen daarvoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er nog niets op staan natuurlijk
https://studio.youtube.co(...)A%22DESCENDING%22%7D
zien jullie het zo?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien begin wat van bangkok. Het eten denk ikmisschien kan ik een soort van compilatie maken wat ik op een dag eet :p
ja misschienquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]is insta/tiktok daar niet wat geschikter voor?
Kan op YT ook gewoon.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien![]()
kan je wel kortere filmpjes natuurlijk
Ik weet niet wat je wilt laten zien en hoe. Voor compilaties klinkt het wel ideaalquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien![]()
kan je wel kortere filmpjes natuurlijk
Misschien kun je een Patreon starten? Dan kan US daar steeds wat op overmaken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:11 schreef bitterbal het volgende:
vind het wel indrukwekkend dat er toch mensen zijn die alleen van hun youtube inkomsten kunne leven
story of my lifequote:
Waarin?quote:
ik hoop dat ze straks nog dunkin donuts hebben bij jumboquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er staan hier nog ergens gebakjes maar ik weet niet waar
Ah, ik wilde een nasi Rames van de toko voorstellen maar dat is niet ongezond. Jammer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
maakt niet uit zolang het maar ongezond is
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een Patreon starten? Dan kan US daar steeds wat op overmaken.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze straks nog dunkin donuts hebben bij jumbo
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarjaquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik wilde een nasi Rames van de toko voorstellen maar dat is niet ongezond. Jammer.
Maar?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarja
ze hadden red velvet cheescake donuts, die waren wel erg lekker. hoop dat ze die nog hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]welke pak je dan?
[..]
Het zou wel weer tijd worden om gezond te gaan doen, maarja
En dan zie ik jou eten (Mukbang style?)quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
video's van het eten wat ik daarmee koop
hmmquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zie ik jou eten (Mukbang style?)
ben te zwakquote:
Oeh klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hadden red velvet cheescake donuts, die waren wel erg lekker. hoop dat ze die nog hebben
Ja zoek maar eens opquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmWil je dat zien?
is mukbang heel veel eten?
Je leeft maar 1 keer. Kan je er beter van genietenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben te zwak
[..]
Oeh klinkt ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |