Challenging wankquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn jullie klaar voor de volgende game met kk lelijke wijven?
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
@leonosquote:Op zondag 8 september 2024 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn jullie klaar voor de volgende game met kk lelijke wijven?
[ afbeelding ]
Her
Woke genot
Uit de vorige gamequote:Op zondag 8 september 2024 17:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De chick van een of ander fantasyras met supergrote hoorns op hun hoofd is niet lekker ik ben echt heel boos.
Deze man.
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gyquote:
SoP deze maandquote:Op maandag 9 september 2024 18:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/live/X24BzyzQQ-8?si=b1FFpph7odLR-_gy
Verwacht niet echt games morgen…..
Astro Bot bundle day oneeeequote:Op maandag 9 september 2024 18:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SoP deze maand
Hoge verwachtingen en teleurgesteld worden. En dan begint de cyclus weer opnieuw.
Ik voorspel ophef over de PS5 Pro prijs, specs en no games. En dan verkoopt het toch goed.![]()
Er zijn flink wat spellen rond de 1080P. Nieuwe upscale technologie om betere grafische beelden te creëren en meer kracht naar performance kan.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie alleen niet echt in wat een pro gaat veranderen
Bloodborne 60fps.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie alleen niet echt in wat een pro gaat veranderen
Zucht.quote:Op zondag 8 september 2024 20:33 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat wil je ook met een trans game director, dan weet je zeker dat je gekke shit gaat zien
65 zit nog in sealquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor het wel als iemand astrobot platinum heeft en wilt verkopen
Kan nu even geen games spelen, maar wil 'm prima al in huis hebben voor 't moment dat het wel kan
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.quote:
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja bewijs me het ongelijk maar eens.
Verder niets tegen LGTBQ maar hou je idiologie lekker bij jezelf en ga het niet in de game implementeren
Je wilt geen heteros zien?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
"Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games."
En dat heb ik ook met het hele hetero/lgtbq gedoe.
Het boeit me niet in videogames. Hou het erbuiten als het niets toevoegd.
Kijk in The Witcher 3 is de relatie met verschillende karakters gewoon een ding, net zoals in een Mass Effect.
Helemaal prima.
De game is idd voor iedereen, dus waarom implementeren sommige developers dan dingen die duidelijk niet voor 'iedereen' bedoeld zijn, maar voor een minieme doelgroep?
Maarja discussie waarschijnlijk niet waard we veranderen er toch niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |