SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of was het Texel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Ben je al in Terschelling
Of op de boot Ieni?![]()
![]()
Je vergeet een derde optie. Nog in de treinquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Of op de boot Ieni?
Ik ben zo in Leeuwardenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Of op de boot Ieni?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Aah nog een klein stukje danquote:
Heb je een fiets gehuurd op TerschellingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al naar de supergrote gezellige kermis () geweest in Zutphen Greys
Ja, want dat is goedkoper dan je fiets helemaal meeslepenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah nog een klein stukje dan
Heb je een fiets gehuurd op TerschellingTrotste mama van Ambar
Ik ga hier niet eens naar de kermisquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Al naar de supergrote gezellige kermis () geweest in Zutphen Greys
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stoer hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:58 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo met mijn fatbike naar de kermis
Trotste mama van Ambar
Ik zelf ook niet maar dochter vroeg of ik mee ging voor de kidsquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens naar de kermis
Ja een goed oma zegt dan, "Ja gezellig". Maar denkt ( a jakkie echt geen zin)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:58 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo met mijn fatbike naar de kermis![]()
Alleen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:58 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo met mijn fatbike naar de kermis![]()
![]()
Duuuuurrrrrrquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet maar dochter vroeg of ik mee ging voor de kids
Ja een goed oma zegt dan, "Ja gezellig". Maar denkt ( a jakkie echt geen zin)
Lekker daarna pizza etenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een goed oma zegt dan, "Ja gezellig". Maar denkt ( a jakkie echt geen zin)![]()
![]()
![]()
![]()
Mag je betalen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een goed oma zegt dan, "Ja gezellig". Maar denkt ( a jakkie echt geen zin)![]()
![]()
De lunch was meh vandaag.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja echt heel duur, 3 euro voor die kleine meid in de draaimolenquote:
Voor Max in zo eng ding 7 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat toch wel overal bij wat het kost?quote:
En je kan afspreken: een keer in de draaimolen en een keer blikjes gooien/touwtje trekken en poffertjes.
Ofzo.![]()
Ja ook zoiets, maar.... ik heb een kindergerecht genomenquote:
Kipspies, die overigens heel lekker was. met patat en er lag wat vers fruit bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou niet met poffertjes gaan gooien/trekkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Staat toch wel overal bij wat het kost?
En je kan afspreken: een keer in de draaimolen en een keer blikjes gooien/touwtje trekken en poffertjes.
Ofzo.![]()
![]()
Nee hoor, ze wilde niet dat ik betaalde. Maar is juist leuk om die blije gezichtjes te zien, zeker van die kleine meid (2 jaar) Haar eerste kermisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schrik niet zo hard. Max krijg geld voor de kermis 20 euro en ja gisteren toen wij samen waren ook twee rondjes voor hem betaald, een was 7 euro en dat andere was maar 3.50 euroquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Is het toch nog goed gekomenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, maar.... ik heb een kindergerecht genomen
Kipspies, die overigens heel lekker was. met patat en er lag wat vers fruit bij![]()
![]()
![]()
Het komt altijd wel goed. Het is niet zo dat ik geen pizza eet, maar je maakt mij er niet blij mee. Zeker niet als ze ding ook nog eens 19 euro kostquote:
Bij efeze?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, maar.... ik heb een kindergerecht genomen
Kipspies, die overigens heel lekker was. met patat en er lag wat vers fruit bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat valt nog meequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schrik niet zo hard. Max krijg geld voor de kermis 20 euro en ja gisteren toen wij samen waren ook twee rondjes voor hem betaald, een was 7 euro en dat andere was maar 3.50 euro
Mijn ouders gingen ooit naar Deventer kermis met de neefjes ( die woonden daar )
Die waren in een half uur 100,- euro kwijtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat valt nog mee
Mijn ouders gingen ooit naar Deventer kermis met de neefjes ( die woonden daar )
Die waren in een half uur 100,- euro kwijt![]()
![]()
Ja en die kermis ookquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Tilburg helemaal schokkend is![]()
![]()
Dan is het iig schokkend drukquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jip, was daar nog nooit geweest, maar mijn dochter komt daar regelmatigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger had je nog een gulden zondag in Lochem op de kermisTrotste mama van Ambar
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, was daar nog nooit geweest, maar mijn dochter komt daar regelmatig
Ik kreeg laatst een schokkende foto uit Luxemburg, nu wil ik daar ook heen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ja als je heb 10 x in dat ene ding laat gaan zit je er zo aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat valt nog mee
Die waren in een half uur 100,- euro kwijt
Ik blijf het even goed zonde geld vinden
De kids krijgen hier altijd 'zakgeld" als ik de week geld over houd krijgen ze 1 of 2 euro in hun potje. Max spaart dit altijd op en dan met de kermis haalt hij het op. Is toch altijd zo rond de 50 euro
Af en toe komt hij van zijn eigen geld een of twee euro lenen als hij wat lekker wil kopen of ergens geld voor tekort komt, Tja ik pak dat altijd maar uit mijn portemonee en laat zijn potje onaangeroerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Grrrrrrrrquote:
Dat effect heb jij op mijquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
You spin my head right round ?![]()
![]()
Luxemburgquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg laatst een schokkende foto uit Luxemburg, nu wil ik daar ook heen.![]()
![]()
Hola!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga liever naar de Griek, maar dan ook niet die in Zutphen, die is echt niet lekker altijd veel te zout.quote:
Ik ga dan liever naar DuivenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gyrosquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de Griek, maar dan ook niet die in Zutphen, die is echt niet lekker altijd veel te zout.
Ik ga dan liever naar Duiven![]()
![]()
Neem altijd een vleesschotel zit van alles op, ook Girosquote:
Wat schattig Dot!quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je heb 10 x in dat ene ding laat gaan zit je er zo aan.
Ik blijf het even goed zonde geld vinden
De kids krijgen hier altijd 'zakgeld" als ik de week geld over houd krijgen ze 1 of 2 euro in hun potje. Max spaart dit altijd op en dan met de kermis haalt hij het op. Is toch altijd zo rond de 50 euro
Af en toe komt hij van zijn eigen geld een of twee euro lenen als hij wat lekker wil kopen of ergens geld voor tekort komt, Tja ik pak dat altijd maar uit mijn portemonee en laat zijn potje onaangeroerd
In Doetinchem zat ooit een goedequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de Griek, maar dan ook niet die in Zutphen, die is echt niet lekker altijd veel te zout.
Ik ga dan liever naar DuivenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem altijd een vleesschotel zit van alles op, ook Giros![]()
![]()
O die ken ik niet, wij gaan altijd naar Elzia of zo in Duivenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Doetinchem zat ooit een goede
Maar ben er de laatste tijd te vaak geweest, dan gaat het even tegen staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mis hem al een paar dagen Aeque is er nog welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb je niet gezienquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En nu is de brug ingestortquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Onze tower bridge met @:lovely had 1 toren teveel.
Ze is nu onderweg naar Justin voor wat lekkers ging ze schoonmaken bij hemquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Onze tower bridge met @:lovely had 1 toren teveel.
Lekker poetsenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is nu onderweg naar Justin voor wat lekkers ging ze schoonmaken bij hem![]()
![]()
Ach ik kan dat best ook roepen in Nederland. Je hebt er niks aan, maar je kunt het wel zeggen.quote:
hoppe hoppe hoppe Lekker soppuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg weleens bolk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik kan dat best ook roepen in Nederland. Je hebt er niks aan, maar je kunt het wel zeggen.
Heb ik ook niks aan.![]()
Zo even een sprintje trekken naar de bootTrotste mama van Ambar
Run muisje runquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een sprintje trekken naar de bootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zeg weleens bolk.
Heb ik ook niks aan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nog 20 min, rustig aanquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een sprintje trekken naar de boot![]()
![]()
Ik zou niet fokken tijdens het sprintenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een sprintje trekken naar de boot
Protip
Alleen voor gevorderdenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou niet fokken tijdens het sprinten
Protip![]()
![]()
Je zou raar staan te kijken als ze je adres vraagt en die kant op komtquote:
Heeft ze al gedaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ze je adres vraagt en die kant op komt![]()
![]()
Ik denk dat ik dan wel een probleempje hebquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ze je adres vraagt en die kant op komt
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als ze je adres vraagt en die kant op komt
Uitdagingquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel een probleempje heb![]()
![]()
Duurde even...quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)Z8f5eeyOIMgF9tWnvJrQ
Maar echt
60 jaar later![]()
![]()
Ach wie weet hoeveel meer materiaal er wel niet is wat simpelweg wordt achtergehouden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
Maar echt
60 jaar laterOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wow. Al die jaren bewaard in een blik van opa.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
Maar echt
60 jaar later![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Brug stond ook open. Boot gehaald 🎉![]()
![]()
Dat denk ik ook maar in dit geval een particulierquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach wie weet hoeveel meer materiaal er wel niet is wat simpelweg wordt achtergehouden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Brug stond ook open. Boot gehaald 🎉![]()
![]()
ALs je alleen gaat om te helpen toch nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel een probleempje heb
Misschien ook niet nee.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Brug stond ook open. Boot gehaald 🎉
Gelukkig zijn de dagen korter en duurt het opwarmen naar de hogere temperaturen even vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Theoretische wolken tellen niet mee.
Dat was het dan. De boot zinkt. Tot ooit. Ik word een zeemuisTrotste mama van Ambar
Een zeemuis. Is dat een klein soort zeehond?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was het dan. De boot zinkt. Tot ooit. Ik word een zeemuis![]()
Dat werkt alleen als je een baas hebtquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef murp het volgende:
[..]
wel een goed excuus om niet te gaan werken!
Boterham met kaas en nu knaag ik op wortelen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Who's the bossquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een baas hebt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een baas hebtbenj e eigen baas?
![]()
![]()
Oeh lekker worteltjequote:Op vrijdag 6 september 2024 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Boterham met kaas en nu knaag ik op wortelen.![]()
![]()
Sorry Mailyquote:
Naja tot nog toe zijn ze wel lekker. Ik heb 500 gram, dus kan nog wel even vooruitquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Kijk maar uit dat je geen konijn wordtquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja tot nog toe zijn ze wel lekker. Ik heb 500 gram, dus kan nog wel even vooruit![]()
![]()
Ja en erg lekker, geen lichte pils als ze alleen heineken op de tap hebben voor me.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Palm is toch ook een wat zwaarder biertje? Daar hou ik weer niet van. Ik drink echt alleen pils. Verder geen alcohol eigenlijk voor mij.
NU aan de waddentheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hij is goed deze thee![]()
Net op Ameland gekochtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alleen bij speciale gelegenhedenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen konijn wordt
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen bij speciale gelegenheden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow welke? (vraag ik voor een vriendquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen bij speciale gelegenheden)
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 819 / +292 / +111 / 1718 / 1986
2. KillemWieft / 403 / +105 / +96 / 47 / 88
3. Dr.Mikey / 242 / +87 / +15 / 184 / 255
4. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
5. marc0871 / 228 / +18 / +123 / 97 / 144
6. MizzezAmy / 189 / +43 / +4 / 686 / 804
7. AardappelSchotel / 160 / +0 / +0 / 628 / 731
8. Lovely / 159 / +40 / +0 / 639 / 798
9. aeque / 150 / +26 / +59 / 239 / 296
10. HappyCharly / 137 / +17 / +6 / 201 / 245
11. loveyoulongtime / 106 / +12 / +41 / 302 / 364
12. hemarookworst / 99 / +27 / +9 / 317 / 370
13. Zucht. / 82 / +0 / +0 / 278 / 310
14. gebrokenglas / 75 / +1 / +0 / 207 / 238
15. ToT / 60 / +8 / +1 / 331 / 375
16. maily / 59 / +12 / +0 / 279 / 318
17. Shii / 46 / +4 / +7 / 115 / 144
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 32 / +3 / +1 / 92 / 120
20. greysbones / 29 / +13 / +9 / 268 / 301SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vakantie? Vakantie is voor mietjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
![]()
Woop woopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
I'm surrounded by morons!
Rookworstschotel.I'm surrounded by morons!
Reizen
Niet dat je daar perse vakantie voor nodig hebt.I'm surrounded by morons!
En dan even voet zetten op het eiland en dan met de volgende boot weer naar huisTrotste mama van Ambar
Hoop dat het leuk is, anders wordt het een teleurschellingquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan even voet zetten op het eiland en dan met de volgende boot weer naar huisUw ADH vitamine Worst
Klopt, gewoon gaan en de baas niks vertellenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:39 schreef Fogel het volgende:
Reizen
Niet dat je daar perse vakantie voor nodig hebt.Uw ADH vitamine Worst
Terschelling is altijd leuk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat het leuk is, anders wordt het een teleurschelling
Er is strand
Zee
Bomen
Heide
Duinen
Bloemen
VogelsTrotste mama van Ambar
En dan op teams verschijnen met palmbomen op de achtergrondUw ADH vitamine Worst
Hoelang blijf je daarquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terschelling is altijd leuk.
Er is strand
Zee
Bomen
Heide
Duinen
Bloemen
VogelsUw ADH vitamine Worst
Had ook moeten overnachten in Texel, was er maar paar uurtjes geweest. Had 10 min overstap op Amsterdam maar treuzel toeristen vol koffers was ik na 10 min pas net uit de trein
Uw ADH vitamine Worst
Terschelling is toch altijd wel een paar dagen hoor. Was vanochtend half 9 vertrokken vanuit huis en ben nu op het eiland.
Ik had ook in Turkije kunnen zijnTrotste mama van Ambar
Dan moet je in Hillesluis zijn als je stukje Turkije wil proevenquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Terschelling is toch altijd wel een paar dagen hoor. Was vanochtend half 9 vertrokken vanuit huis en ben nu op het eiland.
Ik had ook in Turkije kunnen zijnUw ADH vitamine Worst
Scheelt een hoop reistijdquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je in Hillesluis zijn als je stukje Turkije wil proeven![]()
Dacht dat Vati en Mutti twee weken weg waren maar zijn na een week terug van vakantieUw ADH vitamine Worst
Nee, gewoon verkeerd onthouden of eigenlijk niet expliciet gevraagd
Uw ADH vitamine Worst
Hoi draak!quote:
Ik ben aan het werk, dus beetje traag vandaag
Dat varieertquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow welke? (vraag ik voor een vriend)
Alsof jij daarvoor aan het werk moet zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi draak!
Ik ben aan het werk, dus beetje traag vandaag![]()
![]()
PATATTIEquote:
ik miste je een beetje
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof jij daarvoor aan het werk moet zijn
Op vakantie gaan is net werken, moet in je aard liggenUw ADH vitamine Worst
Vrij zijn wel voor mij maar echt op vakantie gaan minderquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
Vakantie ligt meer in mijn aard dan werkenUw ADH vitamine Worst
Alleen vrij zijn is ook lekker, maar ik vind het ook wel fijn om weg te zijn. Hoeft niet eens zo heel ver.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrij zijn wel voor mij maar echt op vakantie gaan minder![]()
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In 🇳🇱They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is inmiddels september he, vroeger toen school begon had ik altijd jas aanUw ADH vitamine Worst
Voorbij met de zomerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
Nou tot zondag daarna regen en een stuk koeler..![]()
![]()
Maar het echte mooie weer is ook pas heel laat begonnen deze zomerquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
Het is inmiddels september he, vroeger toen school begon had ik altijd jas aan![]()
Gewoon op yoga retreat in Bali gaan zodra het beetje fris wordt om jezelf te ontdekkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Jawelquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op naar de herfst, wat ook wel wat heeft..Als het maar niet teveel regent
![]()
Is dat een beetje te doen met de trein?quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon op yoga retreat in Bali gaan zodra het beetje fris wordt om jezelf te ontdekken![]()
![]()
Als die de lucht in gaat welquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen met de trein?Uw ADH vitamine Worst
Dan heb je wel een echte HiSpeedquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die de lucht in gaat wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: