SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dat weet ik niet ger. wel dat het een kreng is om schoon te maken
Heb nog geen eetkamertafel voorbij zien komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?
Ik heb er nu een ontvetter in gegoten met kokend waterquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dat weet ik niet ger. wel dat het een kreng is om schoon te maken
nee die donut lampen gaan volgende keer mee naar thailand en ger komt volgende week mijn magnetron ophalenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?
Nooit op de verharde weg geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet je nou niet wat emigreren is
ja heb ik ook al geprobeerd. Je moet hem echt na elk gebruik afwassen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu een ontvetter in gegoten met kokend water
zeker weer een buitenlanderquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet je nou niet wat emigreren is
Dat heb ik heel lang gedaan maar maakte ook niets uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook al geprobeerd. Je moet hem echt na elk gebruik afwassen eigenlijk
ohquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang gedaan maar maakte ook niets uit eigenlijk.
pas volgend jaar weer zomerquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)-200gr-24432402.html
FML en m'n beach body
Gewoon vragen, are you a shipescapee of a floatnigger?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
als buitenlander zou je het juist moeten weten
NOu ja ze spraak nl dus bootvluchteling of dobberneger danquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vragen, are you a shipescapee of a floatnigger?
MagnetronMeet met Gerriequote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die donut lampen gaan volgende keer mee naar thailand en ger komt volgende week mijn magnetron ophalen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Bel odido om internet op te zeggen.
Ze vraagt waarom. Dus ik zo van ja ga emigreren. Vraagt ze wat is dat
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
DE HEMA HEEFT PEPERNOTEN MET PINDAKAAS
Heb je hem/haar/het uitgelegd wat emigreren is?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Mijn internet stopt op 14 septeber dus dat is mooi
ja gezegd verhuizen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je hem/haar/het uitgelegd wat emigreren is?
Wist ze wat het buitenland is?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gezegd verhuizen naar het buitenland
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Bel odido om internet op te zeggen.
Ze vraagt waarom. Dus ik zo van ja ga emigreren. Vraagt ze wat is dat
ja dat denk ik wel. nou ja zal nog wel een jong iemand zijn geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist ze wat het buitenland is?
dan nogquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel. nou ja zal nog wel een jong iemand zijn geweest
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gezegd verhuizen naar het buitenland
Ik wil ook een hobby.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft weer een nieuw filmpje, maakt die zijn mini huisje schoon
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
M'n aifryer staat te weken in de ontvetter en de eerste was hangt al buitenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is schoonmaken er niet een van.
was je er aan gehecht?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een T-shirt kwijt, al de hele zomer.
Die heeft de wasmachine opgegeten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een T-shirt kwijt, al de hele zomer.
Maar vind je dat ook leuk om te doen dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n aifryer staat te weken in de ontvetter en de eerste was hangt al buiten
Soms.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook leuk om te doen dan?
En in de schoen gepropt?quote:
Voor 10.000 spullen gemaakt door kinderhandjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan 14 euro en 10 centjes.
Wat voor chocolade?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ik eet chocola.
Mooiste uitvinding ooit, Aziatische kinderarbeidquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor 10.000 spullen gemaakt door kinderhandjes
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:54 schreef Karzai het volgende:
neem ook gelijk maar een rookworst me als ik er dan toch ben
Moeten ook te eten hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste uitvinding ooit, Aziatische kinderarbeid
Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan de Thaise friemelindustrie.
Ja dat viel mij ook al op maar kan niet zeggen dat ik dat heel erg vind.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is maar weer grijs vandaag.
echt? hier blauwe luchtquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij hebt de zon bij je. Die heb ik niet.quote:
oh ja , dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt de zon bij je. Die heb ik niet.
hebben ze haar gevonden via linkedinquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:10 schreef Ama het volgende:
Linkin Park is dus terug met een zangeres.
Past bij het jaren 50 levensbeeld waar de PVV naar terug verlangt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Waarom heeft Fleur Agemaeen bril op alsof ze is ontsnapt uit een kliniek in Texas?
Geen verkeerde keuzequote:
Uhm, oke.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:10 schreef Ama het volgende:
Linkin Park is dus terug met een zangeres.
Het is hier grijs-blauw.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet je niet gewoon werken?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:25 schreef LTVDK het volgende:
Kapper en wandeling zitten er al op voor vandaag, roombroodje bij de bakker gescoord
Het is wel opeens helemaal mistig en grijs geworden, vanochtend was het nog zo zonnig
Nee, heb een vrije dag omdat ik anders nooit van mijn overvloed aan overuren afkomquote:
Das geen excuus je kunt ook gewoon meer belasting betalen door toch te gaan werken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb een vrije dag omdat ik anders nooit van mijn overvloed aan overuren afkom
Ok, bedankt voor deze info, we zullen het mee naar achter nemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das geen excuus je kunt ook gewoon meer belasting betalen door toch te gaan werken.
Dan kan half Fok nog wat langer thuis zitten.
Ik heb dan echt instant de associatie met bejaardentehuizenquote:
Of het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan echt instant de associatie met bejaardentehuizen
Maar goed, ga verder
Ja, in elk geval een of andere instelling waar je niet echt vrijwillig bent..quote:
Ik zou voor het roombroodje gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das geen excuus je kunt ook gewoon meer belasting betalen door toch te gaan werken.
Dan kan half Fok nog wat langer thuis zitten.
Ik heb dit met de zoete geur van diarree.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, ga verder
Indisch eten is wel lekker, alleen qua esthetisch niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Er zit in Wageningen een Indonesisch verzorgingstehuis ofzo en daar schijnt het dus lekker te ruiken
Die zitten hier niet echt in de buurt dat ik dat hier zou moeten ruiken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, ga verder
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit met de zoete geur van diarree.
Ik had witlof, mayonaise en frikandelbroodje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even kijken wat de persoonlijke bonus brengt:
- Blikje Malibu, check
- Bio Parmigiano, check
Verder niet echt iets boeiends.
Ja, soms maken huishoudens ook zelf soepquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten hier niet echt in de buurt dat ik dat hier zou moeten ruiken.
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEPlofquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had witlof, mayonaise en frikandelbroodje.
Even in de blender en je hebt een prima smoothie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had witlof, mayonaise en frikandelbroodje.
Harinkje erbij.. voor de extra proteïne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even in de blender en je hebt een prima smoothie.
Dat vinden ze wel zo fijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op zoek naar nieuwe groenten voor de cavia's.
Handje walnoten erbij en wat drupjes varkensbloed, vloeibare schijf van vijf, welcome to the vampires.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harinkje erbij.. voor de extra proteïne.
Hoef je ook niet meer te koken.
Wel goed voor ijzerinnamequote:Op vrijdag 6 september 2024 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handje walnoten erbij en wat drupjes varkensbloed, vloeibare schijf van vijf, welcome to the vampires.
Ze hebben deze week witlof, broccoli, paprika, wortel en komkommer gehad. Begin van de week ging alles op, nu eten ze alleen de komkommer en de witlof.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vinden ze wel zo fijn
Waar zit je aan te denken?
Kieskeurig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben deze week witlof, broccoli, paprika, wortel en komkommer gehad. Begin van de week ging alles op, nu eten ze alleen de komkommer en de witlof.
Een goede smoor ziet er niet uit maar is wel heerlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Indisch eten is wel lekker, alleen qua esthetisch niet.
Er zit genoeg vegetatie in je airfryer zei je eerder vandaag. Stop ze daar in en dan hebben ze genoeg te eten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet op zoek naar nieuwe groenten voor de cavia's.
Ik las snor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goede smoor ziet er niet uit maar is wel heerlijk
We kinkshamen niet.quote:
Zelf in zo'n netje kruipen en in een boom gaan hangen zwieren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook vetbollen gehaald voor de vogels
Inb4: je bent zelf een vetbol (ja klopt)
quote:Gordon was 'heel huiverig' voor het resultaat van zijn realityshow 'Dit ben ik, Gordon!', die vanaf vrijdagavond te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
https://youtube.com/shorts/yN3f2PxOSK8?si=jaY1niibCu3qJXJJ
Ohja goeie moet binnenkort even een nieuw winter/vier seizoenen dekbed kopen. Heb alleen het zomergedeelte nog over.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:09 schreef Karzai het volgende:
molton gehaald, een nieuw, kussen, flesje brut en een rookwort
nu nog een hele dag voor me, zo even naar het amsterdams historisch museum
Ik heb gewoon zo'n ding voor heel het jaar, in de zomer is het meestal toch te warm om eronder te liggenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Misschien koop ik wel gewoon 1 die alleen geschikt is voor in de winter. Hou ik deze voor de zomer. Scheelt ook weer gekut met knoopjes.
Ik moet in de zomer wel onder een deken liggen hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n ding voor heel het jaar, in de zomer is het meestal toch te warm om eronder te liggen
ja weet niet of julllie dat leuk vinden?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb mij geabboneerd, verwacht straks wel fimpjes uit thailand
Ik weet dat het 2 verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef Karzai het volgende:
molton is geen dekbed maar om het matras te beschermen tegen zweet
Ja onder alleen een laken is kut, het is of dekbed of niets, desnoods alleen een voet onder het dekbedquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet in de zomer wel onder een deken liggen hoor.Ik vind het echt vreselijk onder alleen een laken.
Ik begin onder mijn dekbed en eindig tegen de ochtend half op mijn dekbed (in de zomer).quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onder alleen een laken is kut, het is of dekbed of niets, desnoods alleen een voet onder het dekbed
Nu alquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook vetbollen gehaald voor de vogels
Inb4: je bent zelf een vetbol (ja klopt)
Ja dat weten wequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:13 schreef Karzai het volgende:
molton is geen dekbed maar om het matras te beschermen tegen zweet
Dat is inderdaad ook het enige fijne aan de winter.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
1 van de weinige fijne dingen aan de winter is dat je heerlijk kan slapen.
je kan het slechter treffenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
broodje zalm. Omdat ik verder gewoon helemaal niks meer in huis heb
zwaar levenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik zag ze liggen bij de Actionquote:
Ja, het is benauwd hier.quote:
Oh ik moet ook nog zalm eten want heb nog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou ik smakelijk zijn voor vogels?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf in zo'n netje kruipen en in een boom gaan hangen zwieren.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Karzai het volgende:
koelkast zit hier propvol maar heb nergens trek in, vanavond komt picnic ook nog eens
is rozequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik moet ook nog zalm eten want heb nog.
waarom dat dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat iedereen en z'n moeder vandaag vrij was
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kinderen hebben een halve dag school en verder heeft elke paardtimer z'n dag op vrijdag, omdat lang weekendquote:
Je bent nu werkeloos?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:23 schreef Elvi het volgende:
Hele week beroerd geweest, woensdag laatste werkdag gehad, en nu weet ik even niet wat ik moet gaan doen
Dus nu zit je alleen op kantoor ofzo?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen hebben een halve dag school en verder heeft elke paardtimer z'n dag op vrijdag, omdat lang weekend
Wat ook weer logisch is
nee, nee, dat klinkt niet logischquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet hoor
Hard voor weinig, nooit chagrijnig [ afbeelding ]
Oh zo ja. Wist al even niet hoe ik dat laatste moest opvatten.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:23 schreef Elvi het volgende:
Hele week beroerd geweest, woensdag laatste werkdag gehad, en nu weet ik even niet wat ik moet gaan doen
Thuiswerkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu zit je alleen op kantoor ofzo?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, nee, dat klinkt niet logisch
Heb je een goede foto van de achterkant? Weet even zo niet welke nummers hier allemaal opstaan.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Karzai het volgende:
Ik ban zelf al oud genoeg voor een museum
Voldoende output iddquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach zolang je baas denkt dat je iets doet.
ik had laatst zo iets meegekregen, geloof ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo ja. Wist al even niet hoe ik dat laatste moest opvatten.
Ik eet vanavond zalm. Kan wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook nationale oorlogsdag in Pakistan zag ik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen hebben een halve dag school en verder heeft elke paardtimer z'n dag op vrijdag, omdat lang weekend
Wat ook weer logisch is
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik eet vanavond zalm. Kan wel dichtbij zo.
Zalmquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nouwaleukvoorzequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook nationale oorlogsdag in Pakistan zag ik.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een goede foto van de achterkant? Weet even zo niet welke nummers hier allemaal opstaan.
Oooh erg nice!quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Karzai het volgende:
Ik ban zelf al oud genoeg voor een museum
[..]
[ afbeelding ]
Koekhappen, zaklopen, vlaggetjes uitdelen, vrouwknuppelen.quote:
Spijkerpoepen, ezeltjeprik, sjoelenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koekhappen, zaklopen, vlaggetjes uitdelen, vrouwknuppelen.
Nee.quote:
*noteert dat erbij*quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spijkerpoepen, ezeltjeprik, sjoelen
Ja, nou.. ik heb nu ook pauzequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Wel mooi. Kan wel merken dat je idd hard bezig bent met thuiswerken. @:4EverBlackEyed
quote:Celebrations and Parades
The Pakistan Army displays its latest missiles, tanks, guns, Pakistan Army Aviation helicopters and armament being used by Engineers, Electrical and Mechanical Corps, Army Air Defense, Signals, Army Service Corps and the Army Medical Corps.[17] Everyone is allowed to watch such functions live by going to specific places. These shows are also displayed on national TV channels. National songs, special documentaries about 6 September 1965, and the stories of the people killed that day are displayed on TV.
On this day, a change of guard ceremony takes place at Mazar-e-Quaid, Karachi, where the cadets of Pakistan Air Force Academy present the Guard of Honour and take the charge.[18]
Wel interessantquote:
Nou ja gewoon een hoop vertoon van blingbling en andere piemelcompensators. Het lijkt me geen bovenmatig vrolijke bedoening eigenlijk.quote:
Jaweljawel is hierquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:38 schreef bitterbal het volgende:
nou van die blauwe lucht is niets over
Van de mist of van de boten?quote:
Ik heb een broodje bitterballen omdat ik de vriezer nog een beetje probeer 'leeg' te eten voor de vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeejquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is al de 3de keer dat ik iemand dit zie zeggen. Het lijkt me zo raar maar ja eigenlijk is het net een broodje kroket denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een broodje bitterballen omdat ik de vriezer nog een beetje probeer 'leeg' te eten voor de vakantie
Ja is in principe gewoon hetzelfde, lekker op je broodje prakken en daarna je bek verbranden aan de ragoutquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is al de 3de keer dat ik iemand dit zie zeggen. Het lijkt me zo raar maar ja eigenlijk is het net een broodje kroket denk ik.
Ja was ook raar met lopen net, toen ik wegging was het lekker zonnig en het werd steeds wat mistiger en grijzer, alsof ik zo de herfst inliepquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mist. Tis helemaal grijs nu overal
Ieuw, gewoon zonder sausjes of andere rare fratsenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ieuw, gewoon zonder sausjes of andere rare fratsen
quote:
Apart. Stralende zon hier.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mist. Tis helemaal grijs nu overal
quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:50 schreef LTVDK het volgende:
CC's, bankpassen en reisverzekering op werelddekking gezet, powerbanks aan de oplader. Straks maar beginnen met opruimen en kleding sorteren
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:50 schreef LTVDK het volgende:
CC's, bankpassen en reisverzekering op werelddekking gezet, powerbanks aan de oplader. Straks maar beginnen met opruimen en kleding sorteren
En wanneer ging jij nog maar weer precies?quote:
ga je weer naar amerika?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Vrijdagochtendquote:
de 14equote:Op vrijdag 6 september 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
En wanneer ging jij nog maar weer precies?
Sorry kan niet alles precies onthouden.
2, maar ik denk dat ik er maar eentje meeneem, kan natuurlijk meestal gewoon in de hotels opladenquote:
Van oost naar westquote:
Ik ben echt niet jaloers hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wereldstekker?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2, maar ik denk dat ik er maar eentje meeneem, kan natuurlijk meestal gewoon in de hotels opladen
jawel tis wel erg mooi allemaalquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Foto's van die mooie natuurparken daar.Poh
Ja die zit nog wel in mijn tas of koffer. Al hebben ze in veel hotels tegenwoordig ook gewoon usb aansluitingen in de lampen bij de nachtkastjes, dus vaak niet eens meer nodig.quote:
Zal proberen hier regelmatig te postenquote:
Ik weet nog van vorige keren dat het even kan duren.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal proberen hier regelmatig te postenAl zijn de internetverbindingen daar niet altijd even denderend
Is een groepsreis niks voor je?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel het geld om naar alle uithoeken van de aarde te kunnen reizen, maar in mijn eentje vind ik dat niet leuk
Vergeet je packing cubes niet een andere kleur voor elk uur dat je in het vliegtuig zit11!!12321342142!!!!quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Ja zou willen dat ik hier iets nuttigs over kan zeggen maar heb daar geen ervaring enz mee. Hoop wel voor je dat je je snel beter voelt en weer lekker je ding kan doen!quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:00 schreef Karzai het volgende:
en ik zit met die psychose wat mij beperkt
De natuur daar is ongekend mooi, de steden trekken met totaal niet en zijn wel aardig verpauperd. Maar dit keer beginnen in het oosten en dat is tig keer zo dichtbevolkt als het westen dus daar ontkom je niet echt aan. Al ben ik wel benieuwd naar Boston, maar dat is ook deels omdat ik daar al uren heb 'gelopen' in Fallout 4quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
Soms als je al die ellende ziet in die steden daar dan vergeet je soms hoeveel er nog te zien is buiten die steden wat wel mooi is.
Ik heb alleen een paar van die kofferzakjes van de Ikea, die zijn grijsquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet je packing cubes niet een andere kleur voor elk uur dat je in het vliegtuig zit11!!12321342142!!!!
Ja snap ik wel hoor, als ik wel naar Amerika zou gaan dan zou ik ook vooral de natuur willen zien daar. Af en toe een keer een grote stad ofzo maar er zijn ook genoeg steden die ik prima zou kunnen overslaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De natuur daar is ongekend mooi, de steden trekken met totaal niet en zijn wel aardig verpauperd. Maar dit keer beginnen in het oosten en dat is tig keer zo dichtbevolkt als het westen dus daar ontkom je niet echt aan. Al ben ik wel benieuwd naar Boston, maar dat is ook deels omdat ik daar al uren heb 'gelopen' in Fallout 4
ALS DAT MAAR GOED GAATquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar van die kofferzakjes van de Ikea, die zijn grijs
Ja waarom zou dat niet goed gaan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:05 schreef Modus het volgende:
[..]
ALS DAT MAAR GOED GAAT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
veel rusten?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:00 schreef Karzai het volgende:
en ik zit met die psychose wat mij beperkt
dan ben je volwassenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:01 schreef Karzai het volgende:
het interesseert mij allemaal geen tiefusmoer meer
Pak de labelmakerquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde kleur is toch rete-onduidelijk !!1!311111!111
Ik ben niet autistisch genoeg om me hier druk om te maken, vind het belangrijker dat ik genoeg kleren bij heb voor de hele vakantiequote:Op vrijdag 6 september 2024 13:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde kleur is toch rete-onduidelijk !!1!311111!111
Ik was dan ook niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch genoeg om me hier druk om te maken, vind het belangrijker dat ik genoeg kleren bij heb voor de hele vakantie
Maar je had er geen twijfelachtige gif bij staanquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet helemaal serieus.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:21 schreef Modus het volgende:
Spreekt iemand Zwab wel eens buiten Fok om?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik spreek helemaal niemand (van FOK!) buiten FOK!.
Zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik whatsapp alleen af en toe
Smoothquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik whatsapp alleen af en toe
nee niemand eigenlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:21 schreef Modus het volgende:
ben je ongerust?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:21 schreef Modus het volgende:
verstandigquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet meteen maar hij is wel opvallend lang weg nu.
ja is mij ook opgevallen. Is die ook nergens anders op fok online geweest?quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet meteen maar hij is wel opvallend lang weg nu.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef Karzai het volgende:
broodje bapoa voor lunch en dan ga ik nog even lekker op bed liggen
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is mij ook opgevallen. Is die ook nergens anders op fok online geweest?
nu nog even de laatste loodjesquote:
Jaa, twijfel om zo naar huis te gaan om daar nog even verder te gaan. Hmmquote:
Leuk is dat he.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r Ik ben bezig met een token-deck en keek even op Archidekt welke tokens alle kaarten maken, kwam ik uit op 24 verschillende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |