SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dat weet ik niet ger. wel dat het een kreng is om schoon te maken
Heb nog geen eetkamertafel voorbij zien komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?
Ik heb er nu een ontvetter in gegoten met kokend waterquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dat weet ik niet ger. wel dat het een kreng is om schoon te maken
nee die donut lampen gaan volgende keer mee naar thailand en ger komt volgende week mijn magnetron ophalenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben je nu je hele huisraad eigenlijk aan het verkopen? staan er al donutlampen en verwarmde buro's op marktplaats?
Nooit op de verharde weg geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet je nou niet wat emigreren is
ja heb ik ook al geprobeerd. Je moet hem echt na elk gebruik afwassen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu een ontvetter in gegoten met kokend water
zeker weer een buitenlanderquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet je nou niet wat emigreren is
Dat heb ik heel lang gedaan maar maakte ook niets uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook al geprobeerd. Je moet hem echt na elk gebruik afwassen eigenlijk
ohquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang gedaan maar maakte ook niets uit eigenlijk.
pas volgend jaar weer zomerquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/eten-(...)-200gr-24432402.html
FML en m'n beach body
Gewoon vragen, are you a shipescapee of a floatnigger?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
als buitenlander zou je het juist moeten weten
NOu ja ze spraak nl dus bootvluchteling of dobberneger danquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vragen, are you a shipescapee of a floatnigger?
MagnetronMeet met Gerriequote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die donut lampen gaan volgende keer mee naar thailand en ger komt volgende week mijn magnetron ophalen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Bel odido om internet op te zeggen.
Ze vraagt waarom. Dus ik zo van ja ga emigreren. Vraagt ze wat is dat
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
DE HEMA HEEFT PEPERNOTEN MET PINDAKAAS
Heb je hem/haar/het uitgelegd wat emigreren is?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Mijn internet stopt op 14 septeber dus dat is mooi
ja gezegd verhuizen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je hem/haar/het uitgelegd wat emigreren is?
Wist ze wat het buitenland is?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gezegd verhuizen naar het buitenland
quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Bel odido om internet op te zeggen.
Ze vraagt waarom. Dus ik zo van ja ga emigreren. Vraagt ze wat is dat
ja dat denk ik wel. nou ja zal nog wel een jong iemand zijn geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist ze wat het buitenland is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |