Ik heb ook veel gekneusd/gebroken in mijn leven.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was weken lang een kneusje, van af de heupen tot en met de tenen gekneusd
ALs je dan geen kneusje bent weet ik het ook niet meer
Kan mij leukere dingen voorstellen. Gebroken heb ik gelukkig nog maar een keer mijn onderarm.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik heb ook veel gekneusd/gebroken in mijn leven.
Gelukkig niet meerdere dingen tegelijk, lijkt me walgelijk
Sterkte vandaag @Bezsenquote:
Een gevaccineerde homoseksueel zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:49 schreef Aberkullie het volgende:
Straks wordt hij wakker als homoseksueel
Nou nou nou laten we hem het beste gunnenquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Een gevaccineerde homoseksueel zou helemaal mooi zijn.
Zouden meer mods moeten doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Vinden jullie ook jammer dat Flitsbezorger meteen niet meer gezellig mee post (of überhaupt nog echt aanwezig is op FOK!) sinds hij weer mod is? Ik vond wel leuk dat hij terug was.
Zijn we weer terug?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:43 schreef Bezsen het volgende:
@:Alaphilippe_ moet terug naar GEE ER TEE DEE
Welkom bij onze slowchatquote:
Moet Flits weten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Vinden jullie ook jammer dat Flitsbezorger meteen niet meer gezellig mee post (of überhaupt nog echt aanwezig is op FOK!) sinds hij weer mod is? Ik vond wel leuk dat hij terug was.
Zit waarschijnlijk in de mod modus. Of kwam puur om het feit dat hij wilde zien of hij weer mod kon worden, voelde zich belangrijk en ging weer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Hij komt altijd in een flits. Van daar de naamquote:
beter goonen danquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij komt altijd in een flits. Van daar de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |