wat vind je van de verhuizing naar hier?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Broeders hebben jullie plannen dit weekend
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.
Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
drinkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze antwoord ga ik niet bevragen a mattiequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat vind je van de verhuizing naar hier?
Paggaquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
an die arbeit, makkerquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zuip laatste tijd ook vaak, soms even nodig maat, maar niet goed nee. Ik vind 4 blocks beter. Maar donkere maanden komen er wel aan, klaar ervoor?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Komt en gaat in golven, maar vooral tijdens de donkere maanden ben ik gewoon weer full-time antisociaal zolderkamernerdje hoor
Lig nu in bed met een laptop op 't schoottafeltje glazen ORS weg te tikken met Mocro Maffia op de tv, ik weet nu weer waarom ik gestopt was met zuipen![]()
alcohol
![]()
Rusten, en jij?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naja soms even nodig, die shit moet je nooit nodig hebben eigenlijk. Ik zuip nooit in mijn eentje. Alleen sociaal of wanneer ik uit ga en soms escaleert het omdat ik ook van een feestje hou. Maar dan is zuipen louter een van de vele genotsmiddelen voor het proces, niet het doel ansich (zou sad zijn).quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zuip laatste tijd ook vaak, soms even nodig maat, maar niet goed nee. Ik vind 4 blocks beter. Maar donkere maanden komen er wel aan, klaar ervoor?
Een goed ideequote:Op vrijdag 6 september 2024 17:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over sex tapes voor privégebruik binnen een relatie
Weet niet of ik dat mag zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
@:ama tot wanneer heeft solo geen ban?
Bij twijfel doenquote:
Wat een poessie zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ben eventjes voorzichtig met wat ik zeg.
Was gezellig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vandaag geluncht met @:zoon_johnGOD
Operatie geslaagd maat?quote:
Alles goed gegaan ouwe paling?quote:
Nou ja zegquote:
Las dat je geopereerd was. Beterschap en hopelijk herstel je snel.quote:
Gaat je geen bal aanquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Operatie geslaagd maat?
Mis je je bal al?
Geen haar op m'n zak die daar aan denkt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou loop niet zo te kloten die jongen is net uit het ziekenhuis
Maar zoals Dima al zei, dit kan echt niet inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze beslissen om op te tyfen uit deze SC.
Ze zullen wel snel terug zijn. gok ik zo.
Haagsgodquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen haar op m'n zak die daar aan denkt.
Stage doordeweeks, werk wat meer in het weekend.quote:
Oh ben jij mijn nieuwe stagiairquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stage doordeweeks, werk wat meer in het weekend.
Gelukkig gisteren een kater gezopen op een heerlijke dartavond.
De bal is opgestuurd naar het labaratorium voor onderzoek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:40 schreef Aberkullie het volgende:
Ik weet nou nog niet hoe het is gegaan maar de bal ligt bij hem
Hopelijk kan je beetje tot rust komen, en blijft het hierbij. Ga je voor een prothese?quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De bal is opgestuurd naar het labaratorium voor onderzoek.
Alles goed gegaan, ben alweer thuis
Goed om te horen vriendquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De bal is opgestuurd naar het labaratorium voor onderzoek.
Alles goed gegaan, ben alweer thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |