Wat fijn!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is helemaal schoon(dankzij de hulp) en ik heb de lades in de naaikamer opgeruimd, de locker ingeregen, dus ook nuttig bezig geweest.
Hulp komt over 2 weken weer maar dan puur voor de balkons om die goed schoon te maken en daarna iedere 4 weken. Voor het oog bijhouden kan ik wel maar het echte poetswerk niet
T wat ver weg denk ik. Maar ze is echt goud waard, leuk mens, gezellig ook en ze werkt keihard. Hoef ook nauwelijks iets te vragen, alleen nu dan het balkon, maar dat is apartquote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn!
Zo iemand wil ik ook wel.
Lang leve de auto met aircoquote:Op donderdag 5 september 2024 18:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Pfoe.. hele dag airco.. en dan met het ov naar huis.
Lang leve het thuiswerken normaal gesproken <3
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.quote:
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in Münchenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!quote:Op donderdag 5 september 2024 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh god, die route hadden wij ook. Met 1 dag vertraging in München![]()
Ga je ook de alpine crossing doen? Dat was echt het tofste op het noorder eiland
De wandeling is mega populair en kan heel druk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
We gaan in maart en ik ben als de dood voor drukte. Dit lijkt populair (dus druk?). We willen wel een flink aantal dagwandeltochten inlassen, dus wat dat betreft - wie weet. Vertel me meer als je wil!
Singapore the fine city.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
München & Singapore op heen en terugweg. Heenweg beide stop maar een uurtje, terugweg een keer 3 en een keer 6 uur stop.
In Auckland voor de 1e twee nachten maar even wat geboekt.
[ afbeelding ]
Nu maar eens wat uitzoeken over de treinreis over het Noordereiland - we willen niet alleen maar met een huurauto rondkarren maar vooral ook wat trein/bus/ferry
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaaf vooruitzicht @:sigme !
Ik ging vanavond zwemmen met maatje.
‘Even alle stress uit mijn hoofd’.
Nou, en het mijne. Vandaag was de dag dat ik uit pure frustratie en onmacht zat te snotteren omdat mensen zichzelf (en de organisatie. En mij!) saboteren. Vele troostende klopjes van collega’s en bevestiging dat ik de juist stappen neem![]()
Bij maatje nu een schilderij besteld, hij mag zelf verzinnen wat hij maakt.
En denkt nu aan een pauwevogelIk denk wel dat ik hem er af en toe aan moet herinneren of ‘herinnertroepen’ moet inschakelen
![]()
Over een paar weken samen de kermis over en lunchafspraak voor de keer erna is ook gemaakt
Bizar he?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Isabeau het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben aan het lezen over die Natalia Grace en de rollercoaster houdt nog lang niet opPlottwists op elke hoek.
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bizar he?
In dat kader nog een naam: Gypsy Rose Blanchard.
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar heb ik wel wat over gelezen. Echt sommige mensen![]()
Net bij nieuwsuur een item over dat meisje uit Vlaardingen en eerder las ik iets over een fransmand (in de 70) die zijn vrouw drogeerde en ca 200 keer liet verkrachten. Dat ben je toch kilometers van het pad af.
@:vanyel bij lubach zometeen gaat het over erfbelasting
Ook gelezen ja. Wat mankeert jequote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens vandaag ook over het Duitse echtpaar dat een Oekraïense moeder en haar moeder (oma) begin dit jaar hebben vermoord om de 1 maand oude baby van die vrouw te stelen en wilden dat kind opvoeden als hun eigen dochter.
Psychopathen overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |