Die staging was ook niet zo best. Ik denk dat het beter zou zijn als ze niet alleen zou optreden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij voelde Erika alsof ze volledig van de staging afhankelijk was, en die was voor mij totaal niet interessant.
Ze heeft wel wat backings nodig. Blijven er nog 2 dansers over of zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die staging was ook niet zo best. Ik denk dat het beter zou zijn als ze niet alleen zou optreden.
Goede vraag. Ik zie nog steeds beelden, maar volg het ook nauwelijks meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Hoe gaat het ondertussen in Vidbir?
Zijn de backings in Finland niet op tape dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat backings nodig. Blijven er nog 2 dansers over of zo.
Nee! 6 personen max. Even zoeken hoe ze het uitleggen. Iets als: backings die de lead vocals verdubbelen moeten live zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn de backings in Finland niet op tape dan?
Ok, dat is in elk geval iets waar ze in Basel meer vrijheid mee hebben dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Nee! 6 personen max. Even zoeken hoe ze het uitleggen. Iets als: backings die de lead vocals verdubbelen moeten live zijn.
nee jesse wijnandsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
We gaan ook naar Nederland. Gaan GJ en Krista de punten uitdelen?
Nee, die danser van Käärijä geloof ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
We gaan ook naar Nederland. Gaan GJ en Krista de punten uitdelen?
quote:
Ook tofquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die danser van Käärijä geloof ik.
Ja, de Radio 2-lucht droop er vanaf.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Dat was trouwens een typisch Nederlandse jury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |