SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
ik ook, maar als ik daar ben wil ik weer weg want daar is alleen maar lawaaiquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Het 10-jarige meisje uit Vlaardingen dat in mei in het ziekenhuis terechtkwam, is waarschijnlijk de rest van haar leven afhankelijk van intensieve zorg. Dat heeft de officier van justitie vandaag in de rechtbank in Rotterdam bekendgemaakt op basis van informatie van haar voogd.
Het meisje is bij bewustzijn, zei de officier, maar "dat klinkt veel positiever dan het is. Ze kan niet zelfstandig zitten, lopen, staan, en communiceren. En ze is waarschijnlijk de rest van haar leven afhankelijk van intensieve zorg."
https://nos.nl/artikel/25(...)ntensieve-zorg-nodig
man man man man wat een monsters zijn dat geweest zeg
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwaquote:Op donderdag 5 september 2024 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En zelfs bij de hema hebben ze packing cubes.
je wil gewoon bewust iets dat er niet is omdat het er niet isquote:Op donderdag 5 september 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwa
Ik wil KLEINE packing cubes. Het liefst een set van 5-6, minimaal 4. Allemaal even groot (even klein) en graag allemaal verschillende kleuren (blauw voor vandaag, rood voor morgen, geel voor overmorgen, you get the point).
Dat is er dus nergens.
Zoiets?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwa
Ik wil KLEINE packing cubes. Het liefst een set van 5-6, minimaal 4. Allemaal even groot (even klein) en graag allemaal verschillende kleuren (blauw voor vandaag, rood voor morgen, geel voor overmorgen, you get the point).
Dat is er dus nergens.
nee daar is iets mis mee, ik weet nog niet wat. gaat hij vast straks verzinnen... misschien dat het op de verkeerde volgorde ligt ofzoquote:
ja zoiets ja. Maar die zijn 17,5 bij 12,5 inch.quote:
Wat een lelijke boot. Wat gebeurt daar binnen allemaal? Weinig raampjesquote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
deze is nu aangemeerd @:recce en de heli is ook net gearriveerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoiets ja. Maar die zijn 17,5 bij 12,5 inch.
Als het nou centimeters waren hadden we een deal.
quote:These 11" x 6.75" x 3" travel packing cubes makes sorting and finding your things a breeze
Cool. Was het ook zo'n grote grijze helikopter?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
deze is nu aangemeerd @:recce en de heli is ook net gearriveerd
[ afbeelding ]
das van de marinequote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lelijke boot. Wat gebeurt daar binnen allemaal? Weinig raampjes
nee niet zo'n dubbelequote:Op donderdag 5 september 2024 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool. Was het ook zo'n grote grijze helikopter?
Auch proficiat, nog steeds veel te groot.quote:
Met je logische oplossingenquote:Op donderdag 5 september 2024 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En zelfs bij de hema hebben ze packing cubes.
Ja, dat is een NH90.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt wel een legoboot van een driejarige.
"Oh er moet nog wat op. Oh ik heb alleen nog maar een Duplo 4 x 2 brick. Fuckit, hiero. Bam."
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:39 schreef bitterbal het volgende:
nu voel ik mij extra veilig tegen putin naarling
quote:Amfibische transportschepen zijn, hoewel oorlogsschepen, niet uitgerust voor het voeren van een gevecht. Net als bij de Rotterdam bestaat de bewapening voornamelijk uit beperkte middelen voor zelfbescherming en is het schip, opererend in een hoger geweldspectrum, afhankelijk van fregatten voor bescherming.
Beetje joehoe doen naar die boot in je Nel Veerman bikini.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was echt net boodschappen doen toen die langs kwamquote:Op donderdag 5 september 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje joehoe doen naar die boot in je Nel Veerman bikini.
In je bikini?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was echt net boodschappen doen toen die langs kwam
Oddly specific, but okequote:Op donderdag 5 september 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje joehoe doen naar die boot in je Nel Veerman bikini.
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Viszaak is dicht dus heb maar Vietnamese snacks gehaald.
quote:
Is ook leukquote:Op donderdag 5 september 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Vind het zo leuk iemand die ik al een hele tijd ken en graag mag zit nu ook bij de branderij en dit is al de derde plek waar ik haar weer tegenkom.![]()
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook leukLIjkt mij wel tenminste
Dan gebruik je er 1 per twee dagen.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiat, nog steeds veel te groot.
filapenedoquote:Op donderdag 5 september 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gebruik je er 1 per twee dagen.
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
Lieve mensen van Hyundai,
Maak alsjeblieft precies dit en ik beloof de rest van mijn leven nergens meer om te zeuren. Amen! 🙏🏻 🙏🏻
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanstellerig dus?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega is aan het hoesten en het klinkt als zo'n kinderhoestje.
Misschien heeft hij een kind ingesliktquote:Op donderdag 5 september 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega is aan het hoesten en het klinkt als zo'n kinderhoestje.
Zo eentje waarmee alle kinderen elkaar besmetten.quote:
Oh fijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo eentje waarmee alle kinderen elkaar besmetten.
Ja of je neemt gewoon je koffer mee de hut in. Of je gaat gewoon in je blote kont rondrennen. Of je verzint iets anders wat totaal geen oplossing voor het probleem is.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gebruik je er 1 per twee dagen.
Oke nattekat.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:04 schreef Nizno het volgende:
. en ik heb de boel dicht gedaan en de airco aan
quote:
Tis hier nog maar frisjesquote:Op donderdag 5 september 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
Toch maar even een wat zomerse outfit aangetrokken.
Ok.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of je neemt gewoon je koffer mee de hut in. Of je gaat gewoon in je blote kont rondrennen. Of je verzint iets anders wat totaal geen oplossing voor het probleem is.
Misschien is dit wel prima ook. 17 x 12 cm wel wel wat erg klein voor het doel.quote:
Anders kun je ook verschillende toilettassen gebruiken als het echt zo klein moet.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dit wel prima ook. 17 x 12 cm wel wel wat erg klein voor het doel.
Nee dat komt niet dichtbij genoeg wat ik wil. Soberzo ik heb al honderd jaar maar één toilettas. Hoeveel toilettassen heeft een mens?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je ook verschillende toilettassen gebruiken als het echt zo klein moet.
2quote:Op donderdag 5 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat komt niet dichtbij genoeg wat ik wil. Soberzo ik heb al honderd jaar maar één toilettas. Hoeveel toilettassen heeft een mens?
Ja eentje met Maja de Bij die je van je ouders krijgt als je eerste melktandje doorkomt, en eentje die je zelf kiest als je gaat puberen. Of als het je geen snars kan rotten dan die ene die je in de wereldspaarweek gratis kreeg bij de ING.quote:
ik heb 1 thuis staan met prullaria voor in huis en 1 met spul dat mee gaat als ik elders slaapquote:Op donderdag 5 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eentje met Maja de Bij die je van je ouders krijgt als je eerste melktandje doorkomt, en eentje die je zelf kiest als je gaat puberen. Of als het je geen snars kan rotten dan die ene die je in de wereldspaarweek gratis kreeg bij de ING.
Ik heb er een van de Postbank.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eentje met Maja de Bij die je van je ouders krijgt als je eerste melktandje doorkomt, en eentje die je zelf kiest als je gaat puberen. Of als het je geen snars kan rotten dan die ene die je in de wereldspaarweek gratis kreeg bij de ING.
Brotha ewwwquote:Op donderdag 5 september 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je logische oplossingen
Maar dan ben jij gewoon stug en stronteigenwijs. Je zoekt kleine gekleurde packing cubes. Maar degene die er zijn, zijn niet klein genoeg voor jou, want je wilt hele kleintjes. Dan suggereer ik toilettassen want dat zijn vaak ook kleine vierkante 'tasjes'. En dan ben ik raar.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat komt niet dichtbij genoeg wat ik wil. Soberzo ik heb al honderd jaar maar één toilettas. Hoeveel toilettassen heeft een mens?
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ben jij gewoon stug en stronteigenwijs. Je zoekt kleine gekleurde packing cubes. Maar degene die er zijn, zijn niet klein genoeg voor jou, want je wilt hele kleintjes. Dan suggereer ik toilettassen want dat zijn vaak ook kleine vierkante 'tasjes'. En dan ben ik raar.
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wil gewoon bewust iets dat er niet is omdat het er niet is
Ja kloptquote:Op donderdag 5 september 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan ben jij gewoon stug en stronteigenwijs.
Ja eigenlijk zijn die dus wel klein genoeg. In ieder geval een poging waard.quote:Je zoekt kleine gekleurde packing cubes. Maar degene die er zijn, zijn niet klein genoeg voor jou, want je wilt hele kleintjes.
Ja dat klopt ook. En lief ookquote:Dan suggereer ik toilettassen want dat zijn vaak ook kleine vierkante 'tasjes'. En dan ben ik raar.
die je ook echt gebruikt of die je hebt gekregen omdat iemand vond dat je een cadeautje moest hebben met deo douchespul en een standaard toilettasje die na 4 keer gebruiken kapot is?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel meer toilettassen trouwens
Hmm ik heb nog wel kippenpootjes in de vriezer liggenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kippendijen met tomatenchutney en gebakken aardappeltjes.
15-20quote:Op donderdag 5 september 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was ze nú laten ontdooien.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm ik heb nog wel kippenpootjes in de vriezer liggen
Boks.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel meer toilettassen trouwens
Nee dat is niet zo. Waarom zou ik daar moeite in gaan steken?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wil gewoon bewust iets dat er niet is omdat het er niet is
ik welquote:Op donderdag 5 september 2024 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Voor één nachtje neem ik niet hetzelfde mee als voor een week immers.
Dan moet ik een grotere tas mee.quote:
oh ook goedquote:Op donderdag 5 september 2024 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat we bepaald hadden dat wij normaal waren en alle anderen niet?
in mn toilettas wel. de rest van de spullen niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Voor één nachtje neem ik niet hetzelfde mee als voor een week immers.
Voor 1 overnachting twijfel ik wel eens om de elektrische tandenborstel thuis te laten en alleen een gewone mee te nemenquote:Op donderdag 5 september 2024 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik een grotere tas mee.
Die ik ook echt gebruik.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die je ook echt gebruikt of die je hebt gekregen omdat iemand vond dat je een cadeautje moest hebben met deo douchespul en een standaard toilettasje die na 4 keer gebruiken kapot is?
Leg ze wel even met een plastic zak in koud water dan zijn ze over een uurtje wel ontdooitquote:Op donderdag 5 september 2024 12:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was ze nú laten ontdooien.
goed bezig... orde reinheid en regelmaatquote:Op donderdag 5 september 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik ook echt gebruik.
Ik heb een vrij grote. Daar zitten dan de mini's in, de tandenborstel, tandpasta, makeupremover en wattenschijfjes, dagcreme en pilletjes en dat soort troep. Die is ook een beetje waterdicht, dus handig als er iets lekt.
Dan een wat kleinere. Daar zit m'n make-up in en dingen die niet in de grotere toilettas passen.
En dan eentje waar ik m'n opladers en kabels enzo in bewaar. Is niet zoveel, maar doe het toch even in een apart tasje. Dat is gewoon een simpele doorschijnende waar de hervulbare mini's in zaten.
Die zijn voor op reis.
In de badkamerkast staat er eentje met alle make-up en pincetten en nagelschaartjes en nagelvijlen enzo.
neequote:Op donderdag 5 september 2024 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het zover ja? Geen thaise mannen?
Ik heb in de badkamer ook alles opgedeeld in verschillende toilettasjes en mandjes, en dan nog een paar grotere toilettassen voor op reis. En kleintjes in m'n sporttas, handtas, werktas, wandelrugzak, etc.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik ook echt gebruik.
Ik heb een vrij grote. Daar zitten dan de mini's in, de tandenborstel, tandpasta, makeupremover en wattenschijfjes, dagcreme en pilletjes en dat soort troep. Die is ook een beetje waterdicht, dus handig als er iets lekt.
Dan een wat kleinere. Daar zit m'n make-up in en dingen die niet in de grotere toilettas passen.
En dan eentje waar ik m'n opladers en kabels enzo in bewaar. Is niet zoveel, maar doe het toch even in een apart tasje. Dat is gewoon een simpele doorschijnende waar de hervulbare mini's in zaten.
Die zijn voor op reis.
In de badkamerkast staat er eentje met alle make-up en pincetten en nagelschaartjes en nagelvijlen enzo.
ja kleine kans hoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
en over 4 maand is ballie ineens als een blok voor een Thai gevallen
To be continued dusquote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Er is een jongen die daar woont waar ik welles oog contact mee heb. En hij is heel vaak alleen. Maar die heeft misschien ook wel een vriendin
geloof dat die duits is
Ik heb niet zoveel make-up, dat scheeltquote:Op donderdag 5 september 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in de badkamer ook alles opgedeeld in verschillende toilettasjes en mandjes, en dan nog een paar grotere toilettassen voor op reis. En kleintjes in m'n sporttas, handtas, werktas, wandelrugzak, etc.
Als een bamiblok haha.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
en over 4 maand is ballie ineens als een blok voor een Thai gevallen
Ik ook niet, dat past allemaal in een klein toilettasjequote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel make-up, dat scheelt![]()
En er zijn gewoon zoveel leuke toilettassen.
ik heb 0 make upquote:Op donderdag 5 september 2024 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel make-up, dat scheelt![]()
Jottumpjes. Leuk!quote:U wist het niet, maar het is vandaag officieel Benelux-dag. Met een symposium, een herdenkingspenning en een grensoverschrijdende vrachtwagencontrole wordt vandaag het 80-jarige bestaan van de Benelux Unie gevierd.
Ik spaarde vroeger oilily toilettassen, die hadden leuke patronen en kleuren.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n grote toilettas is een roze van Friends met een kreeft erop.
Me 2quote:Op donderdag 5 september 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 0 make up
ow wacht nee kleine correctie.
Ik heb nagellak.. safariekleuren... omdat ik die toen leuk vond. heb ik amper op
Ik heb daar zelfs parfum van gehad.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik spaarde vroeger oilily toilettassen, die hadden leuke patronen en kleuren.
uh-huh.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je ook die parfumflesjes zeker?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik heb nog zo'n halve beautycase van Pip Studio maar daar zit m'n maandverband in.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat nam je als snack bij de benzinepomp?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn zusje wilde vroegah graag in Oilily kleren lopen, maar het moest dan wel zo goedkoop mogelijk. Dus dan gingen we met de auto naar de factory outlet in Alkmaar.
Terwijl we zelf bij Breda woonden
Waarschijnlijk een gedemonteerde AK-47.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Als je dan ziet wat voor enorme beautycase m'n zus meesleept met vakantieDie is groter dan m'n schoudertas. En het is helemaal geen make-up poppetje dus ik snap niet wat ze allemaal meesjouwt. En dan gebruikt ze alsnog mijn haarlak.
Niks, kostte geldquote:Op donderdag 5 september 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat nam je als snack bij de benzinepomp?
Ik ben daar ook weleens naartoe gegaan in Alkmaarquote:Op donderdag 5 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn zusje wilde vroegah graag in Oilily kleren lopen, maar het moest dan wel zo goedkoop mogelijk. Dus dan gingen we met de auto naar de factory outlet in Alkmaar.
Wat een rotjeugd.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, kostte geldEten doe je thuis.
Ik zie het! Die vlogen van zee over de rivier door Rotterdam. Nu gaan ze naar Dordrecht over de rivier.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:43 schreef bitterbal het volgende:
@:recce kwamen net 2 van die chinooks voorbij gevlogen![]()
wat een geluid maken die ook
Wij hadden een buurvrouw die werkte in een bordeel en reed in een Volkswagen Corado die ook altijd NafNaf droeg.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben daar ook weleens naartoe gegaan in AlkmaarMaar toen had ik m'n OV. Vroegah droeg ik de kleren van m'n oudere nichten en die droegen NafNaf en Oilily en DitoDito en Lapagayo dus liepen m'n zus en ik er ook in rond. Werd ik uitgescholden voor kakker
Die kleren waren derdehands
Ja, maar wat @kwiwi ook zei: Het is wel kwaliteitquote:Op donderdag 5 september 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n tasjes van Oilily en Pip zijn ook bijna allemaal tweedehands
Ik heb een tas die ik destijds wel nieuw had gekocht en daar begint dat nepleer op het hengsel los te laten. Ik ben altijd zo voorzichtig geweest met die tas en heb hem daardoor amper gebruikt, en nu vergaat hij. Domme doos.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar wat @:Kwiwi ook zei: Het is wel kwaliteitKost een paar centen maar dan heb je ook wat.
een stereopotquote:Op donderdag 5 september 2024 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens verbaast me dit helemaal niks, past in ieder geval bij het beeld dat ik van je heb
Ik ben er nooit binnengeweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Baas boven baas.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik gewoon zo´n ziplock zakje voor op reis.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gebruik gewoon zo´n ziplock zakje voor op reis.
quote:Op donderdag 5 september 2024 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie het! Die vlogen van zee over de rivier door Rotterdam. Nu gaan ze naar Dordrecht over de rivier.
nou bij dezequote:Op donderdag 5 september 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je lesbisch was.
Heeft de rest van Emmen een fatbike?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Voel me iedere dag steeds unieker op het fietspad, ik lijk nog één van de weinige te zijn met een normale fiets.
Ik lijk ze elke dag steeds meer tegen te komen en elektrische fietsen waren al hip bij de volwassenen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de rest van Emmen een fatbike?
Toch op z'n minst een accu.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de rest van Emmen een fatbike?
Ik heb ook normale fiets met achteruit traprem. Die achteruit traprem maakt mijn fiets nog bijzonderder.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Voel me iedere dag steeds unieker op het fietspad, ik lijk nog één van de weinige te zijn met een normale fiets.
Ben er laatste 2 weken echt op aan het letten en ik zie echt bizar weinig normale fietsen nog.quote:
Vooral minder veilig.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook normale fiets met achteruit traprem. Die achteruit traprem maakt mijn fiets nog bijzonderder.
Vind je dat een fijne rem?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook normale fiets met achteruit traprem. Die achteruit traprem maakt mijn fiets nog bijzonderder.
Voor mij wel. Ik kan niet met handrem omgaanquote:
Dubbel lesbisch zelfs.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je lesbisch was.
was dit ook 1 zonder remmen?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Vanochtend nog bijna in botsing met een wielrenner want die ging er maar vanuit dat iedereen voor hem aan de kant gaat.Ook gewoon helemaal niet een beetje afremmen ofzo.
Aso wielrennersquote:Op donderdag 5 september 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Vanochtend nog bijna in botsing met een wielrenner want die ging er maar vanuit dat iedereen voor hem aan de kant gaat.Ook gewoon helemaal niet een beetje afremmen ofzo.
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik kan niet met handrem omgaan
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aso wielrenners![]()
Vooral die aan de kant roepers, dan ga ik ze nog meer ophouden.
Op een ouwe fiets moet je het leren, dus na het verbod kun je aardig wat klandizie tegemoet zien.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Je zag aan alles dat hij er gewoon vanuit ging dat hij overal maar voorrang zou krijgen van andere fietsers. Maar denken wielrenners wel vaker.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aso wielrenners![]()
Bel weegt teveel he.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Aso wielrenners![]()
Is dit zo raar?quote:
Nee?quote:
je moet eerst weten waarom voor je er gewicht aan durft te gevenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Of anders gezegd, ik heb daar echt geen mening over
Knijp er te hard in en ik ben bang dat voor over kukkel met fiets en al.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee?Ik ben geīnteresseerd in waarom je niet met een handrem overweg zou kunnen
wat?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet eerst weten waarom voor je er gewicht aan durft te geven
Misschien maakte Los vandaag even een trainingstochtje in Drente?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag aan alles dat hij er gewoon vanuit ging dat hij overal maar voorrang zou krijgen van andere fietsers. Maar denken wielrenners wel vaker.
moet je de achterrem gebruiken... kukel je nietquote:Op donderdag 5 september 2024 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Knijp er te hard in en ik ben bang dat voor over kukkel met fiets en al.
gewicht of het raar is.... jalama.... maakt ook niet uitquote:
Had ik mss toch geen voorrang moeten geven.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien maakte Los vandaag even een trainingstochtje in Drente?
ah zoquote:Op donderdag 5 september 2024 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Knijp er te hard in en ik ben bang dat voor over kukkel met fiets en al.
Kan ik gewoon afstappen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je de achterrem gebruiken... kukel je niet
[..]
gewicht of het raar is.... jalama.... maakt ook niet uit
Ja, die heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..] Of als het je geen snars kan rotten dan die ene die je in de wereldspaarweek gratis kreeg bij de ING.
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 september 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog steeds.
Precies. Kan alles in. Ideaal voor op vakantie.quote:
Ik vind beide prima.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Went trouwens snel hoor, van achteruittraprem naar handrem.
niet voor @ESF1Gamerquote:Op donderdag 5 september 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn huidige fiets heeft ook nog een handrem, dus ik kan oefenenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet voor @:esf1gamer
wat natuurlijk geen probleem is. zolang ze nog een ouderwetse fiets kan vinden met terugtrapremmen
Andersom is lastigerquote:Op donderdag 5 september 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je ook nog zijwieltjes?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn huidige fiets heeft ook nog een handrem, dus ik kan oefenen
ohhh is zij datquote:Op donderdag 5 september 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
ik denken dat we in Nederland het slecht hadden met alle B C D en E BNers die mee doen met programma's
blijkbaar kan het erger.
Anna Delvey, de fraudeur die de inspiratiebron vormde voor de Netflix-serie Inventing Anna, gaat meedoen met de Amerikaanse versie van Dancing with the stars. Ze heeft toestemming gekregen om met haar enkelband deel te nemen, melden Amerikaanse media.
Klinkt alsof Willem Holleeder mee doet aan 30 seconds op sbs6quote:Op donderdag 5 september 2024 13:39 schreef Nizno het volgende:
ik denken dat we in Nederland het slecht hadden met alle B C D en E BNers die mee doen met programma's
blijkbaar kan het erger.
Anna Delvey, de fraudeur die de inspiratiebron vormde voor de Netflix-serie Inventing Anna, gaat meedoen met de Amerikaanse versie van Dancing with the stars. Ze heeft toestemming gekregen om met haar enkelband deel te nemen, melden Amerikaanse media.
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt alsof Willem Holleeder mee doet aan 30 seconds op sbs6
ja dat dusquote:Op donderdag 5 september 2024 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt alsof Willem Holleeder mee doet aan 30 seconds op sbs6
Nee, die heb ik aan mijn kat gegeven als speelgoed.quote:
Ik heb ooit gespeeld tijdens sollicitatie voor callcenter medewerker.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:43 schreef Nizno het volgende:
heb trouwens van de week voor de eerste keer 30seconds gezien.... weet nu ook meteen weer waarom ik SBS6 niet mis
krijg je uitleg dat ze alleen met klank iets mogen uitbeelden dus niet met de handen mogen gebaren, daarom hebben ze een stierenhoornding in de handen... en zie je daarna iedereen die handen gebruiken om alles uit te beelden met dat ding vast te houden... consequent programmaquote:Op donderdag 5 september 2024 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ooit gespeeld tijdens sollicitatie voor callcenter medewerker.
Party spellen zijn veel leuker om zelf te spelen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je uitleg dat ze alleen met klank iets mogen uitbeelden dus niet met de handen mogen gebaren, daarom hebben ze een stierenhoornding in de handen... en zie je daarna iedereen die handen gebruiken om alles uit te beelden met dat ding vast te houden... consequent programma
het idee van 30 seconds als kaartspelletje thuis is veel leuker
feitquote:Op donderdag 5 september 2024 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Party spellen zijn veel leuker om zelf te spelen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
valt niet op dat ik nu al hard bezig ben met aftellen
Amateur.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het viel me op dat ik in oktober zoveel vrij heb genomen dat ik max 2,5 week werk
Toen moesten ik en @Nizno hard werken als mods.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amateur.
Ik heb in heel mei maar 6 dagen gewerkt.
weten we al waar hij was trouwens?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen moesten ik en @:Nizno hard werken als mods.
In zijn poezenmandquote:Op donderdag 5 september 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
weten we al waar hij was trouwens?
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Iemand van de gemeente belde mij terug. Heel duidelijk en lang verhaal. Conclusie komende 5 jaar ofzo blijven de problemen hier wel in de straat met stortbuien. Geld te kort en andere straten hebben voorrang.
Meh.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
Iemand van de gemeente belde mij terug. Heel duidelijk en lang verhaal. Conclusie komende 5 jaar ofzo blijven de problemen hier wel in de straat met stortbuien. Geld te kort en andere straten hebben voorrang.
Squid game zou beter zijn. Dan wel de regels volgens de echte serie en de reality versie.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Taghi wel aan Expeditie Robinson mee wil doen.
Dat ze vierduizend dollar per stuk kostten interesseerde hem blijkbaar ook geen zak.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
eerlijk is eerlijk, meestal is het andersom, je verwacht 10 meter en krijgt 10 cm
Hij was wel heel eerlijk dat ze zeker van het probleem weten en dat deze zomer ook meerdere bewoners weer hadden gebeld maar ze doen eerst de straten waar het echt tot de voordeuren komt. Ze gaan uiteindelijk zorgen dat het regenwater in de vijver hier vlakbij terecht komt maar kan nog wel 5 jaar duren voor ze hier beginnen.quote:
Fijn dat ze eerlijk zijn en voor een tijdelijke oplossing zorgen in de tussentijdquote:Op donderdag 5 september 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij was wel heel eerlijk dat ze zeker van het probleem weten en dat deze zomer ook meerdere bewoners weer hadden gebeld maar ze doen eerst de straten waar het echt tot de voordeuren komt. Ze gaan uiteindelijk zorgen dat het regenwater in de vijver hier vlakbij terecht komt maar kan nog wel 5 jaar duren voor ze hier beginnen.
Er is geen tijdelijke oplossing?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn dat ze eerlijk zijn en voor een tijdelijke oplossing zorgen in de tussentijdhopen dat het de komende vijf jaar nog goed gaat
hehehe, ja alles is tijdelijkquote:Op donderdag 5 september 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die gaat over vijf jaar komen
bomderopquote:Op donderdag 5 september 2024 14:12 schreef Recce het volgende:
Voor Emmen is er uiteindelijk maar één oplossing.
Zo zo, en TOEN kwam dat aanbod om er over 5 jaar eens wat naar te gaan kijken? Wauw.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
Het zei ook meteen heel eerlijk dat mensen uit de straat 2 weken geleden de media hadden opgezocht.
waarom zo negatief, weet jij veelquote:Op donderdag 5 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, en TOEN kwam dat aanbod om er over 5 jaar eens wat naar te gaan kijken? Wauw.
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR KZZZZZZZZZZZZZZZT BOEMBOEM
Ja omdat er plekken zijn waar het nog erger is en hij zei ja net als dat jij een huishoudpotje hebt hebben wij ook geen oneindig budget bij de gemeente en hij zei zelfs nog hoe duur dat is om te doen maar dat ben ik vergeten maar dacht 7 miljoen ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, en TOEN kwam dat aanbod om er over 5 jaar eens wat naar te gaan kijken? Wauw.
Nee ik weet niet veel, dus ik vraag gewoon of ik dat goed begrepen hebquote:Op donderdag 5 september 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zo negatief, weet jij veel![]()
Dat heb je goed begrepen ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik vraag gewoon of ik dat goed begrepen heb
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik weet niet veel, dus ik vraag gewoon of ik dat goed begrepen hebWaarom zo aanvallend?
Mwah, mwah, "gewoon"...quote:Op donderdag 5 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik weet niet veel, dus ik vraag gewoon of ik dat goed begrepen hebWaarom zo aanvallend?
Toon, muziek, etc.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als spam.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzonder. Ik word gebeld door een 06-nummer dat zich vertaalt naar "Your NBR"
was overigens geen kritiek, je mag zelf weten hoe je in het leven wil staan natuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, mwah, "gewoon"...
[..]
Toon, muziek, etc.
Dus niet meer insmeren.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
UV straling is nog maar 4, het is voorbij. Byebye
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:04 schreef Ama het volgende:
doe mn gezicht nog wel als ik langere tijd in de zon ga op de piekmomenten, gewoon omdat dat beter isquote:Op donderdag 5 september 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus niet meer insmeren.
jaquote:Op donderdag 5 september 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag.
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijzonder. Ik word gebeld door een 06-nummer dat zich vertaalt naar "Your NBR"
Wat een aids.quote:Your NBR zorgt dat u aan tafel komt bij high potential klanten op beslissersniveau. Wij bouwen als new business representatives vanuit uw naam aan een zakelijke relatie nog voordat u aan tafel zit. We creëeren opportunities door proactief business-to-business contacten te leggen. Wij openen de deuren, waarna u uzelf kunt presenteren bij klanten die bij u passen.
Je moet vanaf 3 smeren.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus niet meer insmeren.
quote:
Blijkt wel een legit belletje te zijn. Lang verhaal.quote:
Oh, gaan er deuren voor je open?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt wel een legit belletje te zijn. Lang verhaal.
goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 5 september 2024 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkt wel een legit belletje te zijn. Lang verhaal.
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt wel een legoboot van een driejarige.
"Oh er moet nog wat op. Oh ik heb alleen nog maar Duplo 4 x 2 brick een paar pallets kleine packing cubes. Fuckit, hiero die stapelen we wel op. Bam."
de Nigeriaanse prins stort 1 miljoen dollar als hij eerst 50.000 euro overmaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, dat klinkt wel legit inderdaad. Ik was bang dat-ie in een scam zou trappen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de Nigeriaanse prins stort 1 miljoen dollar als hij eerst 50.000 euro overmaakt
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Pittig warm buiten maar ik heb weer ruimte.reinheid regelmaat en rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
slb'er klinkt engquote:Op donderdag 5 september 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha ahwww, ik krijg een mailtje van een student dat ie blij is dat ik zn slb'er ben en dat dit 'zijn motivatie positief zal beīnvloeden'![]()
![]()
Ik gedij het beste in chaos.quote:
niet meer doen he. dit is veel mooierquote:Op donderdag 5 september 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stond vol met dozen en oud papier.
ik ook, daarom maak ik ook nooit duidelijke foto's van mijn huisjequote:
Studie loopbaan begeleider volgens stond daar die afkorting voor.quote:
Dit is de enige plek waar ik het kan laten als ik veel hebquote:Op donderdag 5 september 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet meer doen he. dit is veel mooier
Is ook héél engquote:
Ja, heel handig, alle zwakke studenten bij elkaar zetten.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kom er deze week achter dat de leerteams super lui gemaakt wordenZe worden bij deze opleiding aangenomen als ze bij de beste 28 horen; nummer 1 is de beste en nummer 28 de mindere. Die leerteams worden gemaakt door deze lijst op te knippen en dat zijn dan de leerteams.
Dus nummer 1 t/m 8 is één leerteam, en nummer 20 t/m 28 is er ook een. En ik ben hier achter gekomen omdat ik dacht 'het is wel heel toevallig dat het eerste leerteam áltijd mega goed is en het laatste leerteam altijd gezeur is'.
Zulke leerteams zijn echt niet gewenst natuurlijk
Hm.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Kom er deze week achter dat de leerteams super lui gemaakt wordenZe worden bij deze opleiding aangenomen als ze bij de beste 28 horen; nummer 1 is de beste en nummer 28 de mindere. Die leerteams worden gemaakt door deze lijst op te knippen en dat zijn dan de leerteams.
Dus nummer 1 t/m 8 is één leerteam, en nummer 20 t/m 28 is er ook een. En ik ben hier achter gekomen omdat ik dacht 'het is wel heel toevallig dat het eerste leerteam áltijd mega goed is en het laatste leerteam altijd gezeur is'.
ja echtquote:Op donderdag 5 september 2024 14:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heel handig, alle zwakke studenten bij elkaar zetten.
quote:Op donderdag 5 september 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar het zorgde dit jaar ook voor gepest en groepjesvorming, de slechte en de goede. Er werd zelfs gewed door studenten op andere studenten 'wie denk jij dat het einde niet gaat halen, ik bied 50 euro'![]()
dat schiet inderdaad niet opquote:Op donderdag 5 september 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Dat is zo sneuquote:Op donderdag 5 september 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar het zorgde dit jaar ook voor gepest en groepjesvorming, de slechte en de goede. Er werd zelfs gewed door studenten op andere studenten 'wie denk jij dat het einde niet gaat halen, ik bied 50 euro'![]()
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Nu moet er een actiefiguur opstaan die al die nerds met goede cijfers in elkaar slaat. Dat hoort.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Nee joh, dit is die andere film waar de nerds "wraak" nemen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet er een actiefiguur opstaan die al die nerds met goede cijfers in elkaar slaat. Dat hoort.
je weet dat die bangalijsten ook gemaakt werden door studenten?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |