SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
quote:
ik ook, maar als ik daar ben wil ik weer weg want daar is alleen maar lawaaiquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Het 10-jarige meisje uit Vlaardingen dat in mei in het ziekenhuis terechtkwam, is waarschijnlijk de rest van haar leven afhankelijk van intensieve zorg. Dat heeft de officier van justitie vandaag in de rechtbank in Rotterdam bekendgemaakt op basis van informatie van haar voogd.
Het meisje is bij bewustzijn, zei de officier, maar "dat klinkt veel positiever dan het is. Ze kan niet zelfstandig zitten, lopen, staan, en communiceren. En ze is waarschijnlijk de rest van haar leven afhankelijk van intensieve zorg."
https://nos.nl/artikel/25(...)ntensieve-zorg-nodig
man man man man wat een monsters zijn dat geweest zeg
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwaquote:Op donderdag 5 september 2024 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En zelfs bij de hema hebben ze packing cubes.
je wil gewoon bewust iets dat er niet is omdat het er niet isquote:Op donderdag 5 september 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwa
Ik wil KLEINE packing cubes. Het liefst een set van 5-6, minimaal 4. Allemaal even groot (even klein) en graag allemaal verschillende kleuren (blauw voor vandaag, rood voor morgen, geel voor overmorgen, you get the point).
Dat is er dus nergens.
Zoiets?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja packing cubes ja. Daweedikookwel. Denktegijdaikloempzeej ofwa
Ik wil KLEINE packing cubes. Het liefst een set van 5-6, minimaal 4. Allemaal even groot (even klein) en graag allemaal verschillende kleuren (blauw voor vandaag, rood voor morgen, geel voor overmorgen, you get the point).
Dat is er dus nergens.
nee daar is iets mis mee, ik weet nog niet wat. gaat hij vast straks verzinnen... misschien dat het op de verkeerde volgorde ligt ofzoquote:
ja zoiets ja. Maar die zijn 17,5 bij 12,5 inch.quote:
Wat een lelijke boot. Wat gebeurt daar binnen allemaal? Weinig raampjesquote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
deze is nu aangemeerd @:recce en de heli is ook net gearriveerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoiets ja. Maar die zijn 17,5 bij 12,5 inch.
Als het nou centimeters waren hadden we een deal.
quote:These 11" x 6.75" x 3" travel packing cubes makes sorting and finding your things a breeze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |