quote:Op woensdag 4 september 2024 17:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen.
The Trueman showquote:Op woensdag 4 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
Wout is een vast volger van The Trueman show. Dat soort mensen zou je eigenlijk in een dwangbuis moeten plaatsen.
Met een fout geschreven woord?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:09 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. @:Caland gaat goed viraal op den Twitter.
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!quote:Op donderdag 5 september 2024 08:23 schreef alpeko het volgende:
De dag is begonnen @:GGMM en @:Scrummie
Woordle 1174 3/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 970 6/6![]()
⬜⬜🟨🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zal jou eens uitsluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 08:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat letters uitsluiten nooit verkeerd is!
Zeg dat, zwaarder straffen lijkt me een betere oplossing, maar ze hebben weinig geleerd van dat grensrechter incident 12 jaar geleden.quote:
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Dat buitenspel had er 40/45 jaar geleden al uitgegooid moeten worden.
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan snap je echt helemaal niets van het spelletje.
Waarom zou dat het spel aantrekkelijker maken?quote:Op donderdag 5 september 2024 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Het is een gedrocht van een regel. Helaas is de voetbalwereld conservatief en duurt het nog wel een jaar of 10/20 voordat we er vanaf zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |