Je hebt wel een paar indirecte sneren gegeven hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 20:16 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel bijzonder dat ik altijd werd beticht van hetze tegen Capu. Ik ben bijzonder tolerant vergeleken met wat andere lui hier
Capu nooit beledigd.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar indirecte sneren gegeven hoor
Maar wie niet eigenlijk
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijkquote:
Blijf jezelf lekker voeren met het slachtofferschap, al dan niet van een anderquote:Op woensdag 4 september 2024 20:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Capu nooit beledigd.
Blijf ook maar lekker hier als jullie allemaal zo op hem neerkijken.
Hallo broerquote:
maar eens zo'n gelletje proberen!quote:Op woensdag 4 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijk
Hij is echt grappig blijkbaarquote:Op woensdag 4 september 2024 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft goed roesje gekregen van zijn juffie waarschijnlijk
Kroket zou ik dan voor gaanquote:Op woensdag 4 september 2024 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zin om één of andere Mac te kopen
kijk even naar jezelfquote:Op woensdag 4 september 2024 20:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lekkere topickill vogelendans
Hij is echt verliefd @vrijgevochtenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
afwas, badkamer, toilet gedaan en stofgezuigd
Heel goed bezigquote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
afwas, badkamer, toilet gedaan en stofgezuigd
huh dit zijn hele normale dingen maatquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is echt verliefd @:vrijgevochten
dweilen vind ik vreselijk. Doe alleen vloer in badkamer en toilet gewoon met doekje. Maar de rest van het huis al een jaar niet gedweildquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel goed bezig
Al moet je wel even investeren in een robozuigerdweiler dat scheelt weer
Nou ja, om 9 uur savondsquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
huh dit zijn hele normale dingen maat
Des te meer je zo'n apparaat moet kopenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dweilen vind ik vreselijk. Doe alleen vloer in badkamer en toilet gewoon met doekje. Maar de rest van het huis al een jaar niet gedweild
welke heb jij?quote:Op woensdag 4 september 2024 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Des te meer je zo'n apparaat moet kopen
Akkoord.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor middernacht is het gewoon nog normaal vind ik
Als avondmens kan ik me daar niet in verplaatsen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik moet dat soort dingen echt vroeg op de dag doen anders heb ik daar echt vrij weinig motivatie voor
Uhmmmmmquote:
welke precies. Kijk nu op coolblue en die dingen kosten 1000 euroquote:Op woensdag 4 september 2024 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een shark, topding wel.
Ik ben ook een avondmens, misschien zijn mijn prioriteiten gewoon verkeerdquote:Op woensdag 4 september 2024 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als avondmens kan ik me daar niet in verplaatsen.
Deze volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2024 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke precies. Kijk nu op coolblue en die dingen kosten 1000 euro
oh dacht dat je het over een robot hadquote:Op woensdag 4 september 2024 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze volgens mij
https://www.emarqt.com/pr(...)fM6KbsUaAvhoEALw_wcB
Het is net alsof je aan het stofzuigen bent maar dan met een dweil.
Hoe lukt het jou om je 's ochtends te motiveren dan, ik ben echt met geen stok productief te krijgen het eerste dagdeel.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook een avondmens, misschien zijn mijn prioriteiten gewoon verkeerd
Ja weet niet, juiste tijdstip wakker worden. Muziekje op. En dan kan ik soms wel gewoon flink aan de slag.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe lukt het jou om je 's ochtends te motiveren dan, ik ben echt met geen stok productief te krijgen het eerste dagdeel.
Neequote:
Oh die heb ik niet nee. Vraag me ook altijd af hoe die in de hoekjes komen waar het juist het meest vies wordt. Of je dan niet alsnog alles aan de kant moet gaan schuiven. Smerig wordt het hier wel met twee katten en een peuter, rip.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh dacht dat je het over een robot had
ja zo'n steel heb ik wel, vind ik het gewoon vervelend werk. En vies wordt de vloer ook weer niet
lekker hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Glorious things are happening in Germany
Zoals de israel vlaggen die ze hesen bij hun overwinningquote:Op woensdag 4 september 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Glorious things are happening in Germany
Babystepsquote:Op woensdag 4 september 2024 22:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zoals de israel vlaggen die ze hesen bij hun overwinning
Geen goed volk dusquote:Op woensdag 4 september 2024 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed volk. Jammer dat ze voor Poetin zijn
wel eens eerder gezien. Bijzonder wel hoe snel dit allemaal gegaan isquote:Op woensdag 4 september 2024 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Deze kwam bij mij voorbij.
Past goed als aanvulling op de wiki van @:FlippingCoin
mooie tijdquote:Op woensdag 4 september 2024 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Deze kwam bij mij voorbij.
Past goed als aanvulling op de wiki van @:FlippingCoin
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel eens eerder gezien. Bijzonder wel hoe snel dit allemaal gegaan is
Vond het ook echt heel bijzonder om te zien ja. Je kan je dat echt niet voorstellen nu, ook gewoon aangeven dat je wel per brief te bereiken bentquote:
Is opzich niet het probleem. Gaat vooral om de duur. Iedere smartphone zou eigenlijk over een functie moeten beschikken dat je maar maximaal 6 uur ofzo per dag online kan zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
misschien ga ik er wel een halen
waarom heb ik nog zo'n mongolen smartphone nodig zonde van de tijd
als je op een telefoon alleen nog kan bellen en mss whatsapp zou het al meer dan de helft schelen vermoed ikquote:Op woensdag 4 september 2024 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is opzich niet het probleem. Gaat vooral om de duur. Iedere smartphone zou eigenlijk over een functie moeten beschikken dat je maar maximaal 6 uur ofzo per dag online kan zijn
zit afgelopen 2 weken op 3 uur per dag gemiddeld. Maar goed daar moet dan eigenlijk nog de laptop bijkomenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is opzich niet het probleem. Gaat vooral om de duur. Iedere smartphone zou eigenlijk over een functie moeten beschikken dat je maar maximaal 6 uur ofzo per dag online kan zijn
Dat is wel erg netjesquote:Op woensdag 4 september 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit afgelopen 2 weken op 3 uur per dag gemiddeld. Maar goed daar moet dan eigenlijk nog de laptop bijkomen
laptop is toch al een grotere stap om te gebruikenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit afgelopen 2 weken op 3 uur per dag gemiddeld. Maar goed daar moet dan eigenlijk nog de laptop bijkomen
probeer er wel een beetje op te letten, maar vaak pak je toch zinloos die telefoon er weer bijquote:
Ja en dat is alleen thuis. En dan is het fok/reddit/youtube. Toch een graadje minder erg dan reels scrollenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
laptop is toch al een grotere stap om te gebruiken
The average time spent on a mobile phone per day varies by country and individual, but here are some general statistics:quote:Op woensdag 4 september 2024 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
bizar dat 3uur per dag al erg netjes is eigenlijk
ja preciesquote:Op woensdag 4 september 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeer er wel een beetje op te letten, maar vaak pak je toch zinloos die telefoon er weer bij
[..]
Ja en dat is alleen thuis. En dan is het fok/reddit/youtube. Toch een graadje minder erg dan reels scrollen
Nou ja, als je hem daarna meteen weer weglegt prima. Maar de meesten komen dan toch in een doomgoonscrollsessie uitquote:Op woensdag 4 september 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
probeer er wel een beetje op te letten, maar vaak pak je toch zinloos die telefoon er weer bij
[..]
Ja en dat is alleen thuis. En dan is het fok/reddit/youtube. Toch een graadje minder erg dan reels scrollen
DAMNquote:Op woensdag 4 september 2024 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
misschien ga ik er wel een halen
waarom heb ik nog zo'n mongolen smartphone nodig zonde van de tijd
dat is echt absurd!quote:Op woensdag 4 september 2024 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb weleens 8 uur per dag gemiddeld gehad
Akkoordquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar als ik audioboekje of podcast luister en ik gebruik mijn telefoon niet fysiek dan rekent hij het ook mee, dat vind ik niet echt als schermtijd tellen
Energie te overquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is echt verliefd @:vrijgevochten
Linksboven zo heb ik jaren eruit gezien… aussie aan, kale kop, gouden oorbellen etc.quote:
@Doug-Heffernan je had gelijk toch van het kampjequote:Op donderdag 5 september 2024 07:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Linksboven zo heb ik jaren eruit gezien… aussie aan, kale kop, gouden oorbellen etc.
🤣🤣quote:Op donderdag 5 september 2024 07:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:doug-heffernan je had gelijk toch van het kampje
MalmbergGODENquote:Op donderdag 5 september 2024 07:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:doug-heffernan je had gelijk toch van het kampje
Meidquote:Op donderdag 5 september 2024 09:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Jammer dat je die debiel quote, nu lees ik zijn zielige poging om relevant te blijven alsnog.
Jawel joh gewoon even tijd nodig dat iedereen hier bekend isquote:
En er wat mensen weg zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 09:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel joh gewoon even tijd nodig dat iedereen hier bekend is
Als iedereen nou de ignore gebruikt dan is dat ook zoquote:
🤩🤩🤩quote:
Chevy kan niet op ignorequote:Op donderdag 5 september 2024 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iedereen nou de ignore gebruikt dan is dat ook zo
Gewoon zeggen dat capu en abid gore klootzakken zijn kan ook echt wel helpen hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iedereen nou de ignore gebruikt dan is dat ook zo
chevy moet gewoon normaal doen met zijn hoofdquote:
Regels zijn regelsquote:
Zou een beestje onbeestachtig zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:38 schreef FlippingCoin het volgende:
anders kunnen we altijd nog het script gebruiken om chevy op de ignore te krijgen als die zich niet weet te gedragen!!!
dan ben ik misschien in rotterdamquote:Op donderdag 5 september 2024 09:27 schreef Questular het volgende:
[..]
14:00 uur kamp bij de Geusselt, kunnen we zien hoe dapper je bent.
Ik neem stroopwafels mee.
alleen nodig in uiterste noodgevallenquote:Op donderdag 5 september 2024 09:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou een beestje onbeestachtig zijn.
Is tegen de regels tevens overigensquote:Op donderdag 5 september 2024 09:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alleen nodig in uiterste noodgevallen
het is volgens de privacy richtlijnen van de EU verboden te vragen of detecteren wat voor software een eindgebruiker draaitquote:Op donderdag 5 september 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is tegen de regels tevens overigens![]()
😶
Abid is nog minder dan het vuil onder m'n schoenzool.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat capu en abid gore klootzakken zijn kan ook echt wel helpen hoor
Is het nog steeds verbodenquote:Op donderdag 5 september 2024 09:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is volgens de privacy richtlijnen van de EU verboden te vragen of detecteren wat voor software een eindgebruiker draait
@capuchon_jongen hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat capu en abid gore klootzakken zijn kan ook echt wel helpen hoor
Dit is grtd lorequote:Op donderdag 5 september 2024 10:04 schreef Solotovski het volgende:
Wtf is dit voor onzin dan
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden
als jij zo doorgaat, doe ik aangifte tegen jouquote:Op donderdag 5 september 2024 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het nog steeds verboden
Ik kom ook, ik neem Arizona icetea mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:27 schreef Questular het volgende:
[..]
14:00 uur kamp bij de Geusselt, kunnen we zien hoe dapper je bent.
Ik neem stroopwafels mee.
Je hebt wat aanpassingsproblemen merk ik. Nou als het je niet aanstaat ga je eruit!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:04 schreef Solotovski het volgende:
Wtf is dit voor onzin dan
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden
Zo is het maat.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:10 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice is mijn broeder we zijn locked in voor het leven.
kan je dit ook even bij andere mensen regelenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt wat aanpassingsproblemen merk ik. Nou als het je niet aanstaat ga je eruit!
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo is het maat.
LIEFDE VOOR MIJN BROEDER NO HOMO! ~Milolaathetlukken
Je moet respect tonen voor mij!!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt wat aanpassingsproblemen merk ik. Nou als het je niet aanstaat ga je eruit!
Geef me drie redenenquote:Op donderdag 5 september 2024 10:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet respect tonen voor mij!!!!
Ik gaf je abo cadeauquote:
Akkoordquote:Op donderdag 5 september 2024 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik gaf je abo cadeau
We go way back
Ik ben blank
Mwah Mortaxx heeft wel gelijk. Je bent echt een veel minder leuke user geworden door dit soort gedrag en je die mongool maar loopt te pleasenquote:
Welk land?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:13 schreef Playboy69 het volgende:
Latina die pas sinds kort in nl is
Bohhh zij gaat mij neuken
En hoe
Nog minder leuk?????quote:Op donderdag 5 september 2024 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah Mortaxx heeft wel gelijk. Je bent echt een veel minder leuke user geworden door dit soort gedrag en je die mongool maar loopt te pleasen
Kan me moeilijk als een teringlul gedragen tegen iemand die aardig voor me is broquote:Op donderdag 5 september 2024 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah Mortaxx heeft wel gelijk. Je bent echt een veel minder leuke user geworden door dit soort gedrag en je die mongool maar loopt te pleasen
En hoe reageert de community op het feit dat je betaalt voor seks?quote:
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe reageert de community op het feit dat je betaalt voor seks?
dat verzint hij gelukkigquote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gaat niet best. Is kendu een slow rug?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:50 schreef Playboy69 het volgende:
Ik ga eerst 2300 berichten in de kendu telegram bijlezen en dan stuur ik haar berichtje terug
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 11:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat niet best. Is kendu een slow rug?
Gehuwde/onvrijgezelle mannen betalen indirect ook voor seks.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goonmomentje?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:06 schreef Playboy69 het volgende:
Ze is me aan het dubbel texten
Ultra horse nu
akkoordquote:Op donderdag 5 september 2024 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dumbphone geile latinagodinquote:Op donderdag 5 september 2024 11:34 schreef Playboy69 het volgende:
Telefoonnummer in de matchmail klopt denk ik niet zie geen whatsapp contact :’)
Of ze moet een dumbphone hebben
Dit wordt hem niet
wtf er is toch niets voorgevallen?quote:
Succes beasting boyquote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef Playboy69 het volgende:
Ze stelt gelijk voor om te meeten
Dit gaat hem worden
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 5 september 2024 12:38 schreef Playboy69 het volgende:
Ze stelt gelijk voor om te meeten
Dit gaat hem worden
quote:
Playboy was aan het huilenquote:
Maakt niet uit. Johnnie en zijn kloontjes blijvenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef Fok-it het volgende:
FOK!
Leuker kunnen we het niet maken, wel rustiger
FOK! is ook helemaal niet meer leuk met die hypocriete moderatiequote:Op donderdag 5 september 2024 13:38 schreef Fok-it het volgende:
FOK!
Leuker kunnen we het niet maken, wel rustiger
Hoe dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gehuwde/onvrijgezelle mannen betalen indirect ook voor seks.
Hebben wij alquote:Op donderdag 5 september 2024 14:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
We gaan een eigen forum maken zoals de VBLGODEN destijds deden
Is dat @onlogischquote:
Hey dat ben ik.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
en dan met je koopwoning en volle bankrekening gaan roepen dat het anders moet
Men tend to want a woman no taller than 6 feet, while women want a man no shorter than 5 feet 4 inches. Crypto is het minste van je problemen.quote:
Nergens simracing ? 🧐quote:
5 4 is 1 62 ofzo? Dat moet lukken toch? TOCH?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Men tend to want a woman no taller than 6 feet, while women want a man no shorter than 5 feet 4 inches. Crypto is het minste van je problemen.
Dat is wel heel kleinquote:Op donderdag 5 september 2024 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 4 is 1 62 ofzo? Dat moet lukken toch? TOCH?
Omdat ze een kut heeftquote:Op donderdag 5 september 2024 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
wie boeit het wat eoa wijf van je hobbies denkt
Ik lees mijn vriendin wel eens voor wat ik hier neer zet, de verliefdheid in haar ogen is allesomvattend dan.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
wie boeit het wat eoa wijf van je hobbies denkt
Heh? Waar dan?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
Klimaat demonstratie aan de gang in Den @:haagszijn allemaal van die volgevreten boomers. Wat walg ik van dat volk. Eerst alles kapot maken en dan met je koopwoning en volle bankrekening gaan roepen dat het anders moet
Hoerquote:Op donderdag 5 september 2024 15:52 schreef Playboy69 het volgende:
haar profielfoto op whatsappp is verdwenen nadat ze mij vroeg of ik uit amsterdam kwam en ik zei nee uit x
het is alweer voorbij
Je had ook geen Izyan moeten zeggen lanquote:Op donderdag 5 september 2024 15:52 schreef Playboy69 het volgende:
haar profielfoto op whatsappp is verdwenen nadat ze mij vroeg of ik uit amsterdam kwam en ik zei nee uit x
het is alweer voorbij
Ik heb er eigenlijk nooit zoveel last van. Woon toch helemaal aan de andere kant van Den Haag. Het enige waar ik last van heb is die Wippolderlaan. Wat een gekut daar laatste tijd.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij Centraal. Nou ja weer eens wat anders dan de pallies
Geen idee waar dat isquote:Op donderdag 5 september 2024 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit zoveel last van. Woon toch helemaal aan de andere kant van Den Haag. Het enige waar ik last van heb is die Wippolderlaan. Wat een gekut daar laatste tijd.
N211 ken je niet? Verlengstuk van de Lozerlaan zeg maar. Stuk richting A4 toe.quote:
Nee ken alleen het centrum. Die stukjes nep den Haag aan de flanken kom ik nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
N211 ken je niet? Verlengstuk van de Lozerlaan zeg maar. Stuk richting A4 toe.
Demonstratie van 19 personen is niet echt een demonstratiequote:Op donderdag 5 september 2024 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
In stockholm hadden ze zo'n palestijnen protest vlak bij mijn hotel, nog geen minuut lopen
20 mongolen en ongeveer 10 politiebussen lol
Ben echt al heel lang niet meer in het centrum geweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ken alleen het centrum. Die stukjes nep den Haag aan de flanken kom ik nooit
Verstandig. Heb je als witte man niets te zoekenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben echt al heel lang niet meer in het centrum geweest.
Waar zou jij graag willen wonen?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je als witte man niets te zoeken
Wil jij soms in elkaar geslagen wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Demonstratie van 19 personen is niet echt een demonstratie
Hij hoort thuis in het pieter baan centrumquote:Op donderdag 5 september 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou jij graag willen wonen?
Dat wordt een cel naast die van jou dan!!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij hoort thuis in het pieter baan centrum
Half FOK wel volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij hoort thuis in het pieter baan centrum
Waaaaaaaaaaaaat!!!!!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt een cel naast die van jou dan!!
Ik ook misschienquote:
Heb ik heelmaal niet in huis johquote:Op donderdag 5 september 2024 17:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Laat je wijf gewoon frituren
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb ik heelmaal niet in huis joh
Zit wel prima in het centrum eigenlijk. In zo'n buitenwijk heb ik toch nietsquote:Op donderdag 5 september 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou jij graag willen wonen?
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik heb kip teriyaki en gebakken bananen besteld
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef Playboy69 het volgende:
Holyshit wat een portie
Kan er wel 3 dagen van eten denk ik
Kan je dit bewaren in de koelkast eigenlijk?
Kan je gewoon paar dagen van eten jaquote:Op donderdag 5 september 2024 18:14 schreef Playboy69 het volgende:
Holyshit wat een portie
Kan er wel 3 dagen van eten denk ik
Kan je dit bewaren in de koelkast eigenlijk?
Zou je den Haag niet uit willen?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit wel prima in het centrum eigenlijk. In zo'n buitenwijk heb ik toch niets
Zou dat moetenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je den Haag niet uit willen?
Mortaxx is altijd erg huiverig voor de omvolking van zijn stadje. Dan zou je aan de provincie kunnen denkenquote:
Wil sowieso niet naar een dorp en zou geen betere stad wetenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je den Haag niet uit willen?
Ben al erg lang niet in de overige 3 grote steden geweest dus daar kan ik niet in meegaanquote:Op donderdag 5 september 2024 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil sowieso niet naar een dorp en zou geen betere stad weten
Geen Amsterdam of Rotterdam. En denk dat een Haarlem of Utrecht weinig andere zal zijn dan hier dus waarom verhuizenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben al erg lang niet in de overige 3 grote steden geweest dus daar kan ik niet in meegaan
Amsterdam Leiden Deventer Groningen Romequote:Op donderdag 5 september 2024 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil sowieso niet naar een dorp en zou geen betere stad weten
Amsterdamquote:Op donderdag 5 september 2024 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Amsterdam Leiden Deventer Groningen Rome
Dat is toch alleen maar een actquote:Op donderdag 5 september 2024 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx is altijd erg huiverig voor de omvolking van zijn stadje. Dan zou je aan de provincie kunnen denken
Utrecht blijft erg leuk, maar het is te expat en student. Wilde er vroeger wel wonen maar dat hoeft van mij niet meerquote:Op donderdag 5 september 2024 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen Amsterdam of Rotterdam. En denk dat een Haarlem of Utrecht weinig andere zal zijn dan hier dus waarom verhuizen
De keren dat we er waren, zag ik wel een hoop knappe juffies.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht blijft erg leuk, maar het is te expat en student. Wilde er vroeger wel wonen maar dat hoeft van mij niet meer
Wonen hoop mooie hertjes in Utrecht ja, dat zekerquote:Op donderdag 5 september 2024 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De keren dat we er waren, zag ik wel een hoop knappe juffies.
Dat ben jijquote:
Niet dat ik er wat aan heb of kan hebben. Maar het oog wil ook wat he.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wonen hoop mooie hertjes in Utrecht ja, dat zeker
Wtfquote:Op donderdag 5 september 2024 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf. Ik ga maar weg uit dit topic.
Solo heeft een half uur een ban en deze man grijpt direct zijn kansquote:Op donderdag 5 september 2024 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Nu kun je zeggen dat dat in elke stad wel zo is waarschijnlijk
Maar in Emmen werd ik daar toch wat minder vrolijk van hoor wanneer alle veenlijken uit Klazienaveen en Emmer Compascuum in het weekend naar de 'big city' kwamen
@:Ama uitgezonderd natuurlijk
Zag dat ze in Rings of Power probeerden orks sympathiek te maken door ze gezinnen te laten vormen enzo.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wou dat mensen mij eens uruk-hai noemden ipv altijd dat FlippingCoin
Paar episodes verder en je hebt homofiele DEI orksquote:Op donderdag 5 september 2024 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat ze in Rings of Power probeerden orks sympathiek te maken door ze gezinnen te laten vormen enzo.
SUBTIEL
Ik zou een kilometer of 15 richting het noorden komenquote:Op donderdag 5 september 2024 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht blijft erg leuk, maar het is te expat en student. Wilde er vroeger wel wonen maar dat hoeft van mij niet meer
Ik kan gewoon echt niet meer tegen de islam.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx is altijd erg huiverig voor de omvolking van zijn stadje. Dan zou je aan de provincie kunnen denken
Id you can't beat them join themquote:Op donderdag 5 september 2024 19:12 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet meer tegen de islam.
Als ik een vrouw met een hoofddoek zie, krijg ik verlammende angst en een 'vecht of vluchten' gevoel door het lichaam.
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet, ze hebben m'n leven echt in een dusdanig niveau gebracht dat mijn levenskwaliteit nooit hoger dan een 5 is.
Er is niets aan te doen, alleen hopen dat de PVV met de asielcrisiswet stappen kan ondernemen om de instroom drastisch te verminderen.
Och god. Ons kleutertje is weer bezig.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Och god. Ons kleutertje is weer bezig.
Dit is niet jouw SC.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Och god. Ons kleutertje is weer bezig.
Het is niet dat ik ben begonnen, mijn beste vriend.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee!
Wij willen geen ruzie hier.
Gewoon opbokken hierquote:Op donderdag 5 september 2024 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ben begonnen, mijn beste vriend.
Ik post waar ik wilquote:
Waarom ga jij niet weg?quote:
Ik wil die zonder die hond als google meet achtergrondquote:
Leuk geprobeerd. Deze ken ikquote:Op donderdag 5 september 2024 19:12 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet meer tegen de islam.
Als ik een vrouw met een hoofddoek zie, krijg ik verlammende angst en een 'vecht of vluchten' gevoel door het lichaam.
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet, ze hebben m'n leven echt in een dusdanig niveau gebracht dat mijn levenskwaliteit nooit hoger dan een 5 is.
Er is niets aan te doen, alleen hopen dat de PVV met de asielcrisiswet stappen kan ondernemen om de instroom drastisch te verminderen.
Ook CJ is hier welkom opbokken doen we hier niet aan.quote:
Nee johquote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Uitdagen, elkaar uitmaken voor debiel of mongool.
Op dit soort dingen zitten wij niet te wachten in GC
Als dit zo doorgaat zet ik grtd naar klb
Als je John dan vervolgens permanent in GC zet hebben we een dealquote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Ook vrijgevochten mag hier gewoon posten.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet weg?
Doe je dat toch lekkerquote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Hij zegt altijd dat hij ergens niet gaat posten, om het een dag later wel weer te doenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook CJ is hier welkom opbokken doen we hier niet aan.
Vraag ChatGPTquote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil die zonder die hond als google meet achtergrond
Zo goed is die daarin nog niet helaesquote:
Misschien is hij industryplantquote:Op donderdag 5 september 2024 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat trainwreck Vrijgevochten ervoor zorgt dat wij dagelijkse surveillance op ons dak krijgen
Wij hebben het hetzelfde AD.nl artikel gelezenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:26 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Misschien is hij industryplant
Heeft hij ook aan Harvard gestudeerd|?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zit een hele grote kruisspin in de tuin
Ik noem hem Klaas
Flikker je toch lekker op naar de klb debieltjequote:Op donderdag 5 september 2024 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat trainwreck Vrijgevochten ervoor zorgt dat wij dagelijkse surveillance op ons dak krijgen
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker je toch lekker op naar de klb debieltje
Denk dat die wel alles weet jaquote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij ook aan Harvard gestudeerd|?
????quote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Onze boys zorgen toch al jaren voor grote paniek onder de crew
#Tocheenbeetjetrots
Walgelijke conformistenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.
Helaas is dat nu verworden tot om 12:00 posten dat je gaat lunchen
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.
Helaas is dat nu verworden tot om 12:00 posten dat je gaat lunchen
Gelukkig hebben we danny in onze pocketquote:Op donderdag 5 september 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Onze boys zorgen toch al jaren voor grote paniek onder de crew
#Tocheenbeetjetrots
Dan sluit ik hem en kunnen jullie in klb weer verder. Als dat gedoe van daar toch hier doorgaat kunnen jullie net zo goed daar zitten.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
????
GRTD staat al bijna 20 jaar in GC?
Ik ben al ruim 10 jaar in GRTD mevrouw Dottekequote:Op donderdag 5 september 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan sluit ik hem en kunnen jullie in klb weer verder. Als dat gedoe van daar toch hier doorgaat kunnen jullie net zo goed daar zitten.
Als ze dat nu doen kunnen ze wel direct helemaal afsluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger kregen hele SC's ook gewoon 6 maanden ban tegelijk.
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar in GRTD mevrouw Dotteke
Ik reclaim mijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |