Wij hebben het hetzelfde AD.nl artikel gelezenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:26 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Misschien is hij industryplant
Heeft hij ook aan Harvard gestudeerd|?quote:Op donderdag 5 september 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zit een hele grote kruisspin in de tuin
Ik noem hem Klaas
Flikker je toch lekker op naar de klb debieltjequote:Op donderdag 5 september 2024 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Erg jammer dat trainwreck Vrijgevochten ervoor zorgt dat wij dagelijkse surveillance op ons dak krijgen
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker je toch lekker op naar de klb debieltje
Denk dat die wel alles weet jaquote:Op donderdag 5 september 2024 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij ook aan Harvard gestudeerd|?
????quote:Op donderdag 5 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
Als dit zo doorgaat zet ik grtd naar klb
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Onze boys zorgen toch al jaren voor grote paniek onder de crew
#Tocheenbeetjetrots
Walgelijke conformistenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.
Helaas is dat nu verworden tot om 12:00 posten dat je gaat lunchen
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is spielerei vergeleken met de oude VBL SC crew.
Helaas is dat nu verworden tot om 12:00 posten dat je gaat lunchen
Gelukkig hebben we danny in onze pocketquote:Op donderdag 5 september 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Onze boys zorgen toch al jaren voor grote paniek onder de crew
#Tocheenbeetjetrots
Dan sluit ik hem en kunnen jullie in klb weer verder. Als dat gedoe van daar toch hier doorgaat kunnen jullie net zo goed daar zitten.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
????
GRTD staat al bijna 20 jaar in GC?
Ik ben al ruim 10 jaar in GRTD mevrouw Dottekequote:Op donderdag 5 september 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan sluit ik hem en kunnen jullie in klb weer verder. Als dat gedoe van daar toch hier doorgaat kunnen jullie net zo goed daar zitten.
Als ze dat nu doen kunnen ze wel direct helemaal afsluitenquote:Op donderdag 5 september 2024 19:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger kregen hele SC's ook gewoon 6 maanden ban tegelijk.
quote:Op donderdag 5 september 2024 19:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar in GRTD mevrouw Dotteke
Ik reclaim mijn plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |