Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinkingquote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 5 september 2024 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinking
Ach gossiequote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okay
Graag gedaan. Even toegelicht hierboven omdat je schijnbaar meer uitleg nodig hebt.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedankt voor je debiele reactie.
I eens al die ex kandidaten die ineens toch weer terugkomen. Bijna niemand weet wat zie wil, wel kandidaat 1 of toch 2, of wacht, toch kandidaat nummer 1... Zwaar irritant, maar ook ik blijf kijken hahaquote:Op donderdag 5 september 2024 22:27 schreef Quoi het volgende:
Ach ik denk dat hij hetzelfde bij mannen zou hebben.
Ik vind overigens zoveel gescript dit seizoen. Die semi-spontane gesprekjes.... Veel meer dan eerdere seizoenen. Zo obvious. Haak er best een beetje af (maar blijf natuurlijk wel gewoon kijken).
Het is onzin om iemand als homo te bestempelen alleen omdat hij geen behoefte heeft aan zoenen of meer met die 5 vrouwen. Of omdat het met die 5 vrouwen die interesse hadden niet is gelukt om er überhaupt meer uit te halen. Emotionele connectie is er mss niet, een bepaalde klik die er niet is, aantrekking niet optimaal, ik kan genoeg redenen bedenken.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef Electric_Eye het volgende:
5 lekkere wijven over de vloer en niet ook meer een greintje intentie hebben om te zoenen daar waar het dan bij Noor nog het dichtste in de buurt kwam. Ja wel janken dat ze weg ging maar dan vervolgens ook aangeven niet het gevoel of behoefte te hebben om te vrijen.
Ja wie houdt wie nou voor de gek.
Je ging er zelf ook vrij serieus op in, maar oké.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge. Het is hier Fok.
Wat een serieus gezwam over 1 opmerking dat iemand ws homo is.
Wat grappig, heb ook maar even terug gekeken, ik herkende Suzanne niet eens. Ze zag er op dat voorstel filmpje heel leuk uit. Maar was zij nu degene die geen fazanten wilde plukken? Dat is vreemd dan als ze uit een jagersfamilie komt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.
Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
Op zich zijn dit de mensen die ze in de drie laten zien, niet zo gek dat ze juist die erin geëdit hebben. En als je niet uitgekozen bent wil je jezelf niet per se terug zien, dus dat houden ze beperktquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.
Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Er is vorig jaar al door kandidaten én desgevraagd door productie gezegd dat die laatste een zeer beperkte selectie aandraagt. Er wordt een amusementsprogramma gemaakt, dus daarop wordt geselcteerd door de productie.quote:Op zondag 8 september 2024 22:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.
Voor beide geldt. "Je moet wat om in de aandacht te blijven".quote:Op maandag 9 september 2024 09:00 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-trouwen~a55cdf11/
Malgosia van Albert met Peter van Iris. Gadverdamme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |