SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:20 schreef bitterbal het volgende:
kreeg gisteren te horen dat er een collega onverwachts is overleden. Niemand weet nog wat er gebeurd is
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
dan was het idd erg plotselingquote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
jij hebt inside info?!quote:
quote:
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werkenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Gisteren nog zalm gegeten. komt wel heel dichtbij zo
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werken
Ja, gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmen
O ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer bezig met de gifspuit toch?
ja dat snap ik idd wel. dat gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu. collega's zijn er flink van door slag
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de zekerheid
Je weet maar nooit
Snap ikquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Kende jij haar ook?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Oh damn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
treurig op zn zachts gezegdquote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee begin 30 denk ik. ook 2 kinderen
[..]
[..]
ja iddquote:Op woensdag 4 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Dat is dan wel weer het nadeel van zo'n groot bedrijf
gevaarlijk, bij de IKEA werkenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
nu al 3 collega's die zijn overleden
allemaal jong trouwens
Bal is op tijd weg.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gevaarlijk, bij de IKEA werken
Nog wel meer, ligt er aan welke periode je neemtquote:Op woensdag 4 september 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
nu al 3 collega's die zijn overleden
allemaal jong trouwens
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog wel meer, ligt er aan welke periode je neemt
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.
ik denk dat we de oorzaak op het spoor zijn.... ligt niet aan de zalm of aan de Ikea...quote:
Eens.quote:
dat kun je aan LeE overlaten inderdaadquote:
Soms verbaast het me dat Israël die hele bende nog niet genuked heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Hamas released a comic book-style image of a kneeling female figure threatened with a gun, followed by a video of a crying Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender at the Nova music festival and one of six hostages who were shot in the head in Hamas captivity last week just before Israeli forces could reach them"
weer een nieuwe pronouns nodigquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
daarom gaat ze naar Thailand natuurlijk... anders zou het opvallen als het nog meer werden vanuit Ikea
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Hamas released a comic book-style image of a kneeling female figure threatened with a gun, followed by a video of a crying Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender at the Nova music festival and one of six hostages who were shot in the head in Hamas captivity last week just before Israeli forces could reach them"
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.
Soms verbaast het me dat figuren aan de kant van hamas staan.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms verbaast het me dat Israël die hele bende nog niet genuked heeft
Ik gok op nee, maar onze smaken kunnen nogal verschillenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)o-blik-600-ml-235596
Zou dit lekker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit lekker zijn
quote:vulstof: polydextrose, kleurstof: pure karamel, natuurlijke aroma's,zuur: citroenzuur, verdikkingsmiddel: xanthaangom, zoetstoffen: sucralose, acesulfaam k, conserveermiddel: kaliumsorbaat.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
helemaal niet goedquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen TT, beste TT.
Ik wist niks.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
PffftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Doe je dat expres?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Topic ervoor had ik ook al de LaPo.
nee dat is waar.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar wat moet je er op zeggen. Echt sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
ja thnx. Vind het vooral erg voor haar gezin en haar directe collega's. Heb begrepen dat die echt van slag zijnquote:
Ja, das niet gezellie mozzarelliequote:
Is het zo opzichtig?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dat is waar.nee woorden schieten voor zon situatie ook te kort hoe cliche dat ook klinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je de familie een kaartje sturen?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee woorden schieten voor zon situatie ook te kort hoe cliche dat ook klinkt
nee ken ik ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je de familie een kaartje sturen?
Snap ik, is denk altijd bij een onverwachte dood en zeker bij zoietsquote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thnx. Vind het vooral erg voor haar gezin en haar directe collega's. Heb begrepen dat die echt van slag zijn
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Too soon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]Onze immer vrolijke en opgewekte Nattekat? Die had er gesolliciteerd toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik laat ze graag over aan iemand anders.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze immer vrolijke en opgewekte Nattekat? Die had er gesolliciteerd toch.
mn ouders hebben hier colasmaak limonadesiroop gehad en dat was niet te drinkenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit lekker zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ah en in 2100 heeft hij er geen actieve herinneringen aanquote:Op woensdag 4 september 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Huh wat?! Hoorde ik dat goed. Schoof wil 4 nieuwe kerncentrales laten bouwen. Maar wil pas rond het jaar 2100 laten onderzoeken wat er met het afval moet gebeuren.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik laat ze graag over aan iemand anders.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Huh wat?! Hoorde ik dat goed. Schoof wil 4 nieuwe kerncentrales laten bouwen. Maar wil pas rond het jaar 2100 laten onderzoeken wat er met het afval moet gebeuren.
Ik verwacht dat hij dan weinig meer in leven is eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah en in 2100 heeft hij er geen actieve herinneringen aan
Na hem, de zondvloed.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker alle problemen op de volgende generaties afschuivenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij dan weinig meer in leven is eigenlijk.
Der Eindbergung;quote:Op woensdag 4 september 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Typisch rechts.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker alle problemen op de volgende generaties afschuiven
vandaar ook mijn reactie iddquote:Op woensdag 4 september 2024 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij dan weinig meer in leven is eigenlijk.
quote:Eén tijdelijke opslagplek
Op dit moment heeft Nederland één kerncentrale en is er één tijdelijke plek waar radioactief afval wordt opgeslagen. Dat gebeurt in de oranje bunkers van afvalverwerker Covra in de buurt van de kerncentrale Borssele, in Zeeland.
In Nederland is dat beter geregeld dan in veel andere landen. Achter muren van bijna twee meter dik wordt daar het radioactief afval bewaard van de kerncentrale, maar ook van de industrie en uit ziekenhuizen, waar het onder meer wordt gebruikt voor de productie van medische isotopen voor de behandeling van kanker.
Ondergrondse opbergplaats
Om het Nederlandse radioactief afval op te slaan wil de regering rond het jaar 2130 gebruik kunnen maken van een definitieve ondergrondse opbergplaats. Dat is nodig omdat een deel van het afval honderdduizenden jaren gevaarlijk blijft. Volgens Europees en Nederlands beleid moet het worden opgeslagen totdat het niet meer schadelijk is voor mens en milieu.
Ik heb een beeldquote:Op woensdag 4 september 2024 14:39 schreef UitStraling het volgende:
die linkse dikke Duitse schommel.
Lekker goedkoop.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte kocht lekker gas van Poetin, samen met die linkse dikke Duitse schommel.
Van die bruine groetjes?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soms krijg ik een zakelijke e-mail en die sluit men dan af met groetjes.
Dan denk ik aan groetjes die heel klein zijn.
plannen voor 2 nieuwe energiekerncentrales liggen er sowieso al voor 35 miljard of zoiets.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe vaak ik aan de telefoon tot ziens hoorquote:Op woensdag 4 september 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht.quote:
Ja, ook opmerkelijkquote:Op woensdag 4 september 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe vaak ik aan de telefoon tot ziens hoor
euh
je ziet me nu niet en in de toekomst ook niet
Ben benieuwd of iedereen in 2035 braaf aan de elektrieke auto zitquote:Op woensdag 4 september 2024 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plannen voor 2 nieuwe energiekerncentrales liggen er sowieso al voor 35 miljard of zoiets.
plus een paar kleinere centrales voor medische isotopen
Tot horens vind ik ook raar klinken.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe vaak ik aan de telefoon tot ziens hoor
euh
je ziet me nu niet en in de toekomst ook niet
zolang ik op mn elektrische fiets maar geen helm op hoef.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen in 2035 braaf aan de elektrieke auto zit
Oh hoe sluit je eigenlijk een email af in het nederlands met collega's? Heb er nu een paar en weet nooit wat ik moet zeggenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik verwacht niet dat ik daar geld voor krijg van Geert.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke beslissing (nog wel)quote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ik op mn elektrische fiets maar geen helm op hoef.
Gewoon "Groeten,"quote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hoe sluit je eigenlijk een email af in het nederlands met collega's? Heb er nu een paar en weet nooit wat ik moet zeggenMet vriendelijke groet is te formeel en groetjes klinkt alsof ik een 12-jarige ben.
is het ook, daarom wens ik mensen een prettige dag.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot horens vind ik ook raar klinken.
ik heb een standaard handtekening en men snapt dat ik te lui ben om die aan te passen bij interne mailquote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hoe sluit je eigenlijk een email af in het nederlands met collega's? Heb er nu een paar en weet nooit wat ik moet zeggenMet vriendelijke groet is te formeel en groetjes klinkt alsof ik een 12-jarige ben.
Ik heb;quote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb;
Met vriendelijke groet / with kind regards,
En dan al mijn titels.
Herr Doktor PhD MBA zijne Koninklijke Uitstralingheid?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb;
En dan al mijn titels.
Straks wel, omdat het op de fatbikes ook moet.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang ik op mn elektrische fiets maar geen helm op hoef.
hahaatjes.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hierbij heb ik een paar suggesties:quote:Op woensdag 4 september 2024 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja eensquote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
zou wel terecht zijn als idd zowel de elektrische fiets als de fatbike helmplicht krijgen
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
zou wel terecht zijn als idd zowel de elektrische fiets als de fatbike helmplicht krijgen
Ik zie weinig activiteit, dus het zal mij m'n tijd wel durenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hahaatjes.
dan moeten ze toch nu al langzaam beginnen met overal nieuwe kabels trekken
ze zijn nog aan het kijken dat het alleen tot een bepaalde leeftijd moet ofzoquote:Op woensdag 4 september 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks wel, omdat het op de fatbikes ook moet.
Inclusief donkerbruin zwaaiend handje?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb;
En dan al mijn titels.
Beetje apart, het is gevaarlijk of het is het niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn nog aan het kijken dat het alleen tot een bepaalde leeftijd moet ofzo
apart of niet, ik vind het wel gezellig. Ik fiets gewoon op een fiets met trapondersteuning. dat ding gaat niet extreem hard. is gewoon dat ik minder kracht op de pedalen hoef te zetten.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje apart, het is gevaarlijk of het is het niet.
Das niet een afsluitingquote:Op woensdag 4 september 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"I hope this e-mail find you well (before i do)."
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hierbij heb ik een paar suggesties:
'Doeidoei'
'Challas'
'De mazzle'
'Hoihoi'
'hayee
'dagdag'
'Joehoooi'
'haije'
Ik zelf houd het maar gewoon bij: met vriendelijke groet, want dat staat sowieso al in mn e-mailhandtekening
Vaak gepaard met: ALVAST BEDANKT
Nee.quote:
Moiquote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
'Doeidoei'
'Challas'
'De mazzle'
'Hoihoi'
'hayee
'dagdag'
'Joehoooi'
'haije'
Eensch.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
zal LTDETC of NatteKutKat wel geweest zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de zon schijnt half, maar niet helemaal
Iemand de zon kapot gemaakt ?
Bal heeft die al ingepakt voor naar Thailand.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de zon schijnt half, maar niet helemaal
Iemand de zon kapot gemaakt ?
Oma rijdt in haar Twingo misschien ook maar met 20 km/u door de wijk naar de Plus, maar wil natuurlijk niet zeggen dat er geen airbags in haar auto moetenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
apart of niet, ik vind het wel gezellig. Ik fiets gewoon op een fiets met trapondersteuning. dat ding gaat niet extreem hard. is gewoon dat ik minder kracht op de pedalen hoef te zetten.
Ik word dus ook regelmatig gewoon ingehaald door anderen.. dan hoef ik niet helm
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal LTDETC of NatteKutKat wel geweest zijn
oma in een Twingo is sowieso al afquote:Op woensdag 4 september 2024 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oma rijdt in haar Twingo misschien ook maar met 20 km/u door de wijk naar de Plus, maar wil natuurlijk niet zeggen dat er geen airbags in haar auto moeten
EINZ, ZWEI, EINZ, ZWEIquote:Op woensdag 4 september 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
HERZLICHE GROESSE UND TSCHOESS, DEIN AUSSTRALUNG,
Maar dan zouden alle fietsers een helm moeten dragenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oma rijdt in haar Twingo misschien ook maar met 20 km/u door de wijk naar de Plus, maar wil natuurlijk niet zeggen dat er geen airbags in haar auto moeten
Ja, ben ik ook wel voor.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zouden alle fietsers een helm moeten dragen
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EINZ, ZWEI, EINZ, ZWEI
SCHNELLERRRRRR
Ik heb het water hier gevonden, misschien kunnen we het terugsturen naar Griekjeslandquote:Op woensdag 4 september 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
Het onder water gelopen dorp Kallio in Griekenland is weer opgedoken nadat het waterniveau van een stuwmeer drastisch was gedaald. Dat kwam door de aanhoudende droogte in het land. De Griekse regering maakt zich zorgen over het gebrek aan regen.
dat was vast zwaar tillen als dat al duikend omhoog gehaald moest worden
Op je hoofd.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Waar laat je zo'n helm eigenlijk? Maak je die vast aan je stuur ofzo?
Hier doe ik dat wel. In Nederland misschien beter om aan je tas te maken en mee te nemenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
ben zo blij dat ik dit niet hoefde te typenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je hoofd.
Maar als je hem aan je stuur vast maakt, dan wordt ie vast gejat, dus je zult dat ding gewoon bij je moeten dragen.
Vul jij de emmertjes even? Regel ik een schip.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het water hier gevonden, misschien kunnen we het terugsturen naar Griekjesland
waarom zet je hem niet op je hoofd dan?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier doe ik dat wel. In Nederland misschien beter om aan je tas te maken en mee te nemen
Ja hier, dat is toch ontzettend onhandig. Dat vind ik het vervelendste eraan.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je hoofd.
Maar als je hem aan je stuur vast maakt, dan wordt ie vast gejat, dus je zult dat ding gewoon bij je moeten dragen.
Oh top, teamwork makes the dreamworkquote:Op woensdag 4 september 2024 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vul jij de emmertjes even? Regel ik een schip.
Is ook wel vervelend als je hersenletsel oploopt door een val lijkt me.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier, dat is toch ontzettend onhandig. Dat vind ik het vervelendste eraan.
Helmplicht valt samen met een asielzoekersstop dus je helm kun je gewoon aan je stuur hangen.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ja.. klopt.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier, dat is toch ontzettend onhandig. Dat vind ik het vervelendste eraan.
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helmplicht val samen met een asielzoekersstop dus je helm kun je gewoon aan je stuur hangen.
Krijg je dan ineens een gratis asielzoeker erbij?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helmplicht val samen met een asielzoekersstop dus je helm kun je gewoon aan je stuur hangen.
Maar dan moet ik hem ook tijdens het lopen dragenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wel vervelend als je hersenletsel oploopt door een val lijkt me.
Vervelend is wel een van de dingen als je hersenletsel oploopt jaquote:Op woensdag 4 september 2024 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook wel vervelend als je hersenletsel oploopt door een val lijkt me.
ja die roept stop als er iemand komt om je helm te jattenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan ineens een gratis asielzoeker erbij?
Ja zo'n kleintje die op je helmpje en je fietsje past de hele dag in weer en wind.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan ineens een gratis asielzoeker erbij?
Nah.. wahandiggggquote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die roept stop als er iemand komt om je helm te jatten
een asielzoekerstop
Ja goed, maar jij bent ook speciaalquote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan moet ik hem ook tijdens het lopen dragen
geachte meneer, mevrouw klinkt netter.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gebruik nog steeds "geachte heer, mevrouw," als ik geen idee heb wie de lezer gaat zijn. Maar daarmee sluit ik natuurlijk wel al die andere genders uit.
Wel zo veilig. Altijd op je hoofd dragen.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en dat interesseert me nietquote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gebruik nog steeds "geachte heer, mevrouw," als ik geen idee heb wie de lezer gaat zijn. Maar daarmee sluit ik natuurlijk wel al die andere genders uit.
Jij moet in zo'n zorb eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vastlijmen, scheelt ook weer shampoo en kapperskosten.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Recce het volgende:
Gewoon de hele dag een helm dragen. De meeste ongelukken gebeuren thuis!
Ik gebruik gewoon goedemorgen of goedemiddagquote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een ongeluk zit in een klein hoekje. daarom zit ik dus midden in de kamerquote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Recce het volgende:
Gewoon de hele dag een helm dragen. De meeste ongelukken gebeuren thuis!
Beste relatie vind ik meestal niet passen bij de mails die ik stuur, want het is geen relatie van ons.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
geachte meneer, mevrouw klinkt netter.
Over het algemeen krijgt men als ik niet weet wat het geslacht is de immer vreselijk genderneutrale; beste relatie
Heb je geen grote hoeken?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een ongeluk zit in een klein hoekje. daarom zit ik dus midden in de kamer
ja bij ons welquote:Op woensdag 4 september 2024 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beste relatie vind ik meestal niet passen bij de mails die ik stuur, want het is geen relatie van ons.
jawel maar ja klein en groot zijn relatieve begrippenquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bal heeft die al ingepakt voor naar Thailand.
Het interesseert me net te weinig om iets anders te verzinnen, maar ik denk er wel steeds aan.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en dat interesseert me niet
ach jee........ even bij @Nattekat vragen hoe erg je nu moet klagen enzoquote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
ik wil mij eigenlijk niet in de strijd mengen
niet overal een strijd van willen maken, beste optiequote:Op woensdag 4 september 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
ik wil mij eigenlijk niet in de strijd mengen
daar zou ik de arbo op afsturenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wij moeten vandaag werken tot 20.00, is er geen eten. Dat is jammer
Die bestaan niet eens.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee over dat stripje van de palestijnen
Nou dat vind ik wel heel karigquote:Op woensdag 4 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Wij moeten vandaag werken tot 20.00, is er geen eten. Dat is jammer
Zo'n valse roedel van 100 ninja's.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zou ik de arbo op afsturen
Oh, die heb ik niet gezien. En is maar beter ook dan.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee over dat stripje van de palestijnen
is meer werk dan zelf eten kopen voor die ene keer. En wil het eerst nog even melden bij manager want gok dat het een gevalletje 'ohja, hebbn we niet overnagedacht, hier ga maar halen'-isquote:Op woensdag 4 september 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zou ik de arbo op afsturen
ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op woensdag 4 september 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook een ingewikkelde. Er is geen goede en slechte kant
nopesquote:Op woensdag 4 september 2024 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Golda Meir, “Er bestaat geen Palestijns volk”quote:Op woensdag 4 september 2024 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Spread hate, not lovequote:Op woensdag 4 september 2024 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Golda Meir, “Er bestaat geen Palestijns volk”
Toen ik in 1921 naar Palestina kwam – tot het eind van de Eerste Wereldoorlog een desolate, dunbevolkte Turkse provincie – waren wij, de Joodse pioniers, de Palestijnen. Zo werden wij door de wereld genoemd.
Pas na de opkomst van de Palestijnse Bevrijdingsbeweging PLO (die Israël compleet moest vernietigen) werd het Palestijnen label door de Arabieren overgenomen, om voor een kunstmatig bedacht Arabisch volk een kunstmatige relatie met de Joodse landstreek Palestina te leggen.
Opzouten stinkbaarden.
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Groetjes aan alle kikkers, varens, de Fiat 500, de NASA, de kaartclub van mijn moeder, mannen die van duiven houden, vrouwen die mannen smerig vinden, mieren, slechtvalken, oernegers, papegaaien (alle soorten), de zee, mensen die uit Botswana komen met maar een been, albino's, Engelse theerozen, alle lesbiennes in Parijs, vocht, herten en alle computermuizen.
dan issie dood dus, na hem de zondbloedquote:Op woensdag 4 september 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah en in 2100 heeft hij er geen actieve herinneringen aan
drupt dat?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dan issie dood dus, na hem de zondbloed
dan zie jij meer dan ik... ik zie mannetjes op fietsjes trappenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, nu scoren ze natuurlijk.
Op YouTube wordt het uitgezonden.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zie jij meer dan ik... ik zie mannetjes op fietsjes trappen
Voetbalquote:Op woensdag 4 september 2024 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt best met Ajax vrouwen.
Ook weer zo'n fijn onderwerp.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
Vulvakanker
Ik heb net lang naar dat woord gekeken en gedacht wtf
vulvak anker
maar nee dat bleek het niet te zijn
als ze dat wegsnijden heb je niets overquote:Op woensdag 4 september 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook weer zo'n fijn onderwerp.
Ik ben daar maar mee gestopt.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu even de symptomen googelen en de komende weken denken dat ik 't heb.
Vulvak anker kan je, denk ik, wel beter hebben dan vulva kanker.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
Vulvakanker
Ik heb net lang naar dat woord gekeken en gedacht wtf
vulvak anker
maar nee dat bleek het niet te zijn
Groeit binnen een dag van erwtje naar skippybal.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Heb jij ook al jaren 300 verschillende kankers en andere ongeneeslijke ziektes?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Elke week wel vier soorten.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij ook al jaren 300 verschillende kankers en andere ongeneeslijke ziektes?
Nu pas?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga even een korte broek aan trekken
Oh, ik zie het jaquote:Op woensdag 4 september 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig is het morgen weer tyfuswarm en kan ik al m'n was in 1 dag wegwerken.
dat kan niet als het normaal weer is?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig is het morgen weer tyfuswarm en kan ik al m'n was in 1 dag wegwerken.
tuulk wel als je netjes op de tijd let dat de machine niet al een uur klaar is voor je er naar toe gaatquote:Op woensdag 4 september 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb morgen vier wassen om weg te werken. Gaat dit lukken.
Ik heb geen droger. Dus dan duurt het wat langer.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan niet als het normaal weer is?
Ik had het vanochtend frisquote:
gewoon in de textielbakquote:Op woensdag 4 september 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen droger. Dus dan duurt het wat langer.
alleen de linkerhelft?quote:
je kan zelf niet bedenken dat je aan het werk moet?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Niks te doen omdat de persoon die mij aan het werk moet zetten vast zit in een meeting.
Ik haat dit soort dagen zo erg...
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo morgen opeens weer 28 graden?
quote:Op woensdag 4 september 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo morgen opeens weer 28 graden?
hmm kan je zelf niks bedenkenquote:Op woensdag 4 september 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Niks te doen omdat de persoon die mij aan het werk moet zetten vast zit in een meeting.
Ik haat dit soort dagen zo erg...
neequote:Op woensdag 4 september 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb morgen vier wassen om weg te werken. Gaat dit lukken.
Nee, het was al een tussenweek, dus ik zit niet aan één groot project.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan zelf niet bedenken dat je aan het werk moet?
Geen broccoli ?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond lekker armenvoer, rijst, witte kool, gehakt en zoetheetzure rooie saus
Gevulde paprika's (rijst, gehakt, ui, spek, ei, knoflook en kaas)quote:
Geen broccoli?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevulde paprika's (rijst, gehakt, ui, spek, ei, knoflook en kaas)
Bij nader inzien, rasp ik gewoon wat broccoli erover heen ipv kaasquote:
Klinkt eigenlijk wel kweklekker.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevulde paprika's (rijst, gehakt, ui, spek, ei, knoflook en kaas)
Is het stiekem ook welquote:Op woensdag 4 september 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel kweklekker.
maak er een rap overquote:Op woensdag 4 september 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
In principe kun je best veel dingen raspen, twijfel bij mais, biefstuk, melk, kwark, suiker en 7-up.
Ik las dit.quote:Op woensdag 4 september 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
blijkbaar is er nog sla over. dus eten we saucijs met vla en aardappel en sla na
Mag ik geraspte spa rood?quote:Op woensdag 4 september 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
In principe kun je best veel dingen raspen, twijfel bij mais, biefstuk, melk, kwark, suiker en 7-up.
Met of zonder bubbels?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik geraspte spa rood?
Zou je dan niet een fuckbuddy willen? Of zijn die minder mooi zeg maar?quote:Op woensdag 4 september 2024 16:04 schreef Karzai het volgende:
met het geld dat ik overhoud van new york zou ik in principe wel elke dag een hoertje kunnen neuken met alles erop en eraan
dat vind ik gekke prijzen, zou ik nooit betalenquote:Op woensdag 4 september 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Omg, 200 euro voor Childish Gambino, nvm![]()
MET!quote:
veel omslachtiger. nu weet hij zeker dat hij er geen omkijken naar heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet een fuckbuddy willen? Of zijn die minder mooi zeg maar?
Voor Bowie had ik dit zonder nadenken neergelegd, tot ¤ 500 wel zonder nadenken denk ik. MAARJAquote:Op woensdag 4 september 2024 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat vind ik gekke prijzen, zou ik nooit betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |