SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:20 schreef bitterbal het volgende:
kreeg gisteren te horen dat er een collega onverwachts is overleden. Niemand weet nog wat er gebeurd is
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
dan was het idd erg plotselingquote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
ze was maandag op werk en gisteren kregen ze op werk te horen dat ze was overleden
jij hebt inside info?!quote:
quote:
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werkenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
Gisteren nog zalm gegeten. komt wel heel dichtbij zo
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk op zondag zalm eten, dan hoef je misschien maandag niet meer te werken
Ja, gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eet vaak door de week zalm.... moet inderdaad dan ook maar op zondagen gaan zalmen
O ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer bezig met de gifspuit toch?
ja dat snap ik idd wel. dat gaat je ook niet in de koude kleren zittenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
nou wel sneu. collega's zijn er flink van door slag
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon voor de zekerheid
Je weet maar nooit
Snap ikquote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Kende jij haar ook?quote:Op woensdag 4 september 2024 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Oh damn.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
treurig op zn zachts gezegdquote:Op woensdag 4 september 2024 13:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee begin 30 denk ik. ook 2 kinderen
[..]
[..]
ja iddquote:Op woensdag 4 september 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Dat is dan wel weer het nadeel van zo'n groot bedrijf
gevaarlijk, bij de IKEA werkenquote:Op woensdag 4 september 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
nu al 3 collega's die zijn overleden
allemaal jong trouwens
Bal is op tijd weg.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gevaarlijk, bij de IKEA werken
Nog wel meer, ligt er aan welke periode je neemtquote:Op woensdag 4 september 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
nu al 3 collega's die zijn overleden
allemaal jong trouwens
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog wel meer, ligt er aan welke periode je neemt
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.
ik denk dat we de oorzaak op het spoor zijn.... ligt niet aan de zalm of aan de Ikea...quote:
Eens.quote:
dat kun je aan LeE overlaten inderdaadquote:
Soms verbaast het me dat Israël die hele bende nog niet genuked heeftquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Hamas released a comic book-style image of a kneeling female figure threatened with a gun, followed by a video of a crying Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender at the Nova music festival and one of six hostages who were shot in the head in Hamas captivity last week just before Israeli forces could reach them"
weer een nieuwe pronouns nodigquote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
daarom gaat ze naar Thailand natuurlijk... anders zou het opvallen als het nog meer werden vanuit Ikea
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
"Hamas released a comic book-style image of a kneeling female figure threatened with a gun, followed by a video of a crying Eden Yerushalmi, 24, fremale bartender at the Nova music festival and one of six hostages who were shot in the head in Hamas captivity last week just before Israeli forces could reach them"
quote:Op woensdag 4 september 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die ik bewust heb mee gemaakt.
Soms verbaast het me dat figuren aan de kant van hamas staan.quote:Op woensdag 4 september 2024 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms verbaast het me dat Israël die hele bende nog niet genuked heeft
Ik gok op nee, maar onze smaken kunnen nogal verschillenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)o-blik-600-ml-235596
Zou dit lekker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)o-blik-600-ml-235596
Zou dit lekker zijn
quote:vulstof: polydextrose, kleurstof: pure karamel, natuurlijke aroma's,zuur: citroenzuur, verdikkingsmiddel: xanthaangom, zoetstoffen: sucralose, acesulfaam k, conserveermiddel: kaliumsorbaat.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
helemaal niet goedquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen TT, beste TT.
Ik wist niks.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
PffftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Doe je dat expres?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Topic ervoor had ik ook al de LaPo.
nee dat is waar.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar wat moet je er op zeggen. Echt sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
ja thnx. Vind het vooral erg voor haar gezin en haar directe collega's. Heb begrepen dat die echt van slag zijnquote:
Ja, das niet gezellie mozzarelliequote:
Is het zo opzichtig?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dat is waar.nee woorden schieten voor zon situatie ook te kort hoe cliche dat ook klinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:13 schreef bitterbal het volgende:
bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je de familie een kaartje sturen?quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee woorden schieten voor zon situatie ook te kort hoe cliche dat ook klinkt
nee ken ik ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je de familie een kaartje sturen?
Snap ik, is denk altijd bij een onverwachte dood en zeker bij zoietsquote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thnx. Vind het vooral erg voor haar gezin en haar directe collega's. Heb begrepen dat die echt van slag zijn
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Too soon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]Onze immer vrolijke en opgewekte Nattekat? Die had er gesolliciteerd toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik laat ze graag over aan iemand anders.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze immer vrolijke en opgewekte Nattekat? Die had er gesolliciteerd toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |