https://www.dailymail.co.(...)g-police-arrest.htmlquote:BREAKING: Teacher Enoch Burke arrested at Wilson’s Hospital School after refusing to endorse and affirm transgender ideology.
Judge Barry O’Donnell, who made almost ¤400,000 from 2016-2018 representing TUSLA as a barrister, ordered his arrest.
TUSLA is the Irish State ‘Child Protection’ agency, an organisation saturated with LGBT ideology, urging staff recently to learn about cross-dressers and drag performers, and making acceptance of LGBT and transgender ideology a condition for fostering children.
What a mockery to expect Enoch Burke, a Christian teacher, to sit before this man and expect justice.
quote:Footage has emerged of the moment Irish teacher Enoch Burke was arrested again outside the school that sacked him for refusing to 'call a boy a girl' - days after his father was seen lambasting gardai who had called looking for him.
The Evangelical Christian was yesterday placed inside a Garda vehicle outside Wilson's Hospital School in Ireland's Co Westmeath and driven to the Four Courts in Dublin.
He was back behind bars at Mountjoy Prison last night having already spent more than 400 days incarcerated there for repeatedly defying a High Court injunction banning him from the school's grounds.
Mr Burke was seen engaging in a lengthy conversation with gardai outside the school gates yesterday before an officer grabbed him by the arms and pulled him towards a prison van in the clip released by family.
'I have a right to be here, I have a right to work here, and not to tell students they need to take puberty blockers,' the teacher said as he was pushed through the vehicle's doors by three gardai.
The footage came as the Burke family published another video of Mr Burke's father Sean tearing into gardai who had called at his home while searching for his son last week.
'I think it's an absolute disgrace that you've come here to arrest my son because he won't endorse transgenderism,' he declared.
'It's a sad state our country has come to when four gardai come to my house... to arrest my son, who has an unblemished record in every aspect of society. It's shameful,' he told the gardai.
Ja, want Ierland is Engelandquote:
Hij weigerde een student aan te spreken met 'they/them'.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:43 schreef Montagui het volgende:
Stap 1: Wat is de exacte reden van zijn ontslag?
Als er iemand uit onderbuik en aannames spreekt ben dan jij het wel over anderen.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja, want Ierland is Engeland![]()
Artikel niet gelezen zeker? En vooral lekker je onderbuikgevoel laten spreken.
Je kan ook gewoon aangeven dat jij verkeerd zat.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als er iemand uit onderbuik en aannames spreekt ben dan jij het wel over anderen.
Strooien met de term onderbuik is zo achterhaald.
Nja de titel is natuurlijk puur bedoeld om schuimbekkers te laten reageren.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:39 schreef Lichtloper het volgende:
Korte samenvatting:
- Leraar wordt ontslagen door zijn school vanwege een conflict over het curriculum
- Leraar blijft na zijn ontslag naar de school komen, terwijl hij daar niet meer werkt en zorgt voor overlast
- School vraagt een gebiedsverbod aan omdat leraar overlast veroorzaakt
- Leraar blijft naar de school komen en wordt iedere keer aangehouden omdat hij zijn gebiedsverbod overtreedt.
Duidelijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:39 schreef Lichtloper het volgende:
Korte samenvatting:
- Leraar wordt ontslagen door zijn school vanwege een conflict over het curriculum
- Leraar blijft na zijn ontslag naar de school komen, terwijl hij daar niet meer werkt en zorgt voor overlast
- School vraagt een gebiedsverbod aan omdat leraar overlast veroorzaakt
- Leraar blijft naar de school komen en wordt iedere keer aangehouden omdat hij zijn gebiedsverbod overtreedt.
En de reactie van haar was wel volwassen?quote:Op woensdag 4 september 2024 11:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aangeven dat jij verkeerd zat.
Komt wat volwassener over dan bovenstaande reactie van je.
Jij had ook gewoon je onderbuik gevoelens binnen kunnen houden ipv nu als een slachtoffer te gaan janken dat anderen je als woke schaap moeten behandelen.. de ironie toch weer.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En de reactie van haar was wel volwassen?
Kom op zeg, mensen maken fouten.
En dan meteen reactie met onderbuik ect ect.
Ze had ook gewoon kunnen reageren zonder verwijten richting iemand die ze totaal niet kent.uit
Damn weer zo'n reactie van een user die een ander denkt te kennen en strooit met verwijten.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij had ook gewoon je onderbuik gevoelens binnen kunnen houden ipv nu als een slachtoffer te gaan janken dat anderen je als woke schaap moeten behandelen.. de ironie toch weer.
Wat een bullshit artikelquote:Judge Barry O’Donnell, who made almost ¤400,000 from 2016-2018
Dat Engeland de weg kwijt is? Zou best kunnen, ze kunnen die lui eigenlijk niet uit staan vanwege hun onderlinge vetes en oorlogen.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:46 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dit is in Ierland ook een reden om opgepakt te worden, gok ik.
Stoer.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
Ik weiger ook een jongen als meisje aan te spreken, tenzij hij volledig veranderd is in een zij.
Aan 'ik voel me een jongen', doe ik niet mee.
Helemaal niet om stoer te doen. Maak er ook verder geen punt van. Ik doe het gewoon niet. Als iemand mij denkt te kunnen verplichten dat wel te moeten doen, maak ik er een punt van. Ik bepaal wel zelf hoe ik mensen aan wens te spreken. Ik zeg ook niet per se 'u' tegen iemand die iets ouder is dan ik. En ik hoef ook niet met 'u' aangesproken te worden.quote:
Tuurlijk maak je er wel een punt van anders had je niet eens de moeite genomen om je eigen gedrag bij sommige mensen hier neer te zetten.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal niet om stoer te doen. Maak er ook verder geen punt van. Ik doe het gewoon niet. Als iemand mij denkt te kunnen verplichten dat wel te moeten doen, maak ik er een punt van. Ik bepaal wel zelf hoe ik mensen aan wens te spreken. Ik zeg ook niet per se 'u' tegen iemand die iets ouder is dan ik. En ik hoef ook niet met 'u' aangesproken te worden.
Hoogwaardigheidsbekleders spreek ik wel aan op de wijze zoals dat wenselijk is, maar dat zijn dan ook de enige uitzonderingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |