Alsof jij de pagina's nog los van elkaar kunt krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen
Tussen je lakens?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen
Ik zag dit bij de Aldi,wilde ik nog zeggen. Maar vergetenquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Die 2e handse tv die ik via bol.com besteld had is inmiddels opgehaald en ik heb een 24 inch monitor aan het Ziggo tv-kastje gekoppeld via HDMI dus Mini-ToT heeft voorlopig ff iets om naar te kijken tot ik weer het geld heb iets fatsoenlijks te kopen!
quote:
Wel op m'n NAD systeem met Etude Rhea speakers aangesloten, en daar schettert Banana Cat nu doorheen!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn. Zo kan het toch ook ffkes. Top opgelost voor nu
Als tijdelijke oplossing wat te duur, en als toekomstige tv toch wat te eenvoudig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zag dit bij de Aldi,wilde ik nog zeggen. Maar vergeten![]()
https://www.aldi.nl/aanbi(...)068-1-0.article.html
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Als tijdelijke oplossing wat te duur, en als toekomstige tv toch wat te eenvoudig.
Maar thx voor het meedenken!
Mocht ik ooit een 2e tv nodig hebben, dan kan dit prima!quote:
Net ook kpn glasvezel aangevraagd 2 jaar contract eerst jaar 35- per maand tweede jaar 65-,quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:20 schreef kree het volgende:
wat betalen jullie trouwens p/m nu aan tv en internet enzo?
Ik zit nu bij KPN glasvezel. maargoed contract is beetje afgelopen dus kan ze wss weer tegen elkaar uitspelen voor wat extra korting?
Dit is een tijdelijke aambiedingquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een 2e tv nodig hebben, dan kan dit prima!
Ik geloof dat ik 2 Ziggo Mini's heb binnen gekregen, dus zou ik een 2e tv kunnen gebruiken.
Ik bookmark 'm ff!
Hey Kree lang niet gezienquote:
Op dit moment kan ik het me serieus letterlijk niet veroorloven!quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dit is een tijdelijke aambieding
Maar aldi en lidl hebben wel vaker zulke aanbiedingen
Hopen dat je het geld snel teug krijgtquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik het me serieus letterlijk niet veroorloven!![]()
Ik moet eerst geld terug krijgen van de tc die ik besteld had voordat ik überhaupt weer iets kan doen.
was dan ook weekendje weg met band, vermoeiend opzich wel, maar al met al wel leuk zo met band in vakantie huisjes enzo. hahahaquote:
Ouderwets gezellig overal drugs en lekkere vrouwen uit elkaar trekken?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
was dan ook weekendje weg met band, vermoeiend opzich wel, maar al met al wel leuk zo met band in vakantie huisjes enzo. hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |