abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214908894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Omdat ik vind dat dit soort genocide goedpraters aan hun haren uit hun kolenhok getrokken moeten worden. Omdat ze anders lachend toe gaan kijken hoe anderen slachtoffer worden van Russisch imperialisme. Smoke his ass out.
Je geeft hem alleen maar een gelegenheid om opnieuw zn pro Russische drek te verspreiden. En het is inmiddels wel duidelijk dat je hier op Fok, zolang je er niet bij gaat schelden, de meest walgelijke dingen kan posten.
Цой жив
pi_214908898
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:44 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dude, waarom roep je hem nu weer?
Dat snap ik ook niet helemaal maar ik ben er weer.
blablablabla
pi_214908909
twitter

Ff wat anders, die Polen zijn wel goed bezig. Hebben straks een legertje met moderne wapens, booohhh
Zonder wrijving geen glans
pi_214908911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee dat zei ik niet. Ik zei wat je zaait zal je oogsten.
De kans is natuurlijk vrij reëel dat de vader van het gezin in Rusland hetzelfde aan het doen is en Russische gezinnen aan het uitmoorden is.

Verder is er niks stoers of grappigs aan dode burgers. Krijg er een knoop van in mijn maag.
Dus je zei het letterlijk. Je vind het gewoon ok dat Oekraïnse burgers om het leven komen door gerichte Russische aanvallen.

Je whataboutisms doe ik niks mee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214908919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Ff wat anders, die Polen zijn wel goed bezig. Hebben straks een legertje met moderne wapens, booohhh
Verstandig.
Er is geen westers land zo vaak en zo hard verkracht in de geschiedenis als Polen.
blablablabla
pi_214908928
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dus je zei het letterlijk. Je vind het gewoon ok dat Oekraïnse burgers om het leven komen door gerichte Russische aanvallen.

Je whataboutisms doe ik niks mee.
Heb je stront in je ogen of zo ik zeg dat nergens, jij trekt valse conclusies om mij in een kwaad daglicht te zetten.
blablablabla
pi_214908931
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:54 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Je geeft hem alleen maar een gelegenheid om opnieuw zn pro Russische drek te verspreiden. En het is inmiddels wel duidelijk dat je hier op Fok, zolang je er niet bij gaat schelden, de meest walgelijke dingen kan posten.
Niemand hier met enig gezond verstand trapt in de Russische drek. Maar het mag wel benadrukt worden hoe diep hij in die drek gezonken is vind ik.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214908956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb je stront in je ogen of zo ik zeg dat nergens, jij trekt valse conclusies om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Je zegt dat wel maar je hebt de ballen niet om er voor te staan. Je ben het kwade daglicht hier. Ga naar Rusland, kerel. Krijg je meer instemmend gehoor.
  vrijdag 6 september 2024 @ 17:13:47 #284
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_214909015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
En daarbij is west Oekraine veilig.
Er is nog altijd één oblast waar geen burgerdoden zijn gevallen in West-Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_214909094
twitter
  vrijdag 6 september 2024 @ 17:25:22 #286
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_214909113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Oorlog is vreselijk. Er moeten zo snel mogelijk vredesbesprekingen komen.
Een speciale militaire operatie
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_214909190
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, die hebben al lang verloren verloren op ieder politiek, economisch en moreel vlak. Alleen Putin en z'n cronies en jijzelf hebben dat nog niet begrepen.

Maar wel eerlijk van je om te zeggen dat een hele familie met jonge kinderen (oke, de vader niet) uitroeien gewoon oke is in jouw ogen.
Jij bent pro-Oekraine, omdat Rusland niet lief is tegen de burgers uit Oekraine?

Ik ben gewoon pro-Oekraine omdat het quasi onze achtertuin is, en het qua belangen het meest handig is om Oekraine te steunen tegen Rusland.
pi_214909195
twitter
  vrijdag 6 september 2024 @ 17:33:34 #289
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_214909198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:54 schreef Elan het volgende:

[..]

De kans is natuurlijk vrij reëel dat de vader van het gezin in Rusland hetzelfde aan het doen is en Russische gezinnen aan het uitmoorden is.
Die kans is zo goed als afwezig. Niet iedereen is zo bloeddorstig als de Russen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  vrijdag 6 september 2024 @ 17:34:25 #290
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_214909203
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Inderdaad, follow the money en je weet waarom Rusland Oekraïne is binnengevallen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_214909209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Correct.
Rusland zal zegevieren
Wat is dit nou voor reactie? Ik vind dat sommige hier soms te rooskleurig denken over de mogelijkheden van Oekraïne maar jij bent dat weer over Rusland.

Waarom ben je overtuigd van het zegevieren? Verlicht ons met goede argumenten (en bronnen svp)
pi_214909231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:23 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Dus? vind het altijd zo bijzonder dat sommige mensen dan doen alsof ze iets 'groots' hebben ontdekt. Uiteraard gaat het om belangen. Duhh

Jij dacht dat wij gewoon een speciale affectief-empatische band met het volk daar hebben?
pi_214909244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jij bent pro-Oekraine, omdat Rusland niet lief is tegen de burgers uit Oekraine?

Ik ben gewoon pro-Oekraine omdat het quasi onze achtertuin is, en het qua belangen het meest handig is om Oekraine te steunen tegen Rusland.
Achtertuin? Polen en Duitsland zitten er ook nog tussen en die zijn veel rijker en sterker dan Oekraine.
pi_214909375
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:36 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Achtertuin? Polen en Duitsland zitten er ook nog tussen en die zijn veel rijker en sterker dan Oekraine.
Maar Oekraïne grenst aan Hongarije dus als dat land valt heeft Rusland ineens een wig in Europa gedreven tot en met Oostenrijk.

En daar heb ik verdomd weinig zin in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2024 17:43:58 ]
pi_214909414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

whynotboth.gif
pi_214909635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Wat is dit nou voor reactie? Ik vind dat sommige hier soms te rooskleurig denken over de mogelijkheden van Oekraïne maar jij bent dat weer over Rusland.

Waarom ben je overtuigd van het zegevieren? Verlicht ons met goede argumenten (en bronnen svp)
Uiteindelijk gaat het om aantallen. De Wehrmacht was qua materieel ook superieur aan het Rode Leger maar legde het uiteindelijk af omdat ze te weinig personeel hadden.

Zo'n beetje scenario zie ik hier ook wel gebeuren. Rusland heeft nog minstens 11 miljoen potentiële soldaten achter de hand, Ukraine 3.5 miljoen mannen.
blablablabla
  FOK!fotograaf vrijdag 6 september 2024 @ 18:21:02 #297
364681 over_hedge
pi_214909659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 18:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Uiteindelijk gaat het om aantallen. De Wehrmacht was qua materieel ook superieur aan het Rode Leger maar legde het uiteindelijk af omdat ze te weinig personeel hadden.

Zo'n beetje scenario zie ik hier ook wel gebeuren. Rusland heeft nog minstens 11 miljoen potentiële soldaten achter de hand, Ukraine 3.5 miljoen mannen.
Waarom hebben ze dan ooit een oorlog van japan verloren? Rusland had 3x zoveel inwoners :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214909698
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 18:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Waarom hebben ze dan ooit een oorlog van japan verloren? Rusland had 3x zoveel inwoners :o
Enorm verschil in kwaliteit en expertise. Dat gat is ondanks wat de Westerse propaganda aan fake news loopt te verspreiden nu veel minder groot.

Bovendien kon veel personeel niet tijdig gemobiliseerd worden omdat er nauwelijks sprake van een centrale regering was.
blablablabla
pi_214909719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 17:33 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Die kans is zo goed als afwezig. Niet iedereen is zo bloeddorstig als de Russen.
Mwa
Ukraine brengt de oorlog nu ook naar Rusland.

Die zijn geen haar beter.
blablablabla
  FOK!fotograaf vrijdag 6 september 2024 @ 18:31:13 #300
364681 over_hedge
pi_214909737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 18:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Enorm verschil in kwaliteit en expertise. Dat gat is ondanks wat de Westerse propaganda aan fake news loopt te verspreiden nu veel minder groot.

Bovendien kon veel personeel niet tijdig gemobiliseerd worden omdat er nauwelijks sprake van een centrale regering was.
Dus uiteindelijk gaat het niet alleen om aantallen. Top zijn we het daar over eens
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')