De Phenolic fabriek is dat vierkante deel onderin.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat dat er deel uit van maakte. Maar er werd sowieso natuurlijk al hevig gevochten voor Niu-York in de laatste maand of twee. Ondertussen is een deel weer vast in Oekraïense handen volgens Deepstate.
Gisteren:
[ link | afbeelding ]
Vandaag:
[ link | afbeelding ]
En volgens Deepstate is Selydove nooit in handen van Rusland geweest. Het dichtste wat er in de buurt kwam was een deel grijs gebied, dus betwist.
31-08:
[ link | afbeelding ]
04-09:
[ link | afbeelding ]
Dat er beelden zijn langsgekomen dat er soldaten/materieel daar gezien zijn wil niet zeggen dat het ook onder Russische controle staat natuurlijk. Het zou ook betwist gebied kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Phenolic fabriek is dat vierkante deel onderin.
Deepstate ligt wel vaker te slapen, die kaart mist wel meer details, beide mijnen in noordoost Selidove staan nog onder Russische controle, daar zijn ook beelden van langsgekomen een paar dagen terug.
Ja, het probleem is alleen dat als je 4-5 dagen achterligt en de halve verovering van Selidove mist, je ook de tegenaanval mist. Dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:42 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat er beelden zijn langsgekomen dat er soldaten/materieel daar gezien zijn wil niet zeggen dat het ook onder Russische controle staat natuurlijk. Het zou ook betwist gebied kunnen zijn.
En Deepstate handelt in samenspraak met Oekraïne, dus er zit inderdaad vaak enkele dagen vertraging in. Maar dat betekend ook dat het naar mijn inziens betrouwbaarder is dan een deel van de andere bronnen die hier vaak langskomen. Waarin elke scheet op de kaart te zien is. En die vaak veel te veel in het voordeel van Rusland zijn wat dan later ook blijkt.
Slechts 20 kanonnen. Zouden ze op zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:55 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[ afbeelding ]
In dit tempo zijn er aan het einde van het jaar 700k dode en gewonde Russische soldaten.
quote:Martlet or the Lightweight Multirole Missile (LMM) is a lightweight air-to-surface, air-to-air, surface-to-air, and surface-to-surface missile developed by Thales Air Defence for the United Kingdom. It is named after a mythical bird from English heraldry that never roosts, the Martlet.
https://www.geenstijl.nl/(...)sische-eenheid-29155quote:De MIVD en hun minderen uit Amerika, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Estland en Australië waarschuwen allemaal tegelijk voor cyberaanvallen door Russische GRU Eenheid 29155 (wiki).
"Een van de beruchtste eenheden binnen de Russische militaire geheime dienst GROe heeft zich ook gestort op cyberaanvallen op vitale infrastructuur en overheidsinstellingen in westerse landen. (...) Volgens de veiligheidsdiensten is het belangrijkste doel van de eenheid nu om de steun aan Oekraïne te verstoren. Zo proberen ze zicht te krijgen op westerse wapenleveranties. Ook zouden de cyberoperaties erop zijn gericht om fysieke sabotageacties te ondersteunen."
En daarbij is west Oekraine veilig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je moet niet zo emotioneel doen, vraag disco maar. Hoort er allemaal bij.
En volgens @Elan is het "je oogst wat je zaait".quote:
Kan toch wat berichten herinneren van eerder deze week waaruit het tegendeel bleek.quote:
Correct.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En volgens @:Elan is het "je oogst wat je zaait".
Nee, die hebben al lang verloren verloren op ieder politiek, economisch en moreel vlak. Alleen Putin en z'n cronies en jijzelf hebben dat nog niet begrepen.quote:
Dat land zal altijd met 10 -0 achterstaan.quote:
Leg me geen woorden in de mond aub. Oorlog is vreselijk. Er moeten zo snel mogelijk vredesbesprekingen komen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die hebben al lang verloren verloren op ieder politiek, economisch en moreel vlak. Alleen Putin en z'n cronies en jijzelf hebben dat nog niet begrepen.
Maar wel eerlijk van je om te zeggen dat een hele familie met jonge kinderen (oke, de vader niet) uitroeien gewoon oke is in jouw ogen.
Ik leg je geen woorden in de mond. Je hebt meerdere malen toegegeven, letterlijk, dat je het eigen schuld vind dat Oekraïnse burgers om het leven komen door Russische aanvallen op burgerdoelen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond aub. Oorlog is vreselijk. Er moeten zo snel mogelijk vredesbesprekingen komen.
Dude, waarom roep je hem nu weer?quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En volgens @:Elan is het "je oogst wat je zaait".
Omdat ik vind dat dit soort genocide goedpraters aan hun haren uit hun kolenhok getrokken moeten worden. Omdat ze anders lachend toe gaan kijken hoe anderen slachtoffer worden van Russisch imperialisme. Smoke his ass out.quote:
Nee dat zei ik niet. Ik zei wat je zaait zal je oogsten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond. Je hebt meerdere malen toegegeven, letterlijk, dat je het eigen schuld vind dat Oekraïnse burgers om het leven komen door Russische aanvallen op burgerdoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |