abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215111726
Erg benieuwd naar de aflevering van volgende week!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 september 2024 @ 21:40:55 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215111781
Grote battle. Eregion heeft een groot probleem.
pi_215121447
Tijd voor 7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215122177
Wat een vreselijk debiele en ontoepasselijke outro song zeg. :')

Dit is echt hoe je Tolkien verkracht...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215122841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een vreselijk debiele en ontoepasselijke outro song zeg. :')

Dit is echt hoe je Tolkien verkracht...
Past bij Sauron en de Uruk die nu duidelijk sterker zijn dan de lieve zachte elven?

Al is het wel te modern voor een serie die zich in de oudheid afspeelt, dan had ik eerder iets met pauken of taiko drums gedaan, geen electrische gitaar in elk geval.

Tolkien zou zich sowieso wel in z'n graf omdraaien omdat een verhaal van duizenden jaren in 2-3 seizoenen verteld wordt.
Maar zo gaat het nu eenmaal met series en films, je kan niet alles uit de boeken gaan vertellen, dan gaat het verhaal te traag en haken mensen af.
Dus lekker kort en bondig, uurtje is al veel eigenlijk
  maandag 30 september 2024 @ 11:00:08 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215134845
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 10:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind Disa echt geweldig O+ En een goed stel met Durin, inderdaad.
O+ Disa O+
Heel leuk karakter.

quote:
Ik vind het leuk om een beetje historie van de hobbits te zien.
Ik wacht wel met smart tot de onbekende tovenaar zijn staf vindt. Dat duurt me iets te lang.
Ja die hobbits vond ik in S1 al tergend vrolijk en irritant.
Nu in S2 zie je ze gelukkig niet zo vaak, maar daarmee is die verhaallijn wel erg traag ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_215134958
Gister begonnen aan E1. Kwam er snel lekker in. Jammer dat Benjen Stark is gerecast.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 september 2024 @ 11:21:46 #83
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215135091
Ik vraag me af of we het uiteindelijke lot van Celebrimbor te zien krijgen :X
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 09:44:32 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215164857
Schijnbaar weten we zo in aflevering 8 de identiteit van de Stranger (die waarschijnlijk toch wel Gandalf is).
pi_215164989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 09:44 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar weten we zo in aflevering 8 de identiteit van de Stranger (die waarschijnlijk toch wel Gandalf is).
Dat is toch ook wel een van de dingen die ik wil weten!
Gandalf lijkt het meest logisch.
pi_215168106
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 65% gewijzigd door GGMM op 03-10-2024 21:07:41 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Admin donderdag 3 oktober 2024 @ 19:00:52 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215169501
74 minuten was veel te kort. :(

Wát een finale. _O_
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_215171359
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 16:15 schreef superniger het volgende:

Doe dat nou in een spoiler.
pi_215171376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:00 schreef Breuls het volgende:
74 minuten was veel te kort. :(

Wát een finale. _O_
Wat een finale inderdaad! Wachten op seizoen drie dan maar. Ik wil verder!
pi_215171830
Vette aflevering! Wel is de editting soms echt niet lekker gedaan. Soms mist er gewoon een scene, zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of:
SPOILER
Of zelfs:
SPOILER
Overigens is het verhaallijn tussen Celebrimbor en Sauron echt fantastisch gedaan en het absolute hoogtepunt van deze serie. Ook zeer goed geacteerd.
pi_215172321
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Doe dat nou in een spoiler.
Aflevering is toch uitgezonden?
#superniger2020
pi_215172449
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef superniger het volgende:

[..]
Aflevering is toch uitgezonden?
Net een paar uur beschikbaar op een streaming. Geef mensen even de tijd om het te kijken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2024 @ 23:37:06 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_215173105
Ik vermijd dit topic altijd tot ik de aflevering heb gezien

SPOILER
maar de pionnen staan bijna waar ze moeten staan, wat in ieder geval nog moet in S3:
SPOILER
Maar volgens mij is het verhaal dan ook wel rond. Gezien wat er afgelopen seizoen is gebeurd, past bovenstaande in 1 seizoen toch?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_215173302
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Net een paar uur beschikbaar op een streaming. Geef mensen even de tijd om het te kijken.
Was vanochtend al beschikbaar.
Het is ook een beetje dom om een topic te bezoeken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
#superniger2020
pi_215173396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vermijd dit topic altijd tot ik de aflevering heb gezien

SPOILER
maar de pionnen staan bijna waar ze moeten staan, wat in ieder geval nog moet in S3:
SPOILER
Maar volgens mij is het verhaal dan ook wel rond. Gezien wat er afgelopen seizoen is gebeurd, past bovenstaande in 1 seizoen toch?
SPOILER
pi_215173482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 01:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
SPOILER
Als de Dark Wizard geen white wizard (of grey wizard) is, en geen brown wizard, dan moet 't wel een blue wizard zijn.
Er zijn er maar 5 en wat er met de blauwe tovenaars is gebeurd is onbekend gebleven, dat geeft schrijvers ruimte.
  Admin vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:36:01 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_215173699
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2024 @ 03:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Als de Dark Wizard geen white wizard (of grey wizard) is, en geen brown wizard, dan moet 't wel een blue wizard zijn.
Er zijn er maar 5 en wat er met de blauwe tovenaars is gebeurd is onbekend gebleven, dat geeft schrijvers ruimte.
Maar dat is ook waarom we de optie openhielden dat de Stranger één van de blues was. Dat en het feit dat sommige Tolkienkenners beweerden dat dat de enige Istari zijn die al in de Second Age naar Middle-Earth kwamen (ik weet niet of dat klopt, want ik ben geen kenner).

quote:
Op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Oef. Maybe. Ik zat er ook over na te denken waar de serie eindigt. Mij lijkt het logisch dat Sauron de boel echt nog helemaal in duisternis stort met de One Ring, en dat de grote veldslag waarbij uiteindelijk Isildur Narsil pakt (leuke introductie in deze finale trouwens, met een hint naar hoe Anduril in de film werd getoond) en de ring afsnijdt ergens aan het einde van seizoen 5 is. Maar wat ze dan drie seizoenen gaan doen? :P

Wat we trouwens nog moeten zien is hoe Numenor, na de val, leidt tot een paar van de koninkrijken in Middle-Earth. Hoewel de serie misschien iets te veel de tijd heeft gecomprimeerd om dat goed te kunnen vertellen (hoewel een tijdsprong natuurlijk niet per sé is uitgesloten).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:13:50 #98
35723 crew  GGMM
pi_215174648
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:53:53 #99
5428 crew  miss_sly
pi_215174883
Ik geef het een 8. Het is vast niet perfect, maar ik heb ervan genoten. De personages werden steeds duidelijker, het is prachtig gemaakt en ik hou van het verhaal.
Ik vind Galadriel heel goed. Ik kan zo goed zien hoe deze jonge, onstuimige elf kan uitgroeien tot de wijze Galadriel die Frodo later ontmoet.
pi_215175578
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 07:36 schreef Breuls het volgende:

[..]
Maar dat is ook waarom we de optie openhielden dat de Stranger één van de blues was. Dat en het feit dat sommige Tolkienkenners beweerden dat dat de enige Istari zijn die al in de Second Age naar Middle-Earth kwamen (ik weet niet of dat klopt, want ik ben geen kenner).
[..]
Oef. Maybe. Ik zat er ook over na te denken waar de serie eindigt. Mij lijkt het logisch dat Sauron de boel echt nog helemaal in duisternis stort met de One Ring, en dat de grote veldslag waarbij uiteindelijk Isildur Narsil pakt (leuke introductie in deze finale trouwens, met een hint naar hoe Anduril in de film werd getoond) en de ring afsnijdt ergens aan het einde van seizoen 5 is. Maar wat ze dan drie seizoenen gaan doen? :P

Wat we trouwens nog moeten zien is hoe Numenor, na de val, leidt tot een paar van de koninkrijken in Middle-Earth. Hoewel de serie misschien iets te veel de tijd heeft gecomprimeerd om dat goed te kunnen vertellen (hoewel een tijdsprong natuurlijk niet per sé is uitgesloten).
Ik ben ook geen kenner maar de wiki zegt dat Sauruman een van de 2 vrijwilligers was die zich aangemeld hadden om naar Middle earth te gaan, samen met een van de blauwe elven.

Hier stond die uitleg: https://lotr.fandom.com/wiki/Order_of_Wizards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')