Zijn ‘werk’ (lol)quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:06 schreef Wotte het volgende:
Dat directeurtje veegt gewoon zijn eigen straatje schoon en geeft iemand de schuld die wel zijn werk goed deed.
De verhuurperiode van Wotte is geen succes gebleken en we lichten de optie tot koop niet. Gelieve hem terug te nemen naar het Ajax-topic.quote:
Is it HAPPENING!quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verhuurperiode van Wotte is geen succes gebleken en we lichten de optie tot koop niet. Gelieve hem terug te nemen naar het Ajax-topic.
Jullie houden hem tot aan de winterstop zoalsquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verhuurperiode van Wotte is geen succes gebleken en we lichten de optie tot koop niet. Gelieve hem terug te nemen naar het Ajax-topic.
Ik ga nu ook ineens liever naar Leicester.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wotte - Klaasweetalles is een soort Jerson Cabral - Wesley Verhoek achtige ruildeal gebleken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je begrijpt niets goed.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:25 schreef Wotte het volgende:
Maar kortom als ik het goed begrijp vonden jullie alle mediaberichten over bijvoorbeeld Kroes vorig jaar ook laakbaar vanwege de vervelende impact op de club en persoon in kwestie.
ik wens iedereen een topic toe waarin dit niet besproken wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel het topic naar de stront.
Maar vooral blijven reageren op ZKA en Wotte hoor.
Dat gejank over ZKA komt me DE KEEL uit. Hij stopt ermee, over en uit, klaar. We gaan doorrrr.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel het topic naar de stront.
Maar vooral blijven reageren op ZKA en Wotte hoor.
Geef het een paar dagen, als het balletje eenmaal weer rolt is het thema voorbij en als hij echt niet terug komt valt er ook niks meer te bespreken. Ook als ie wel terug komt overigens want hij heeft zijn kaarten definitief verspeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gejank over ZKA komt me DE KEEL uit. Hij stopt ermee, over en uit, klaar. We gaan doorrrr.
Als Minteh believer vanaf een zomers potje in Barendrecht doet dit mij deugdquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)t-van-yankuba-minteh
@:caland
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:00 schreef fetX het volgende:
Echt ik haat Minteh. Wat een intense teringspeler is dat zeg.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Gurney.
Minteh kan niet voetballen
Minteh toont ook aan dat we hier allemaal er geen klote van begrijpen.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Minteh mag van mij achteraan in de pikorde van de buitenspelers staan, soms echt te pijnlijk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Minteh toont ook aan dat we hier allemaal er geen klote van begrijpen.
( behalve @:hhh38 en @:caland dan. En ik ben verrassend mild in mijn bewoordingen geweest)
Voorspellende gave boys.quote:
Dit was een dag na de wedstrijd waarin hij scoorde en een afgekeurde goal had. Dit was niet echt een bijzondere mening destijds.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dit was een dag na de wedstrijd waarin hij scoorde en een afgekeurde goal had. Dit was niet echt een bijzondere mening destijds.
On point.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
Een van de productiefste middenvelders in de eredivisie vorig seizoen en gaat daar dit seizoen vrolijk mee doorquote:
lol een Premier League club vond hem max 8 vast waard. Dan ben je volgens mij gewoon gehaald voor het tweede of als ballenjongen.quote:
Andre Bahia was ooit aanvoerder van Brazilië onder 20quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Meer niet. Gewoon.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |