Als je 7-0 wint dan zou de spits ongetwijfeld wel een keer gescoord hebben toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Voor de users die lid zijn van de Ueda fanclub
Of op z’n minst 1 doelbewuste assist gevenquote:Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 7-0 wint dan zou de spits ongetwijfeld wel een keer gescoord hebben toch?
Helaas niet te lezen voor het pauperige plebs. Stukkie op ESPN vond ik juist dat ie redelijk om de hete brij heendraait. Natuurlijk is niet alles verkeerd gegaan, maar feit is dat er gewoon dingen niet zijn gelukt, terwijl je daar in beginsel wel de mogelijkheden toe hebt gehad. Zou het verfrissend vinden als hij dat gewoon openlijk toegeeft, en ik kan niet wachten op een nieuwe TD er bij (of een AD for that matter)quote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Staan veel prima dingen in het VI-interview. Minder draaien, meer realisme. Hij onderschrijft zelf ook dat Minteh en Wieffer in principe niet vervangen zijn ( @:pistolero in the mud).
Laten we hopen dat Dennis door pakt in het wijzigen van het technische beleid maar heb er alsnog nu weer meer vertrouwen in. Fouten gemaakt, die worden geëvalueerd, en door.
Ik heb je een PM gestuurd, maak er geen gewoonte van trouwens.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helaas niet te lezen voor het pauperige plebs. Stukkie op ESPN vond ik juist dat ie redelijk om de hete brij heendraait. Natuurlijk is niet alles verkeerd gegaan, maar feit is dat er gewoon dingen niet zijn gelukt, terwijl je daar in beginsel wel de mogelijkheden toe hebt gehad. Zou het verfrissend vinden als hij dat gewoon openlijk toegeeft, en ik kan niet wachten op een nieuwe TD er bij (of een AD for that matter)
Topperquote:Op vrijdag 6 september 2024 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, maak er geen gewoonte van trouwens.
voor je het weet praat je santi weer de put in. Ok dat was 6-0 maar toch.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je 7-0 wint dan zou de spits ongetwijfeld wel een keer gescoord hebben toch?
Wel een geweldige no-look assist op Hancko.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
voor je het weet praat je santi weer de put in. Ok dat was 6-0 maar toch.
Haha club clicks boven alles @ZKA strikes againquote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)itgelekte-informatie
@:ZKA heeft Feyenoord genaaid
Wanneer gaan we met verhuisdozen voor het huis van @ZKA staanquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Haha club clicks boven alles @:zka strikes again
Die gaat gewoon deze klassieker weer een goaltje maken hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wel een geweldige no-look assist op Hancko.
Achja 5 goals en 2 assists in 2 jaar in de klassieker. Kan een stuk slechter.
Ook het risico van hoog in de boom gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:00 schreef hhh38 het volgende:
Skov Olsen weer 2 assists gisteren, jammer maar zeer begrijpelijk dat Brugge niet wilde meewerken.
Misschien een ajaxshirtje meenemen voor hem, kan hij die club kapot maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Wanneer gaan we met verhuisdozen voor het huis van @:zka staan
Ik gun zelfs Ajax geen ZKAquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien een ajaxshirtje meenemen voor hem, kan hij die club kapot maken.
Ik denk niet dat ZKA die club meer schade kan toedoen dan dat ze zichzelf hebben aangedaan afgelopen drie jaar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien een ajaxshirtje meenemen voor hem, kan hij die club kapot maken.
Willens en wetens een transfer kapot maken. En nog trots ook.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gelukkig heeft Feyenoord geen LEK.
Nu Aboutaleb er toch mee stopt kunnen we mooi “zijn” liedje hergebruiken voor Rutgerquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Willens en wetens een transfer kapot maken. En nog trots ook.
Maar hij doet het allemaal uit liefde voor de club.
Ik ben voor meer subsidie naar de GGZquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gelukkig heeft Feyenoord geen LEK.
Vreemd inderdaad dat de RvC de scoutingsrapporten gaat zitten lezen.quote:
Eigenlijk ging het mij om het stukje ‘breed gedragen door de club’ en niet om de inhoudquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beste vreemd dat de RvC scoutingsrapporten gaat lezen.
De RvC bij grote transfers alleen
[..]
Vreemd inderdaad dat de RvC de scoutingsrapporten gaat zitten lezen.
De RvC zou vooral de voorwaarden waaronder een eventuele transfer wordt gesloten moeten beoordelen, als toetsing van het bestuur. Die laat je dan toch ook geen voetbalinhoudelijke afweging maken, daarvoor heb je toch juist je scouting, training en AD/TD.
Martin van Geel vibes hahaquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het mij om het stukje ‘breed gedragen door de club’ en niet om de inhoud
Je schijnt je er helemaal scheel aan te betalen ook! Het heeft je al ¤0,- gekost in 2 jaar tijdquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Haha club clicks boven alles @:zka strikes again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |