Kieper die troep dan voor het stadhuis.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:52 schreef Feola het volgende:
[..]
Volgens mij is zij redelijk de aangewezen persoon die hier iets aan zou kunnen doen. In ieder geval om het op tafel te gooien daar. Ze laat een hoop gebeuren daar.
Maar laten we haar naam vooral niet noemen hè. Anders is het niet lief natuurlijk.
Misschien voor degenen die een simplistische conclusie trekken obv een krantenartikel dat het hoofdkantoor naar een andere plaats is gegaan, maar Philips is nog steeds vol vervlochten in de stad Eindhoven.quote:
Wat voor kunst?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Misschien voor degenen die een simplistische conclusie trekken obv een krantenartikel dat het hoofdkantoor naar een andere plaats is gegaan, maar Philips is nog steeds vol vervlochten in de stad Eindhoven.
En daarbij is er ook nog veel anders bij gekomen zoals voornamelijk tech en kunst waarmee de stad is allerlei opzichten gigantisch gegroeid is. Ik kan geen stad bedenken in NL waar dat zo het geval is.
Overigens zie je hierdoor ook al weer de beginnende problemen ontstaan van een stad die zich ontwikkelt: weinig huizen beschikbaar en het wordt alsmaar duurder.
Maar Eindhoven als hoofdstad: nee, lijkt me niet. Daarvoor mist het toch wat statuur
Moderne kunst en design.quote:
Philips is halfdood en nog maar een schim van wat het ooit was.quote:
Als je met de auto terugrijdt wordt het al beter vanaf de Veluwe en ik word echt blij/rustig als ik Zwolle voorbij benquote:Op woensdag 4 september 2024 12:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Lang geleden was ik in Amsterdam voor de opnames van Valentino en dat was overdag in de Escape. Toen heb ik daar binnen dus 3 kakkerlakken zien lopen. Ok, ok, bij ons in Drenthe heb je af en toe een poeplucht maar dit is alleen geur, heb hier verder nog nooit een kakkerlak gezien maar die ene dag in Amsterdam wel 3 stuks. Bah! En het was ook veelste druk. Blij toen het op de terugweg weer steeds rustiger werd tot we de auto parkeerden en we met paard en wagen verder gingen.
Ja al die prostituees moeten ook minimaal een hoofddoek onquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ze daar nu van terugkomen. Zo verder kon écht niet. Sodom en Gomorra was het.²
Die gaan geen afval ophalen want daar voelen ze zich te goed voor. Net als veel Nederlanders maar wel klagen dat buitenlanders onze banen komen afpakken.quote:
Eens BSB, hoog tijd dat we de bezem door Amsterdam halen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ze daar nu van terugkomen. Zo verder kon écht niet. Sodom en Gomorra was het.²
Dit dus. Is trouwens een wereldwijd fenomeen, links georiënteerde steden verloederen in rap tempo. New York ook zo’n mooi voorbeeldzquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Vrijstaat onder een links college, wat had men anders verwacht?
Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat als er een topic is met Amsterdam in de titel, dat er dan direkt mensen opstaan om de Amsterdammers de grond in te trappen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Met smerige walgelijke inwoners dus dat past goed bij elkaar haha
Ben je zo van slag dat je niet normaal kan posten?quote:Op donderdag 5 september 2024 18:37 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik
[..]
Ik vind het altijd zo aandoenlijk dat als er een topic is met Amsterdam in de titel, dat er dan direkt mensen opstaan om de Amsterdammers de grond in te trappen.![]()
Wat een domme, lege kutquote is dat geworden zegquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Import 3rd world become 3rd world. Simpele rekensom.
Dit schreef ik tijdje geleden in m'n column over Zaltbommel (geboortestad Philips) op Facebook......quote:
Misschien ken je Thom Aussems. Kennis van me die veel doet wat dat betreft in Eindhoven.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Misschien voor degenen die een simplistische conclusie trekken obv een krantenartikel dat het hoofdkantoor naar een andere plaats is gegaan, maar Philips is nog steeds vol vervlochten in de stad Eindhoven.
En daarbij is er ook nog veel anders bij gekomen zoals voornamelijk tech en kunst waarmee de stad is allerlei opzichten gigantisch gegroeid is. Ik kan geen stad bedenken in NL waar dat zo het geval is.
Overigens zie je hierdoor ook al weer de beginnende problemen ontstaan van een stad die zich ontwikkelt: weinig huizen beschikbaar en het wordt alsmaar duurder.
Maar Eindhoven als hoofdstad: nee, lijkt me niet. Daarvoor mist het toch wat statuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |