Wat een luxe dat ze het grove vuil zelfs nog komen ophalen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:46 schreef Karina het volgende:
Mensen zijn gewoon asociaal geworden, alles wordt maar op straat gekwakt, hele huisraad wordt gewoon naast de ondergrondse container gezet (terwijl 1x in de week gewoon grof vuil langs komt maar ze zetten het gewoon al op zaterdag neer).
[..]
Huisvuil wordt dus niet opgehaald maar je kunt het gewoon zelf in de container gooien. Maar mensen zijn er te lui voor. Ik zie vaak zooi naast de container staan die er nog gewoon ingegooid had kunnen worden. maar er naast zetten is makkelijker blijkbaar.
Heel logisch nagedacht, als alle bewoners hun vuilnis zouden oprapen zou het probleem er helemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:42 schreef CarbonC het volgende:
Laat alle bewoners dit afval bij Halsema op de stoep dumpen.
Dit. Die vuilnismannen zien in de ochtend door de bomen het bos niet meer. Respect voor die mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:46 schreef Karina het volgende:
Mensen zijn gewoon asociaal geworden, alles wordt maar op straat gekwakt,
Duurde best lang dat haar naam werd genoemd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:42 schreef CarbonC het volgende:
Laat alle bewoners dit afval bij Halsema op de stoep dumpen.
Dit moet je niet los zien van het hele aura van die stad joh. Ik bedoel, je hebt niet bepaald een steriel imago als vanuit de hele wereld drachtige mannen komen om hun liquids te lozen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:24 schreef The-BFG het volgende:
Uberhaupt vind ik het op veel plaatsen in Nederland het een bende. Iedereen pleurt alles maar op de grond... Terwijl er genoeg vuilnisbakken zijn.
Je krijgt er alle mogelijke voorzieningen voor terug, vaak op kruipafstand.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:59 schreef asco het volgende:
Je zult maar de hoofdprijs betalen om in zo'n goor hellhole te wonen.
De hitsige mannen respecteren geen landsgrenzen, via mond op mondreclame horen zij dat er in de grote westerse steden knappe hoeren zijn en daarin willen zij graag hun zaad kwijt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit moet je niet los zien van het hele aura van die stad joh. Ik bedoel, je hebt niet bepaald een steriel imago als vanuit de hele wereld drachtige mannen komen om hun liquids te lozen.˛
Een KFC en een Starbucks: alsof dat de kwaliteit van leven bepaald.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je krijgt er alle mogelijke voorzieningen voor terug, vaak op kruipafstand.
Behalve een goede vuilophaaldienst, dan.
Vroeger richtte menig nieuwe bewoner van Amsterdam zijn eerste kamer/woning met spullen in van het grofvuil.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo erg als nu heb ik het idee.
Wie is Miranda?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik altijd vies heb gevonden aan de stad Amsterdam is dat ze koketteren met zedeloosheid. Is me altijd een doorn in het oog geweest. Gelukkig komen ze daar nu van terug en kan ik als fier heerschap verder.
Miranda˛
We willen daar ook wel die Fatima van jou voor gebruiken, maar dan zit ze daarna met een blauw oog en een paar missende tanden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit moet je niet los zien van het hele aura van die stad joh. Ik bedoel, je hebt niet bepaald een steriel imago als vanuit de hele wereld drachtige mannen komen om hun liquids te lozen.˛
Wellicht doelt hij op Monne de Miranda. Hij was een bekende wethouder die veel voor de bevolking van Amsterdam betekend heeft. Afkomstig uit een Sefardisch Joodse familie is hij in Kamp Amersfoort op een sadistische wijze vermoord.quote:
Dus dan maar wat regeltjes veranderen, zodat het behapbaar blijft.quote:Het fietsdepot in Amsterdam groeit uit haar voegen. Het aantal fietsen groeit tot 100.000 per jaar, maar er is slechts ruimte voor 75.000 fietsen. Hoog tijd voor een aantal aanpassingen. Dit gaat er veranderen.
Voorheen had je zes weken de tijd om je fout gestalde fiets op te halen. Per 1 september 2024 heb je hier nog maar vier weken de tijd voor. “Zo maken we sneller ruimte vrij voor nieuwe fietsen en kunnen we de vrijgekomen ruimte slimmer gebruiken” laat de gemeente weten.
Dat wel natuurlijkquote:De prijs voor het ophalen en thuisbezorgen van fietsen gaat omhoog. Vanaf 1 september betaal je 25 euro om je fiets op te <mogen> red. halen.
ach, en anders is het wel het door Duitsers geloosde PFAS in 'onze' rivieren wat meer splintergehalte heeft dan de natuurbelastingbalk in eigen achtertuinquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Maar treurig dat een schatrijke stad dit niet op orde krijgt.
Ze hebben dan wel weer geen last van tonnen stront en glyfosaat die in plattelandsdorpen in het leefmilieu wordt geloosd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |