Dat zou ik idd geen teal noemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:45 schreef marc0871 het volgende:
Dit is dezelfde kleur.
[ afbeelding ]
Lijkt toch een stuk blauwer dan op mijn foto.
Komt ook meer bij de kleur 'in het echie'.
Taart?quote:
Yes!!! Yes!!!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:07 schreef Lonaa het volgende:
In mijn ooghoek bij de molen net zag.ik deze 2 liggen
@Lonaa En? Liet je ze liggen of kon je de katjes kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hovenier is geweest. Prijsopgave en datum voor de zaterdag volgt…
@fietsie wat sneu van de infecties! Dan is een kadootje als troost op z’n plaats.
Kijk eens aan! Proficiatquote:
Dat waren nog mijn nepkatjesfoto bij de molenquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa En? Liet je ze liggen of kon je de katjes kopen?
De hovenier is geweest. Prijsopgave en datum voor de zaterdag volgt…
@:fietsie wat sneu van de infecties! Dan is een kadootje als troost op z’n plaats.
Oooh. Dacht dat Lonaa die had gezien! 🙃quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat waren nog mijn nepkatjesfoto bij de molen![]()
Appelblauwzeegroenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:17 schreef Isabeau het volgende:
De discussie is nu in huize Isa gesetteld. Want wat Jross de hele tijd blauw vindt, vind ik groen. En nu snappen we dat we er anders naar kijken (uiteraard vinden we allebei nog steeds dat we het zelf goed zien).
@:Blues alles goed hier hoor. Er is een nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, dus daar ben ik druk mee. Ook andere leuke dingen gedaan deze week, zoals 3x uit eten, naar Walibi en met Lein naar het strand
Eerst contract tekenen, dan opzeggenquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Proficiat![]()
![]()
![]()
Kreeg je ook een beoordeling voor je presentatie?
En morgen? Opzeggen en datum?
FOK! hive mind had gelijkquote:
Blanke hetero Belgen van jouw leeftijd vind je er niet denk ik, maar of die buurten verder wel inclusief en gemengd zijn weet ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |