Dat is echt een goede prijs! Wij waren wat meer kwijtquote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef sigme het volgende:
Vlucht naar NZ is geboekt![]()
Prijs valt reuze mee (zo'n 1150 per persoon voor retour, bij vluchten van 25u heen en 32u terug). Maar dan moesten we wel een beetje vlot de knoop doorhakken want ervaring van een weekje geleden leert dat goede deals serieus verdwijnen als je even wacht
Ahjee. Klinkt moeilijk. Kusje op.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij weten het ook niet
Hij vroeg z'n pa in kort tel geprek dat 3x pj plaatsvind om zijn NL geboortebewijs op te sturen.
Had ie nodig voor 'iets' in D.
Zijn vrouw is D.
Wij hoopten/namen aan dat ze naar D zouden gaan.
Of zoiets.
Maar z'n pa vroeg niet door en/of snapte het (weer eens) niet helemaal...
Dus! In mijn vlg brief ga ik er naar vragen en hopen dat er antwoord komt.
Wat ook vaker niet dan wel het geval is.
Dit is de korte versie
Heerlijk vooruitzicht. Wanneer ook weer?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef sigme het volgende:
Vlucht naar NZ is geboekt![]()
Prijs valt reuze mee (zo'n 1150 per persoon voor retour, bij vluchten van 25u heen en 32u terug). Maar dan moesten we wel een beetje vlot de knoop doorhakken want ervaring van een weekje geleden leert dat goede deals serieus verdwijnen als je even wacht
Njetquote:Op woensdag 4 september 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
OH dus wij zijn nu allemaal doomed
Da's een mooi stukjequote:Op woensdag 4 september 2024 22:21 schreef Tele6 het volgende:
Heb vanavond lekker een eindje gefietst. 55 km. Mooie windstille avond
Ik vind het spannend, maar heb er ook wel wat vertrouwen in gelukkig. Een teamgenoot van me heeft iets vergelijkbaars gehad maar dan twee jaar lang, om de haverklap blaasontsteking en antibiotica en dan weer terug, nog veel vaker dan ik. Bij haar kwam het duidelijk na penetratieseks, dus heeft 6mnd dat niet gehad in hoop ook daarmee blaaswand te laten helen en sindsdien nooit meer last gehad. Dat verhaal deed me wel erg goedquote:Op woensdag 4 september 2024 22:19 schreef Tele6 het volgende:
8 maanden is een boel tijd voor herstel @:vlindertje89
Ik heb iig vertrouwen in je blaaswand
Lijkt me dat je een hoop maatregelen hebt zo bij elkaar idd. Zit vast genoeg bij dat werktquote:Op woensdag 4 september 2024 22:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind het spannend, maar heb er ook wel wat vertrouwen in gelukkig. Een teamgenoot van me heeft iets vergelijkbaars gehad maar dan twee jaar lang, om de haverklap blaasontsteking en antibiotica en dan weer terug, nog veel vaker dan ik. Bij haar kwam het duidelijk na penetratieseks, dus heeft 6mnd dat niet gehad in hoop ook daarmee blaaswand te laten helen en sindsdien nooit meer last gehad. Dat verhaal deed me wel erg goed. En na de 8mmd ab is het dus ook nog een tijd die andere pillen slikken (soort 'vaccinatie' tegen E.coli is het idee daarvan, immunisatie opwekken). En ik slik ook nog steeds d-mannose en cranberry en probiotica dagelijks. Dat zou toch een vrij goede bescherming moeten zijn zo alles bij elkaar
![]()
Met die appgroep zal ook wel deels mijn schuld zijn want ik heb ook niet echt op mijn strepen gestaan dat ik per se toegevoegd wilde wordenquote:Wat naar van je collega zeg.. hopelijk valt het inderdaad mee. En nog steeds zó raar dat gedoe met appgroep enz.
Bij mij werd in de eerste maand dat ik er werkte actief gevraagd of ik er in wilde, en toen ik aangaf van wel zat ik er binnen vijf min in. Zo kan het ookquote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je een hoop maatregelen hebt zo bij elkaar idd. Zit vast genoeg bij dat werkt
[..]
Met die appgroep zal ook wel deels mijn schuld zijn want ik heb ook niet echt op mijn strepen gestaan dat ik per se toegevoegd wilde worden
Kan ze straks mooi, als alles geregeld is, als eerste bericht erin zetten dat ze de groep binnenkort weer gaat verlatenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij mij werd in de eerste maand dat ik er werkte actief gevraagd of ik er in wilde, en toen ik aangaf van wel zat ik er binnen vijf min in. Zo kan het ookdat heeft niks met jou te maken. Het feit dat je ervoor op je strepen zou moeten staan zegt al genoeg
Hartelijk gelachenquote:Op woensdag 4 september 2024 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan ze straks mooi, als alles geregeld is, als eerste bericht erin zetten dat ze de groep binnenkort weer gaat verlaten
Ja! Dat was het liedje van haar laatste ? plaat waar ik op viel. Heerlijk ritme !quote:Op woensdag 4 september 2024 23:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hartelijk gelachen![]()
Vanavond weer gezongen. Bijna iedereen was er. Plus 4 nieuwen.
Lekker gegalmd. Plus een nieuw liedje van Adele: Send my Love.
Er zit een vreemd ritme in. De Zangjuf heeft het opgebouwd met klappen en stampen en ja hoor: het refrein kwam er na even oefenen fraai 4-stemmig uit. 🎶 🎼
Goed bericht @:Blues 👍🏼
Je bent een beetje vaag Anne.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:54 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 Heb je ook al nagedacht over het woon-werkverkeer?
Dat worden lange dagen. Zijn er thuiswerkdagen mogelijk? En is het fulltime?
Je woont/ staat ingeschreven in Nijmegen. Die andere logeerplek bij B benoem je niet.
Het hoort m.i. in het arbeidsvoorwaardengesprek…(?)
Er zijn hier vast wel mensen, die daarover iets weten…
My bad. Dacht dat je in N woont.quote:Op donderdag 5 september 2024 00:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je bent een beetje vaag Anne.
Ik woon niet in Nijmegen, de reis is vanuit mijn woonplaats prima te doen, en bij B logeer ik als ik daar zin in heb en niet als onderdeel van mijn arbeidsvoorwaarden. Voor een PhD staan de voorwaarden duidelijk in de CAO en ik heb begrepen dat het erg zeldzaam is dat mensen er iets extra's bij onderhandelen. Dus ik verwacht niks op dat gebied. Kan wel even nakijken hoe het met reiskostenvergoeding zit. En uitrekenen of een trajectabonnement het waard is. En stationsfiets ergens neerzetten versus tram/bus.
Als jij nieuw binnenkomt en er wordt collegiaal gesproken in zo'n groep moet jij niet degene zijn die op zijn strepen staat maar degene die automatisch direct een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Met die appgroep zal ook wel deels mijn schuld zijn want ik heb ook niet echt op mijn strepen gestaan dat ik per se toegevoegd wilde worden
ik bracht de chef vanochtend naar het vliegveld en memoreerde dat dit wsl de laatste keer is dat ik dat nog net in het licht doe dit jaar..quote:Op donderdag 5 september 2024 06:18 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat is het toch al weer donker in de ochtend. Nou ja. Kopje koffie en dan op de fiets.
Reiskostenvergoeding zit denk ik achter een medewerkers-inlog (die is niet centraal vastgelegd in de cao),quote:Op donderdag 5 september 2024 00:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je bent een beetje vaag Anne.
Ik woon niet in Nijmegen, de reis is vanuit mijn woonplaats prima te doen, en bij B logeer ik als ik daar zin in heb en niet als onderdeel van mijn arbeidsvoorwaarden. Voor een PhD staan de voorwaarden duidelijk in de CAO en ik heb begrepen dat het erg zeldzaam is dat mensen er iets extra's bij onderhandelen. Dus ik verwacht niks op dat gebied. Kan wel even nakijken hoe het met reiskostenvergoeding zit. En uitrekenen of een trajectabonnement het waard is. En stationsfiets ergens neerzetten versus tram/bus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou vooral eerst eens proberen uit te vinden hoeveel dagen je daadwerkelijk daar verwacht wordt (of wíl zijn, als je het zelf gewoon fijner vindt om niet thuis te werken), dat is de grootste factor voor of een trajectkaart financieel aantrekkelijk is.
Tram is heerlijk efficiënt en snel en gaat vaak, maar fiets is natuurlijk goedkoper en jij fietst vast ook een stuk sneller dan ikhaha.
Moest gniffelen om bij B logeren als arbeidsvoorwaarde![]()
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:04 schreef sigme het volgende:
Ik ben wel een ervaren ontslagnemer.
Leukste ontslagonderhandeling was weg uit de detachering; ik zat op de bank en heb onderhandeld dat ik 2 maanden doorbetaald kreeg zonder klus (of bankwerk) maar dat ik dan niet gehouden werd aan m'n 3 maanden opzegtermijn; als ik me daaraan zou houden ging m'n manager me oproepen voor rotklussen. Hij & ik begrepen deze onderhandeling uitstekend, de HR-dame die erbij zat begreep het steeds maar niet
Die manager zie ik nog steeds eenmaal per jaar op een congres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |