SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik probeerde het op een gekalibeerd radiologenscherm, alleen de site doet niets...quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:44 schreef derLudolf het volgende:
Als we dit allemaal op ongekalibreerde verschillende schermen gaan doen zegt dat vrij weinig.
Ja, ik dus ook blijkbaarquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
Allemaal gekkies die turquoise groen vinden
Issie... uitdagend en vernieuwend?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:17 schreef Isabeau het volgende:
De discussie is nu in huize Isa gesetteld. Want wat Jross de hele tijd blauw vindt, vind ik groen. En nu snappen we dat we er anders naar kijken (uiteraard vinden we allebei nog steeds dat we het zelf goed zien).
. Er is een nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, dus daar ben ik druk mee.
Er zijn nu ook een paar langlopende ruzies in mijn vriendengroep opgelost iddquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:17 schreef Isabeau het volgende:
De discussie is nu in huize Isa gesetteld. Want wat Jross de hele tijd blauw vindt, vind ik groen. En nu snappen we dat we er anders naar kijken (uiteraard vinden we allebei nog steeds dat we het zelf goed zien).
@:Blues alles goed hier hoor. Er is een nieuwe uitbreiding van World of Warcraft, dus daar ben ik druk mee. Ook andere leuke dingen gedaan deze week, zoals 3x uit eten, naar Walibi en met Lein naar het strand
Blauw.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:21 schreef marc0871 het volgende:
Mijn motor had deze kleur.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze het Ocean Blue noemden.
Ik zei turquoise om hem te omschrijven.
Is het groen? Is het blauw?
Hetvwas soms net hoe het licht er op viel.
Op deze foto is hij groener dan in het echt.
De vorige uitbreiding was al zoooo mooiquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef fietsie het volgende:
Issie... uitdagend en vernieuwend?
Ik kreeg naar aanleiding van de reclames de vraag of mijn "nieuwe" (3 jaar oude) pc "zwaar genoeg zou zijn om..."
Blauw!quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:21 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Hetvwas soms net hoe het licht er op viel.
Cool.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vorige uitbreiding was al zoooo mooi![]()
Was wat sip dat we daar 'afscheid' van namen. (terwijl ik bij de uitbreiding daarvoor niet kon wachten tot de ellende voorbij was). En deze is in lijn met de vorige, dus ook weer echt super mooi en interessant.
Er is alleen 1 gebied wat je misschien niet moet spelen als je bang bent voor spinnen zonder de spinnen uit te zetten.Het hele gebied is spinnen en spinnenwebben. Nu is er een 'arachnaphobia mode' in de options waardoor alle spinnen veranderen in schattigere beestjes, dus op zich is er wel rekening gehouden met mensen die bang zijn voor spinnen. Er was alleen 1 quest onder de grond waarbij zowel Jross als ik huuuuuuuu!!!! riepen. Daar hadden ze extra hun best gedaan de oeroude grote spin er zo eng mogelijk uit te laten zien. De quest heet: ".......and NOW I am arachnaphobic!"
Wat ik zelf ook een heel fijne optie vind is de Warbands. Al je characters (ook van verschillende servers) in 1 scherm en je hebt een Warband bank waarmee je heel veel items uit je bags kan verplaatsen van je ene naar je andere characters tussen servers. Ook gold. En ook dat ene super zeldzame item wat ik ooit was vergeten mee te nemen van een andere server.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:23 schreef fietsie het volgende:
Cool.
Dat wordt een grafisch kaart bestellen dus..
quote:
Nou ja, dat vond ik ook.quote:
De verzamelwoede is groot bij eega dus ik snap dit wel, en het kunnen wisselen van character is nu dus ook interessanter zo?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook een heel fijne optie vind is de Warbands. Al je characters (ook van verschillende servers) in 1 scherm en je hebt een Warband bank waarmee je heel veel items uit je bags kan verplaatsen van je ene naar je andere characters tussen servers. Ook gold. En ook dat ene super zeldzame item wat ik ooit was vergeten mee te nemen van een andere server.
En! Als ik nu oude raids doe met mijn priest en er dropt mail, leather of plate dan kan ik dat gewoon leren voor transmog!![]()
Reputation is nu ook geldig voor al je characters. Hoef je niet weer alles opnieuw te doen als je een alt speelt. Het is allemaal heel alt-vriendelijk en ook lief voor de tijd die je kan besteden aan het spel.
Ja, en makkelijker. En als je 1 poppetje max level hebt krijgt de volgende er 5% experience gain bij. En de derde 10%. En de vierde 15% etc. Maar goed, ik heb geen tijd meer voor heel veel alts, dus ik speel alleen nog maar mijn main. Moet toch keuzes maken als je krap in tijd zit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:30 schreef fietsie het volgende:
De verzamelwoede is groot bij eega dus ik snap dit wel, en het kunnen wisselen van character is nu dus ook interessanter zo?
Teal.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:21 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was soms net hoe het licht er op viel.
Ja dat is ook wel weer zo... hmz.... Misschien wel een leuk cadeautje dan dus...quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en makkelijker. En als je 1 poppetje max level hebt krijgt de volgende er 5% experience gain bij. En de derde 10%. En de vierde 15% etc. Maar goed, ik heb geen tijd meer voor heel veel alts, dus ik speel alleen nog maar mijn main. Moet toch keuzes maken als je krap in tijd zit.
Teal is ook blauw-groen, intenser dan turquoise. De kleur van jouw motor is imo te intens voor turquoise.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |