SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb met hardlopen een keer zo;n worsthondje gehad die in mijn enkels nipde
terugblaffen geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik haalde gister de caafs op en die mensen hadden zo'n kleine snuivende bulldog die enorm naar me blafte. Kwam eerst snuffelen en was blij mee te zien en toen begon ze naar me te blaffen. Deed verder niks, stond voor me naar me te blaffen. Ik vroeg nog of ie dat bij iedereen deed of alleen bij mijMaar dat deed ze blijkbaar bij meer mensen. Maar die vent corrigeerde haar ook niet dus ik had zoiets van 'wat moet ik hiermee'
hahahahaahquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik heb dat gehad met de rottweiler, die was gewend dat iedereen naar haar kwam want oh kijk nou schattige puppy!
ent oen was ze een jaar ofzo en ze zag een vrouw en de hond dacht 'fuck yes ik ga die knuffels halen' dus ze trok aan de lijn en die vrouw (nog 4 meter van ons vandaan) schrok al want grote hond
en ze luisterde goed naar de lijn dus de correctie was snel, maar puppys leren zo makkelijk dat vreemde mensen = aandacht
de husky dacht voor de eerste 2 jaar van haar leven dat haar naam 'aaaaawwwww' was
Jij wil ook maar het kan nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik niet hoor, ik nies me de pleuris van honden.
Katten ook trouwens, maar dat duurt iets langer.
ik heb een voorkeur voor hondenquote:
ja sorry zie het nu pas :$quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen een windhonden sorry, duurde écht te lang
'nodig'quote:In 30% van hiervan is medische hulp nodig. Het gaat dan om het geven van een tetanusprik tot het behandelen van diepe bijtwonden, geamputeerde vingers, littekens, scheurwonden en zenuwletsel.
omdat jij niet weet waar je over praat denkikquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Katten zijn van nature solitair en honden van nature roedeldieren, pick your fruit.
Honden alleen houden snap ik eigenlijk niet zo goed waarom dat wettelijk nog mag.
mijn prik is nog 2 jaar geldigquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'nodig'een tetanusprik is zelden nodig, men weet uberhaupt niet wat dat is. Tetanus komt niet van dieren, het komt van vuil (straatvuil, aarde etc) en een hond (of ander dier) zit daar regelmatig in met zn snuitje. Als je gebeten wordt bestaat er om die reden een kans op tetanus.
Die paniek bij mensen slaat nergens opof beter gezegd; waar is deze paniek als je in de tuin gaat werken met een muggenbult op je arm/hand of ander wondje
heb jij dan niet soms de gedachte van oh if only they knew....quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Die uber gast keihard met mij flirten![]()
Ik kan je wel haarfijn uitleggen waarom men een tetanusprik toch raadzaam vind om te geven, leg eens een volle luier voor een hond op de grond en je weet waarom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet waar je over praat denkik
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn prik is nog 2 jaar geldig![]()
als ik daarna water eng ga vinden zal ik het laten weten
goede uitleg, inhoud ontbreekt alleen waar is de uitlegquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je wel haarfijn uitleggen waarom men een tetanusprik toch raadzaam vind om te geven, leg eens een volle luier voor een hond op de grond en je weet waarom.
je liegt of je bent niemandquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef rival het volgende:
Ik wil helemaal geen windhond. Wie zijn wij?
Andere ziekte.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn prik is nog 2 jaar geldig![]()
als ik daarna water eng ga vinden zal ik het laten weten
ik had ooit een gedichtje over hazewinden die men ergens tegenkwam in een natuurgebied maar die waren bezig en dat eindigde met die hazewinde winden er geen doekjes omquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef rival het volgende:
Ik wil helemaal geen windhond. Wie zijn wij?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik eet een bounty @:bitterbal en die andere calorieënmaniak.
aaaaah vandaar dat ik het ergens vandaan trokquote:
ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaah vandaar dat ik het ergens vandaan trok
Mijn Basje had een grote piemel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
ik vind alle honden eigenlijk wel leuk. En zeker als ze grote oren hebben en een lange staart
ga je die vragen negeren? ik weet het antwoord hier op al trouwens maar vind het leuk om het te benadrukkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Basje had een grote piemel.
Een octopus? Met wat, waarvoor, hoequote:Op dinsdag 3 september 2024 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik krijg hier de kriebels van
ik ga maar een octopus tekenen
Hoe komen we nu de dag nog doorquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had ooit een gedichtje over hazewinden die men ergens tegenkwam in een natuurgebied maar die waren bezig en dat eindigde met die hazewinde winden er geen doekjes om
maar kan het nu niet vinden
nobodies beste bodiesquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
I'm just a nobody, trying to tell everybody......about somebody
tekentherapie beste therapiequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een octopus? Met wat, waarvoor, hoe
ik ga zo in mijn boek verder lezen, hij is heel spannend.
En terwijl ik dit zeg bedenk ik me dat ik nog niet ben begonnenhet vorige boek was spannend en het is een reeks
iets hersenloos met je handen doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tekentherapie beste therapie
oehhhh, wat ga je hiermee doen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
img en jpg
Hij heeft nog wel acht vriendjes nodig
Soms. Maar dit was een Anti. Die doen volgens mij allesquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb jij dan niet soms de gedachte van oh if only they knew....
wowquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Moet hierbij ook weer denken aan de wolven vs honden discussie. Er komen duizenden hondenbeten bij mensen voor per jaar, er worden duizenden schapen gedood door honden en dat is oké (of weet men oprecht niet). Een wolf bijt één persoon (of twee ondertussen) en dood wat schaapjes en veel mensen zijn in rep en roer.
Snap het wel maar vraag me soms af of we ooit zullen leren niet op ons instinct te vertrouwen en wat meer op feitelijke kennis want het is nu zo vaak bewezen dat ons instinct lang niet altijd te vertrouwen is
om te neuken, beffen doen ze niet echt aan tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soms. Maar dit was een Anti. Die doen volgens mij alles
ja, dacht dat het over paar honderd ging maar nopequote:
de magentron is 48 cm breed, 32 cm diep en 25 cm hoog. Ik heb ook nog een bakbijbel kookboek voor je als je dat leuk vindtquote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van het befpercentage onder de Antiliaanse bevolkingquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om te neuken, beffen doen ze niet echt aan toch
[..]
ja, dacht dat het over paar honderd ging maar nope![]()
Na gek zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van het befpercentage onder de Antiliaanse bevolking
ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van het befpercentage onder de Antiliaanse bevolking
daar snap ik helemaal niets vanquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik vind niets vreemd hierquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ze weet toch ook welke mensen ze seksen, of hoezo vinden jullie dit zo anders?![]()
Je moeders kut smaakt naar accuzuurquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Even een culinair leermomentje, koop je Balsamico maak dan gebruik van het volgende rekensommetje, minimale prijs per liter, 599,00 per liter, dus 60 euro is echt de minimale bodemprijs, 100 euro is een veiliger grens om aan te houden voor spul dat niet smaakt naar accuzuur.
die is doodquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moeders kut smaakt naar accuzuur
dat zal invloed hebben op de smaak iddquote:
aanname!!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal invloed hebben op de smaak idd
Rare nare man.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
klopt maar zeker geen vreemde aannamequote:
grimmig sfeertje @fetXquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik kan altijd zo lachen om vladimirquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soms. Maar dit was een Anti. Die doen volgens mij alles
wie is vladimirquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan altijd zo lachen om vladimir
sommige mannen gaan er best goed mee overweg
Vladimir Putin?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan altijd zo lachen om vladimir
sommige mannen gaan er best goed mee overweg
Ik kwam net binnen. En dit is de sfeer inderdaad.quote:
okequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het opgeschreven en check zo even extra.
oh brb nu moet ik iets zoekenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C7hlZ_tM3Ku/?img_index=1
Dit is een betere om mee binnen te vallen dan die lunch van @bitterbalquote:
zeker wel... alleen blijkbaar nam iemand aanstoot aan de topic pointerquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
@:4everblackeyed
of hoeven we die niet meer te mentionen als het over eten gaat
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker wel... alleen blijkbaar nam iemand aanstoot aan de topic pointer
ga maken dan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een betere om mee binnen te vallen dan die lunch van @:bitterbal
Alleen nu wil ik ook chocoladekoekjes
je mist een 4quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
@:everblackeyed
Hier staat op het menu
Aardappels, sla, gehaktballen en vla na
vond je die krokodillen poot er niet lekker uit zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is een betere om mee binnen te vallen dan die lunch van @:bitterbal
Alleen nu wil ik ook chocoladekoekjes
ik vergeet een 4quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
@:everblackeyed
Hier staat op het menu
Aardappels, sla, gehaktballen en vla na
waarom?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker wel... alleen blijkbaar nam iemand aanstoot aan de topic pointer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
ga maken dan.
er liggen hier nog balletjes chocoladedeeg in de vriezer......
het zou moderatiemisbruik zijn ofzo..quote:
dat zeg ikquote:
OH, ja die.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond je die krokodillen poot er niet lekker uit zien
nu heeft @4EverBlackEyed wat extra mentionesquote:
is het vastenweek?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze week en volgende week weinig baksels denk ik
okequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtjUghZJ8nm/
nvm
wat een zuurheid weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zou moderatiemisbruik zijn ofzo..
ik heb mijn reactie gelaten bij Oke en ben verder gegaan met mn eigen gezelligheid
kan ze wel hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu heeft @:4everblackeyed wat extra mentiones
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zou moderatiemisbruik zijn ofzo..
ik heb mijn reactie gelaten bij Oke en ben verder gegaan met mn eigen gezelligheid
ik ook en 4ebe ookquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een zuurheid weer
ik kon er om lachen
likes is ook leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ze wel hebben.
@:limoentjuh had ooit 450 mentions van @:haags en mij. het was fantastisch.
en dat is toch heel wat als 4ebe kan lachen. valse enkelbijtende chihuehue dat het is.quote:
twee per post? ik leer elke dag iets nieuws.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
likes is ook leuk
je kan twee likes per post geven.... gaat ook lekker snel
YEETquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat is toch heel wat als 4ebe kan lachen. valse enkelbijtende chihuehue dat het is.
VAN DE DUIN ERMEE!
je kan vier keer op like drukkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
twee per post? ik leer elke dag iets nieuws.
Crucifixion powerbomb van de duin af!quote:
we schieten haar gewoon van de duin.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat is toch heel wat als 4ebe kan lachen. valse enkelbijtende chihuehue dat het is.
VAN DE DUIN ERMEE!
ah en daarna gaat die zeurenquote:
Neuhquote:
yupquote:
Dat zeker niet maar ik dacht wel, dat wil ik proeven!quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond je die krokodillen poot er niet lekker uit zien
oh ja je ging trouwenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh
Gewoon extra extra rustig aandoen ivm de bruiloften
ik kreeg er net twee van jequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
maar ik zie dat er nog maar 1 likemelding komt...sunde
Ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
maar ik zie dat er nog maar 1 likemelding komt...sunde
Ja zaterdag en volgende week donderdag. En dan de beste kiezenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja je ging trouwen
[..]
ik kreeg er net twee van je
1 van de weinige die het goed weet te typenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ik eet kruidnootjes.
gebakken al of nog nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb nog speklapjes in de koelkast.
Toevallig zeg, ik heb ook speklapjes.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
Hmm ik heb nog speklapjes in de koelkast.
ga ff naar de plee dan ofzo...... hier wordt niet gekaktquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Kaaaaaaaaaak, ik wilde kijken of ik een filmpje had opgeslagen op insta maar nu zit ik vast in mn opgeslagen insta-filmpjes bieb. Maar het is zo grappig
beste manierquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zaterdag en volgende week donderdag. En dan de beste kiezen
Gewoon in de koelkast gaan zittenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik heb ook speklapjes.
Alleen niet in de koelkast
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon in de koelkast gaan zitten
Staat in telefoon geheugen. Als ik een 4 tik, wordt het automatisch aangevuld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 van de weinige die het goed weet te typen
ik zie het verschil niet goed tussen wc en hier, its all full of shit hihahoquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ff naar de plee dan ofzo...... hier wordt niet gekakt
het ging over de kruidnootjes..........quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat in telefoon geheugen. Als ik een 4 tik, wordt het automatisch aangevuld.
Ja dat had ik ook bij mijn vorige telefoon.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat in telefoon geheugen. Als ik een 4 tik, wordt het automatisch aangevuld.
hahahahaahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ging over de kruidnootjes..........
Lolquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ging over de kruidnootjes..........
Mensen die in oplossingen denkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon in de koelkast gaan zitten
* dud0r doet eieren bij krekkie en begint pasta er van te knedenquote:
meeste mensen maken er pepernoten van... maar kruidnoten zijn geen pepernotenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
WIE SCHRIJFT ER NOU KRUIDNOOTJES FOUT
Even de krekkies te drogen hangen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r doet eieren bij krekkie en begint pasta er van te kneden
mensen die pepernoten zeggen als ze kruidnootjes bedoelenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
WIE SCHRIJFT ER NOU KRUIDNOOTJES FOUT
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtP4SrSAbwu/
@:loveislikeakiss kijk, nog een leuk onzinnig knutselwerkje
pardonquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r doet eieren bij krekkie en begint pasta er van te kneden
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen die pepernoten zeggen als ze kruidnootjes bedoelen
ik rol je zo weer uit de knel. maken we er tagliatelle vanquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon
ik probeer dit te visualiseren maar ik kom in de knel
je had ze toch gisteren kunnen bakken en in de koelkast kunnen leggen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon normale die je zelf moet bakken nogm
Waarom zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
je had ze toch gisteren kunnen bakken en in de koelkast kunnen leggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]deze zijn ook altijd zo geweldig
Eet ze beiden graag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen maken er pepernoten van... maar kruidnoten zijn geen pepernoten
ik vind pepernoten wat te hard en drogigquote:
omdat ze koud ook lekker zijn op brood en om er nou acht s avonds te eten is ook wat veelquote:
Zeker. Zijn ook wat lekkerder van de bakker. Minder hard en droog.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind pepernoten wat te hard en drogig
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je een keertje goede halen bij een bakker, die zijn lekker zacht en smeuïgquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind pepernoten wat te hard en drogig
tis septemberquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Pepernoten. Het is gewoon nog zomer gekkies
De herfst begint al langzaam gekkiequote:Op dinsdag 3 september 2024 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Pepernoten. Het is gewoon nog zomer gekkies
Vooh-al dooh-gâanquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een tropisch weertje hoor
In dat kaasfondueland van jou misschienquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De herfst begint al langzaam gekkie
Nee. Doe nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De herfst begint al langzaam gekkie
As requested.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]deze zijn ook altijd zo geweldig
mooi op tijd. nog wel houdbaar?quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog een zak kruidnoten van vorig jaar liggen.
Volgende week 20 graden hier overdagquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In dat kaasfondueland van jou misschien
Da's toch geen herfst joh gekkie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende week 20 graden hier overdag
Plus grijs en regen, is dat wel herfst?quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's toch geen herfst joh gekkie.
Nee dat is gewoon jammerquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus grijs en regen, is dat wel herfst?
jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus grijs en regen, is dat wel herfst?
pfffquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gaan naar heerlie de peerlie weekend toe![]()
[ afbeelding ]
Ooeeeeeehhquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan gelogenquote:
Koude speklap op brood?quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ze koud ook lekker zijn op brood en om er nou acht s avonds te eten is ook wat veel
ohhh, dat is wel leuk ja. En dubbel dat je denkt 'woowww, zo lang geleden!!!!'quote:
En zat en zon zit je dan weer van 'pffff veel te warm voor 1,3 miljardK stapjes en op balkon is het ook niet te doen zelfs niet met goudgelen gersterakkers'quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te zien hoe het tien jaar geleden wasquote:
Ja ze hebben de jaren 70, 80 en 90 ook al gedaan maar nu begint het wel erg herkenbaar te worden allemaal wat ik zie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, dat is wel leuk ja. En dubbel dat je denkt 'woowww, zo lang geleden!!!!'
Ik moet gewoon werken hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Prinsjesdag in den haag is kei leuk, in de rest van het land wat minder. Denk ik. Het is hier een happening met feestjes en party en iedereen vrij (oke niet iedereen maar scholen zijn dicht)
Ja ze doen steeds een jaar per video. Ik ga die over 2000 straks maar even kijken alsnog.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe het tien jaar geleden was
Doe jij ook eens ietsquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken hoor
dat mag niet, sorryquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Mogen ze per direct afschaffen. Totaal zinloze belastinggeldverslindende poppenkast.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:49 schreef Ama het volgende:
Blijft gek om die videoclip te zien van rock the boat als je weet ze dat het vliegtuig is verongelukt op de terugweg van de opnames van die clip.
Vrees dat ze dat niet gaan bespreken in deze video.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Volendam brand was ook in 2001, gek he
Bush did Volendamquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
enschede een jaar eerderquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
je vreest het? ocharmequote:Op dinsdag 3 september 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrees dat ze dat niet gaan bespreken in deze video.
oh wacht, misschien wel @Amaquote:
ik zag paar jaar geleden pas voor het eerst die beelden, wtf johquote:
wij zijn toen naar de belg gezapt om het songfestival te kijken....quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht, misschien wel @:ama
een groot plot
[..]
ik zag paar jaar geleden pas voor het eerst die beelden, wtf joh
Dat zal wel... Ik heb het niet echt meegekregen ivm leeftijd. Zelfde met Volendamquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij zijn toen naar de belg gezapt om het songfestival te kijken....
heb in de weken er na veel te veel beelden voorbij zien komen
ik was 20..quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zal wel... Ik heb het niet echt meegekregen ivm leeftijd. Zelfde met Volendam
is idd al even geleden, ze staan nu voor de rechterquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje wat een monsters
Duits stel doodt moeder en oma en kidnapt baby om haar op te voeden als hun eigen kind
Als je zelf toch geen zin hebt om er eentje uit te poepen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Jeetje wat een monsters
Duits stel doodt moeder en oma en kidnapt baby om haar op te voeden als hun eigen kind
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat allemaal heel duidelijk meegekregen.
Oh johquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
is idd al even geleden, ze staan nu voor de rechter
Is ook geen goed of fout in gelukkigquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was 20..
en als we thuis waren geweest had ik mogelijk het nieuws nog wel boeiend gevonden maar we waren ook met een stel kinderen van 5 tot 10 ofzo op een van de eilanden met een grotere groep dus hebben we besloten dat de belg een betere optie was
Brrquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Collega van me was zich vooral erg druk aan het maken over dat voetbal nu niet door zou gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me eerder dit jaar eens verdiept in 9/11 (niet complot-technisch of iets).quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:59 schreef Crack_ het volgende:
En 9/11 dus ook niet echt.. Had wel door dat het erg was door reactie van mn ouders en omgeving maar niet hoe erg het was
cutequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CtP4SrSAbwu/
@:loveislikeakiss kijk, nog een leuk onzinnig knutselwerkje
Ohja, dat lijkt me dan ook raar? Om het te missen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Toen met Pim Fortuyn zat ik in Engeland dus dat heb ik helemaal gemist.
Ja, echt heel veel beeldmateriaal inderdaad. En op het begin wist men uberhaupt niet dat het om een terroristische aanslag ging, en niemand die dat had verwacht. Dat is zo anders met de wereld nu eigenlijk, en daardoor vergeet je hoe anders het toen moest zijn geweest. Heel raarquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb me eerder dit jaar eens verdiept in 9/11 (niet complot-technisch of iets).
Als je bedenkt dat (eigen) camera's toen verre van gemeen waren, is er eik best wel heel veel beeldmateriaal (vooral van de Towers). Mensen hadden geen idee wat er gebeurde (begrijpelijk).
Stonden nog hordes mensen naast de 1e toren die plat ging, terwijl 7 blokken verder mensen werden weggehouden (eik ook zonder te weten waarom precies). Totale chaos.
Je had natuurlijk het 'geluk' dat het daar vrij toeristisch is, dus veel mensen die wel een camera bij hadden destijdsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb me eerder dit jaar eens verdiept in 9/11 (niet complot-technisch of iets).
Als je bedenkt dat (eigen) camera's toen verre van gemeen waren, is er eik best wel heel veel beeldmateriaal (vooral van de Towers). Mensen hadden geen idee wat er gebeurde (begrijpelijk).
Stonden nog hordes mensen naast de 1e toren die plat ging, terwijl 7 blokken verder mensen werden weggehouden (eik ook zonder te weten waarom precies). Totale chaos.
Oh damnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik woonde toen op 2 km afstand. Was een flinke boem.
ik las 'ik bel ups' als 'ik bel op' maar dan anders. Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb hoofdpijn mensen
ik heb een scherm besteld
zou vrijdag geleverd worden
chauffeur zei fuck dat ik kom niet
ik bel ups, spreek met een meneer die beter papiamento spreekt dan nederlands
hij ging regelen dat het naar het pick up point zou gaan op maandag
ik maandag middag daarheen
geen pakket
ik mail, komt morgen
ik vandaag kijken
geen pakket
kunt er dus vanuit gaan, dat er geen pakket is, het is foetsie, poef, weg, goooooooone
dus nu zo'n lang process in om de verkoper te overtuigen dat het fout is gegaan en dan moet er bij ups weer een process gestart worden en en en
ik wil gewoon sims spelen mensen, dat is lastig zonder scherm
Toen we terugkwamen reden we door Rotterdam en zagen we her en der wel vlaggen, en dat vonden we al heel wat. Maar we hadden dus alle rellen en de heisa van de begrafenis helemaal gemist. Heb nog wel een Engelse krant van de dag na de moord. M'n zus smste me toen het net was gebeurd, maar terug-sms'en was stervensduur dus dat was een heel kort gesprek. We moesten het met die krant doen de volgende dag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat lijkt me dan ook raar? Om het te missen?
Ik had die aanslag op Trump gemist, dat was ook raar
Om mijn leeftijd aan te geven; toen Fortuyn stierf waren wij op vakantie in Frankrijk en hadden ik en mn broertje door dat we nieuws hadden wat iedereen wilde weten want iedereen reageerde heftig. Dat vonden we cool, dat wij die berichtgevers waren
Tja, ups en downsquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb hoofdpijn mensen
geen pakket
ik mail, komt morgen
ik vandaag kijken
geen pakket
kunt er dus vanuit gaan, dat er geen pakket is, het is foetsie, poef, weg, goooooooone
dus nu zo'n lang process in om de verkoper te overtuigen dat het fout is gegaan en dan moet er bij ups weer een process gestart worden en en en
Ooooh, ik dacht echt helemaal gemist en dat je terugkwam en dacht 'WTF!?!?!'quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen we terugkwamen reden we door Rotterdam en zagen we her en der wel vlaggen, en dat vonden we al heel wat. Maar we hadden dus alle rellen en de heisa van de begrafenis helemaal gemist. Heb nog wel een Engelse krant van de dag na de moord. M'n zus smste me toen het net was gebeurd, maar terug-sms'en was stervensduur dus dat was een heel kort gesprek. We moesten het met die krant doen de volgende dag.
Met Charlie Hebdo heb ik in de livetopics hier ballie leren kennenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was hier de aanslag van Anders Breivik het eerste wat echt hele grote impact maakte. En de aanslagen in Parijs en het Bataclan, ohboy.
Hebdo was ook heftig, die hele tijd was heftig met het aantal aanslagenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Charlie Hebdo heb ik in de livetopics hier ballie leren kennen. Dat was ook wel een vreemde met overal livestreams van alles, dat zie je tegenwoordig ook nog maar nauwelijks bij een aanslag
When it rains it poursquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Charlie Hebdo heb ik in de livetopics hier ballie leren kennen. Dat was ook wel een vreemde met overal livestreams van alles, dat zie je tegenwoordig ook nog maar nauwelijks bij een aanslag
ja met een beetje mayo er onderquote:
Ook al zo'n vrolijk feestje van de religie van de wereldvrede.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ook bizar geweest, dat we die krant ineens hadden zien liggen in de supermarkt met daarop een dode Fortuynquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht echt helemaal gemist en dat je terugkwam en dacht 'WTF!?!?!'alsnog raar
oeps zou ook een goede naam voor ze zijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las 'ik bel ups' als 'ik bel op' maar dan anders. Klinkt wel leuk
En waar heb je dat scherm besteld? Mijn ervaring met de wat grotere bedrijven is is dat zij gewoon je geld terugstorten en als ze heel aardig zijn krijg je wat korting oid
Waren toen een hele hoop streams, ook gewoon van tv-zenders. Voornamelijk van de politie-acties na de aanslag om de daders te pakken bij de supermarktquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebdo was ook heftig, die hele tijd was heftig met het aantal aanslagen![]()
En wat voor livestreams waren dat?
Ik heb die dag dingen gezien die ik niet zo nodig had hoeven zienquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat afschieten midden op straat in Duitsland? nog een stukje meer bizar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die dag dingen gezien die ik niet zo nodig had hoeven zienNiet alles hoeft online geflikkerd te worden.
Ik deed dat hier want vrijwel alles van Twitter werd daar ook meteen wel gepost en dat vond ik juist altijd wel chill aan die live topics.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Met Bataclan ook de hele nacht Twitter zitten volgen.
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond dat afschieten midden op straat in Duitsland? nog een stukje meer bizar.
Dan lees je het toch niet johquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
En zat en zon zit je dan weer van 'pffff veel te warm voor 1,3 miljardK stapjes en op balkon is het ook niet te doen zelfs niet met goudgelen gersterakkers'
Bataclan heb ik toen helemaal gemist, hebben we het hier schijnbaar al eerder over gehadquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Met Bataclan ook de hele nacht Twitter zitten volgen.
quote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik heb achterhaald waarom ik heel de Bataclan heb gemist destijds, had toen net mijn Playstation 4 gekocht en was te druk met Fallout spelen
Ja dat was die agent die ze van dichtbij executeerden, shit ik weet niet meer welke aanslag dat was die ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Toen met Hebdo had iemand gefilmd dat een agent op straat lag en van dichtbij werd doodgeschoten.
Die terrorist die met winkelruit en al aan gort werd geschoten vond ik dan weer niet zo ergquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Toen met Hebdo had iemand gefilmd dat een agent op straat lag en van dichtbij werd doodgeschoten.
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die terrorist die met winkelruit en al aan gort werd geschoten vond ik dan weer niet zo erg
Ja was spannende tvquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu gebruiken ze die goede oude messen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Dat met busje mensen doodrijden is al een tijdje uit zwang door alle rotsblokken die we overal neerzetten tegenwoordig.
Was dat toen daar in Hongarije?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:20 schreef bitterbal het volgende:
En weet je nog met die vluchtelingen die de grens over dreigde te gaan grmbl?
Ja maar die grote aantallen haal je daarmee gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu gebruiken ze die goede oude messen.
Die docu op Netflix?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die grote aantallen haal je daarmee gewoon niet.
Die rapportage over Bataclan, die vrouw met die aparte stem "ik laat me niet vermoorden door zo'n dom achterlijk lelijk stinkvarken"
heb ik niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh johal bekend wat de eis is?
Volgens mij wel meerderequote:Op dinsdag 3 september 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Wordt nou een heel magazijn geleegd op die kerel
en je hebt geen winkels in de buurt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb hoofdpijn mensen
geen pakket
ik mail, komt morgen
ik vandaag kijken
geen pakket
Kun je dan denk ik even gewoon niet gelovenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook bizar geweest, dat we die krant ineens hadden zien liggen in de supermarkt met daarop een dode Fortuyn
ahhhquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oeps zou ook een goede naam voor ze zijn
maar klein bedrijf want was 150 euro goedkoper dan bol.com
ohhhhquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren toen een hele hoop streams, ook gewoon van tv-zenders. Voornamelijk van de politie-acties na de aanslag om de daders te pakken bij de supermarkt
Dat gifje is toen ongeveer 100.000 keer gepost in dat topicquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar heb jij ook gewoon een gifje van
ik vond bataclan + alle andere aanslagen toen zo bizar omdat.. hoe krijg je het voor elkaar dat je op zoveel plekken zoveel mensen hebt die het allemaal wel oke vinden om een aanslag te plegenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bataclan heb ik toen helemaal gemist, hebben we het hier schijnbaar al eerder over gehad
[..]
denken dat die mensen bezig zijn met het bevestigen/ontkennen van vooroordelenquote:Op dinsdag 3 september 2024 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar laatst was er toch ook zo'n idioot die om zich heen begon te steken in Duitsland bij een rechtse demonstratie? Was ook gewoon online gezet. Die vent liep als een hondsdolle idioot op mensen in de nek en de rug te steken. Heel naar. En toch blijven kijken hè.
Maar dan is er een demonstratie of iets dergelijks tegen immigranten en dan flik je zoiets. Bevestig de vooroordelen evenga dan bloemen uitdelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |