SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb met hardlopen een keer zo;n worsthondje gehad die in mijn enkels nipde
terugblaffen geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik haalde gister de caafs op en die mensen hadden zo'n kleine snuivende bulldog die enorm naar me blafte. Kwam eerst snuffelen en was blij mee te zien en toen begon ze naar me te blaffen. Deed verder niks, stond voor me naar me te blaffen. Ik vroeg nog of ie dat bij iedereen deed of alleen bij mijMaar dat deed ze blijkbaar bij meer mensen. Maar die vent corrigeerde haar ook niet dus ik had zoiets van 'wat moet ik hiermee'
hahahahaahquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik heb dat gehad met de rottweiler, die was gewend dat iedereen naar haar kwam want oh kijk nou schattige puppy!
ent oen was ze een jaar ofzo en ze zag een vrouw en de hond dacht 'fuck yes ik ga die knuffels halen' dus ze trok aan de lijn en die vrouw (nog 4 meter van ons vandaan) schrok al want grote hond
en ze luisterde goed naar de lijn dus de correctie was snel, maar puppys leren zo makkelijk dat vreemde mensen = aandacht
de husky dacht voor de eerste 2 jaar van haar leven dat haar naam 'aaaaawwwww' was
Jij wil ook maar het kan nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik niet hoor, ik nies me de pleuris van honden.
Katten ook trouwens, maar dat duurt iets langer.
ik heb een voorkeur voor hondenquote:
ja sorry zie het nu pas :$quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen een windhonden sorry, duurde écht te lang
'nodig'quote:In 30% van hiervan is medische hulp nodig. Het gaat dan om het geven van een tetanusprik tot het behandelen van diepe bijtwonden, geamputeerde vingers, littekens, scheurwonden en zenuwletsel.
omdat jij niet weet waar je over praat denkikquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Katten zijn van nature solitair en honden van nature roedeldieren, pick your fruit.
Honden alleen houden snap ik eigenlijk niet zo goed waarom dat wettelijk nog mag.
mijn prik is nog 2 jaar geldigquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'nodig'een tetanusprik is zelden nodig, men weet uberhaupt niet wat dat is. Tetanus komt niet van dieren, het komt van vuil (straatvuil, aarde etc) en een hond (of ander dier) zit daar regelmatig in met zn snuitje. Als je gebeten wordt bestaat er om die reden een kans op tetanus.
Die paniek bij mensen slaat nergens opof beter gezegd; waar is deze paniek als je in de tuin gaat werken met een muggenbult op je arm/hand of ander wondje
heb jij dan niet soms de gedachte van oh if only they knew....quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Die uber gast keihard met mij flirten![]()
Ik kan je wel haarfijn uitleggen waarom men een tetanusprik toch raadzaam vind om te geven, leg eens een volle luier voor een hond op de grond en je weet waarom.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat jij niet weet waar je over praat denkik
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn prik is nog 2 jaar geldig![]()
als ik daarna water eng ga vinden zal ik het laten weten
goede uitleg, inhoud ontbreekt alleen waar is de uitlegquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan je wel haarfijn uitleggen waarom men een tetanusprik toch raadzaam vind om te geven, leg eens een volle luier voor een hond op de grond en je weet waarom.
je liegt of je bent niemandquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef rival het volgende:
Ik wil helemaal geen windhond. Wie zijn wij?
Andere ziekte.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn prik is nog 2 jaar geldig![]()
als ik daarna water eng ga vinden zal ik het laten weten
ik had ooit een gedichtje over hazewinden die men ergens tegenkwam in een natuurgebied maar die waren bezig en dat eindigde met die hazewinde winden er geen doekjes omquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:50 schreef rival het volgende:
Ik wil helemaal geen windhond. Wie zijn wij?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik eet een bounty @:bitterbal en die andere calorieënmaniak.
aaaaah vandaar dat ik het ergens vandaan trokquote:
ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaaaah vandaar dat ik het ergens vandaan trok
Mijn Basje had een grote piemel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
ik vind alle honden eigenlijk wel leuk. En zeker als ze grote oren hebben en een lange staart
ga je die vragen negeren? ik weet het antwoord hier op al trouwens maar vind het leuk om het te benadrukkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Basje had een grote piemel.
Een octopus? Met wat, waarvoor, hoequote:Op dinsdag 3 september 2024 14:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik krijg hier de kriebels van
ik ga maar een octopus tekenen
Hoe komen we nu de dag nog doorquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had ooit een gedichtje over hazewinden die men ergens tegenkwam in een natuurgebied maar die waren bezig en dat eindigde met die hazewinde winden er geen doekjes om
maar kan het nu niet vinden
nobodies beste bodiesquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
I'm just a nobody, trying to tell everybody......about somebody
tekentherapie beste therapiequote:Op dinsdag 3 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een octopus? Met wat, waarvoor, hoe
ik ga zo in mijn boek verder lezen, hij is heel spannend.
En terwijl ik dit zeg bedenk ik me dat ik nog niet ben begonnenhet vorige boek was spannend en het is een reeks
iets hersenloos met je handen doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tekentherapie beste therapie
oehhhh, wat ga je hiermee doen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
img en jpg
Hij heeft nog wel acht vriendjes nodig
Soms. Maar dit was een Anti. Die doen volgens mij allesquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb jij dan niet soms de gedachte van oh if only they knew....
wowquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Moet hierbij ook weer denken aan de wolven vs honden discussie. Er komen duizenden hondenbeten bij mensen voor per jaar, er worden duizenden schapen gedood door honden en dat is oké (of weet men oprecht niet). Een wolf bijt één persoon (of twee ondertussen) en dood wat schaapjes en veel mensen zijn in rep en roer.
Snap het wel maar vraag me soms af of we ooit zullen leren niet op ons instinct te vertrouwen en wat meer op feitelijke kennis want het is nu zo vaak bewezen dat ons instinct lang niet altijd te vertrouwen is
om te neuken, beffen doen ze niet echt aan tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soms. Maar dit was een Anti. Die doen volgens mij alles
ja, dacht dat het over paar honderd ging maar nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |