SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The eagles of death metalooit nog als voorprogramma gezien, geloof ik
Bij Cavia’s in Carré?quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The eagles of death metalooit nog als voorprogramma gezien, geloof ik
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze kniequote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Plaatje in de OP mag nog een rondje mee
De Whiepers in concertquote:
Je bent bekend met de menselijke anatomie ?quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze knie
Mooie benen hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze knie
Over de vorige lapohebber.quote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit over Macron of over Napoleon?
Nee, crv was te traagquote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit over Macron of over Napoleon?
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureauquote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik stoelen van 4 miljoen euro per stuk, is er een wieltje los denk je nou dat ik die er weer op krijg, teringtroep ook
Nu welquote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent bekend met de menselijke anatomie ?
En voor kapstersquote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureau
quote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik stoelen van 4 miljoen euro per stuk, is er een wieltje los denk je nou dat ik die er weer op krijg, teringtroep ook
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelenquote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureau
Ssssssssccccchrrrraaaaaaappppppppppquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelen
Poging 18 en anders ga ik nieuwe stoelen kopen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ssssssssccccchrrrraaaaaaapppppppppp
Oude vloerenquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelen
Zit je weer in je kasteel aan Loch Ly, Lord Shittenvips?quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van 5 miljoen ??quote:Op maandag 20 december 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poging 18 en anders ga ik nieuwe stoelen kopen.
Bah, krabben morgen ...quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren SpongeBob Squarepants gekeken
Een avond well spent, zeg maar 😂
Jij vindt die stem irritant he ? 🤣quote:
Dat doe ik echt elke dagquote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Gelukt, weer 5 miljoen uitgespaard
Nogalquote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij vindt die stem irritant he ? 🤣
quote:
Ik vind het een grappige afleiding van het volwassen levenquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogal![]()
"Leuk" als je kinderen hebt of zo maar dat stemgeluid gaat bij mij rechtstreeks naar de prostaat op een zeer onprettige manier
Wel een crv topic nuquote:
Ik heb gisteren zo'n Kitchen Aid besteld puur om worggggstenbrauwtjes te kunnen makenquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brabanders bij First dates
Alle Brabander-clichés komen voorbij: worggggstenbrauwtjes, Brabanders zijn gezellig, 1grote familie, gemoedelijk
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef crv het volgende:
[..]post ik een keer is het gelijk de lapo
Oeh daar zeg je iets heel moois maar daar ik heb ik mijn eigen verborgen nerd dingetjes voorquote:Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een grappige afleiding van het volwassen leven
quote:Op maandag 20 december 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo'n Kitchen Aid besteld puur om worggggstenbrauwtjes te kunnen maken
Rolstoelen van 4 miljoen euro per stuk kopen ?quote:Op maandag 20 december 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh daar zeg je iets heel moois maar daar ik heb ik mijn eigen verborgen nerd dingetjes voor
Onhandig maatje die totaal niet kan koken of bakken van me was me voor en die zagen er echt heel erg goed uit, dus must overtref dat.quote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil zelf ook een keer worgggggstenbrauwtjes maken
Rolstoelen?quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rolstoelen van 4 miljoen euro per stuk kopen ?
Het is je vergeven hoorquote:Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef crv het volgende:
[..]post ik een keer is het gelijk de lapo
Ben je weer aan het werk dan?quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
7 uur opstaan is wel weer wennen.
Met zo’n deegjasje ziet alles er al heel snel goed uitquote:Op maandag 20 december 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onhandig maatje die totaal niet kan koken of bakken van me was me voor en die zagen er echt heel erg goed uit, dus must overtref dat.
Stoelen met rolletjes eronderquote:
wat moest je doen dan?👀quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
7 uur opstaan is wel weer wennen.
Als ik de machine binnen heb kom ik wel weer in de lucht om te huilen of te pochen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zo’n deegjasje ziet alles er al heel snel goed uit
Heb je wel een plan van aanpak hoe je het aan gaat vliegen ?quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik de machine binnen heb kom ik wel weer in de lucht om te huilen of te pochen.
Nee. Maar wil mijn dag/nachtritme weer normaliseren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je weer aan het werk dan?
Een worstenbroodjesmachine?quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik de machine binnen heb kom ik wel weer in de lucht om te huilen of te pochen.
Ja maar dat is handig hoor aan een grote eettafel waar veel gegeten en gedronken wordt en soms mensen wel eens willen dansen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stoelen met rolletjes eronder
aanvliegen is altijd een mooiequote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een plan van aanpak hoe je het aan gaat vliegen ?
Nee gewoon deze;quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een worstenbroodjesmachine?
ja alleen als de neuzen de zelfde kant op staan anders moet je er eerst een plasje overheen doenquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vliegt het eerst aan. En daarna gooi je het over de schutting
In mijn fantasie zag het er spannender uitquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon deze;
https://www.debijenkorf.n(...)00?ref=%2Fkitchenaid
Op je kop op de rolstoelquote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is handig hoor aan een grote eettafel waar veel gegeten en gedronken wordt en soms mensen wel eens willen dansen.
Even hoogover met de benen op tafel deepdivenquote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen als de neuzen de zelfde kant op staan anders moet je er eerst een plasje overheen doen
Ben jij aan het fantaseren over de worstenbroodjesmachine van Us ?quote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn fantasie zag het er spannender uit
is deze nieuw?quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even hoogover met de benen op tafel deepdiven
Slim, lijkt leuk niks doen van je geld maar voor je het weet ben je zo'n saaie ingeslapen blob waarbij de kipfilet op veel teveel plekken groeit.quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar wil mijn dag/nachtritme weer normaliseren.
Buda krijgt er als eerste een hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij aan het fantaseren over de worstenbroodjesmachine van Us ?
Ik wil het wel eerst tegen je aanhouden hoor, kunnen we er samen een klap op gevenquote:Op maandag 20 december 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen als de neuzen de zelfde kant op staan anders moet je er eerst een plasje overheen doen
Ga je ooit weer iets nuttigs doen?quote:Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar wil mijn dag/nachtritme weer normaliseren.
Yup. Wil volgend jaar weer studeren.quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, lijkt leuk niks doen van je geld maar voor je het weet ben je zo'n saaie ingeslapen blob waarbij de kipfilet op veel teveel plekken groeit.
Zal jou es een klap geven brutale aapquote:Op maandag 20 december 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het wel eerst tegen je aanhouden hoor, kunnen we er samen een klap op geven
nuttig zijn voor de samenlevingquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je ooit weer iets nuttigs doen?
Ik heb mij aangemeld als vrijwilliger bij het dierenasielquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je ooit weer iets nuttigs doen?
Misschienquote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij aan het fantaseren over de worstenbroodjesmachine van Us ?
Ik vind dat echt te duurquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon deze;
Die kleurquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon deze;
Ik hoor mn oma nuquote:Op maandag 20 december 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal jou es een klap geven brutale aap
Ja echt wel, je gaat toch ook geen geen SMAC eten als je rib-eye kunt betalen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te duur
Ook al zou ik 39 miljoen winnen met oud en nieuw
Deze is zo leukquote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dum Dum Dum!
[ afbeelding ]
Zou nog wel rundergehakt blijven etenquote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, je gaat toch ook geen geen SMAC eten als je rib-eye kunt betalen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dan ineens niet meer naar je smaak ?
Geen kalfsgehakt?quote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou nog wel rundergehakt blijven eten
Ik beslis bij deze “dit en dat”, en nu aan het werk.quote:Op maandag 20 december 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik "een klap opgeven" echt vaak als ik totaal klaar ben met het geneuzel en gewiewel.
Ookquote:
Dat ging ik voor de feestdagen maken?quote:Op maandag 20 december 2021 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is trouwens iets viezer dan SMAC: varkenshaas culinair![]()
![]()
![]()
ja maar dat is nu je besef dat je meestal gewoon een hele slechte smaak hebtquote:Op maandag 20 december 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij staan vaak retrograad tegenover elkaar qua smaak dat me dit enigszins van de leg brengt.
Sorry, maar dit is de grensquote:Op maandag 20 december 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ging ik voor de feestdagen maken?
Kalf is wel erg lekker ja, heb daar nog een mooi receptje van.quote:
Lamskoteletjesquote:Op maandag 20 december 2021 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kalf is wel erg lekker ja, heb daar nog een mooi receptje van.
Of lamsgehakt, dat gebruikte een ex schoonzusje altijd in de lasagne en dat is ook wel erg goed hoor.
Zoek eens schoenen voor me uit, serieus hè (niet kutten) en dan beloof ik dat ik ze bestel.quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is nu je besef dat je meestal gewoon een hele slechte smaak hebt
waarom zou je jezelf dat aandoenquote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens schoenen voor me uit, serieus hè (niet kutten) en dan beloof ik dat ik ze bestel.
Wel een foto en een kaartje met US incl datum hier plaatsen dan hequote:Op maandag 20 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens schoenen voor me uit, serieus hè (niet kutten) en dan beloof ik dat ik ze bestel.
Try mequote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je jezelf dat aandoen
Dus je komt niet?quote:Op maandag 20 december 2021 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is de grens![]()
Jaja ik verzin wel ietsquote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een foto en een kaartje met US incl datum hier plaatsen dan he
Neen, ik heb een date met schoonloequote:
Keileuk als je 14 bent.quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om popcorn te maken
Kan ze natuurlijk gewoon terugsturen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een foto en een kaartje met US incl datum hier plaatsen dan he
quote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
We weten nog niet veel over omicron. We weten nog niet zeker of het vaccin goed werkt.
We weten nog niet of er meer mensen het zkh zullen bereiken.
Een ding weten we 100% zeker: neem de booster zo SNEL MOGELIJK OF JE GAAT DOOD DOOOOOD
Oh misschien kan zij een culinaire varkenshaas voor je maken!quote:Op maandag 20 december 2021 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik heb een date met schoonloe
Categorie gourmetten vind ik dat.quote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh misschien kan zij een culinaire varkenshaas voor je maken!
quote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
nou dit is onmogelijk natuurlijk om schoenen voor us te vinden
Jammer dat ze uitverkocht zijn inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
nou dit is onmogelijk natuurlijk om schoenen voor us te vinden
Of 4E heetquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ze uitverkocht zijn inderdaad
Oh jaquote:Op maandag 20 december 2021 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ze natuurlijk gewoon terugsturen.
Ze mag het klaarmaken, ik eet het niet opquote:Op maandag 20 december 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh misschien kan zij een culinaire varkenshaas voor je maken!
Gourmettenquote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Categorie gourmetten vind ik dat.
Hoezo heb jij dit nietquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gewoon deze;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Just between us balls.. ik neem een rolletje met je.
Zin inquote:
Ik hoop het voor hemquote:Op maandag 20 december 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Is US nu die schoenen aan het bestellen?
Ik geef de schuld aan mijn boosterquote:
Ik durf best veel aan mijn voeten te schuiven hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alles wat ik leuk vind is niet geschikt
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 20 december 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]hou die arme bitterbal niet voor de gek.
maar heb ze hier boven gepostquote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durf best veel aan mijn voeten te schuiven hoor.
naar hoor zo'n berichtquote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen![]()
https://www.foxnews.com/m(...)-unvaccinated-people
geen idee eerlijk gezegd..quote:
ja tochquote:Op maandag 20 december 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ken nog best wel onder zo'n geruit rokje
Zat ook net te denken aan een varkenshaasjequote:Op maandag 20 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Categorie gourmetten vind ik dat.
https://www.sneakerdistri(...)alt-black-jade-smokequote:Op maandag 20 december 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik was aan het belangrijkbellen dus welke schoenen moet ik nu bestellen?
Denk alleen maar het omgekeerde effectquote:Op maandag 20 december 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Het zal alleen weinig mensen over de streep trekken om het alsnog te doen.
Okquote:Op maandag 20 december 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.sneakerdistri(...)alt-black-jade-smoke
Rundergehaktquote:Op maandag 20 december 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bestellingen voor de kerst gedaan![]()
Wist alleen niet welk gehakt het beste is voor broccoli-gehakt
Als ie maar niet culinair isquote:Op maandag 20 december 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat ook net te denken aan een varkenshaasje
En iedere dag aantrekkenquote:
Vijf minuten in de magnetron en opgediend met ketchup?quote:Op maandag 20 december 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ie maar niet culinair is
Die hebben ze natuurlijk de hele dag nagelezen om de 8 uurtjes een beetje vol te makenquote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeej, mijn arbeidscontract rolt net binnen en alles klopt
Met z'n 3enquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk de hele dag nagelezen om de 8 uurtjes een beetje vol te maken
Grijze varkenshaas culinairquote:Op maandag 20 december 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf minuten in de magnetron en opgediend met ketchup?
quote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grijze varkenshaas culinair![]()
Dit klinkt gewoon al uitermate viesquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waren maar 5 pagina’s. Ik had een heel boekwerk verwacht van de overheidquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk de hele dag nagelezen om de 8 uurtjes een beetje vol te maken
ja? Je mag het prijskaartje er af knippen hoor, ziet niet iedereen wat voor goedkope schoenen je aan hebtquote:
Pingpingpiggiequote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg jij niet 'gewoon' een aanstellingsbesluit?quote:Op maandag 20 december 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het waren maar 5 pagina’s. Ik had een heel boekwerk verwacht van de overheid
Een afbakbroodje met kaas kan best lekker zijnquote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouw van mijn broer die lust werkelijk niets. Ga ik een goede lunch maken voor de rest en krijgt ze een afbakbroodje met kaas. Moet wel per se jonge kaas zijn.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Je mag het prijskaartje er af knippen hoor, ziet niet iedereen wat voor goedkope schoenen je aan hebt
Een van de prinsessen van oranje had laatst een jas van de h&m aan. Kan jij makkelijk schoenen van nike aanquote:
Nee, ‘arbeidsovereenkomst’ staat erboven?quote:Op maandag 20 december 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijg jij niet 'gewoon' een aanstellingsbesluit?
Ah! Is veranderd met de Wnra zie ik.quote:Op maandag 20 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ‘arbeidsovereenkomst’ staat erboven?
Ik bestel ze, ik draag zoiets met joie de vivre en de nodige egards.quote:Op maandag 20 december 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van de prinsessen van oranje had laatst een jas van de h&m aan. Kan jij makkelijk schoenen van nike aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
kijk uit naar de fotosquote:Op maandag 20 december 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bestel ze, ik draag zoiets met joie de vivre en de nodige egards.
Je kunt veeeeeeel beter zelf op de kut kruipen dan proberen te belemmeren dat ik op de kut kruip.quote:Op maandag 20 december 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt hoe ik me US voorstel in zijn jongere jaren
Momentje.quote:Op maandag 20 december 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leest iedereen mee?
*maakt screenshot*
Weet niet hoe dit relevant is, maar bedankt voor de tip?quote:Op maandag 20 december 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt veeeeeeel beter zelf op de kut kruipen dan proberen te belemmeren dat ik op de kut kruip.
#GratisTipvan US.
Ik zit te gamen en pindarotsjes te etenquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit te gamen en pindarotsjes te eten
Vind ik ookquote:
Dit jaar maak ik het mezelf vooral makkelijk en haal bij wat goede restaurants en zaken dingen die zo klaar zijn. Moet alleen nog even wat bij de koffie regelen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een afbakbroodje met kaas kan best lekker zijnWat krijgt de rest?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
De betaling is gelukt en je geld is onderweg naar de ontvanger
Ontvanger
Sneakerdistrict B.V. via Mollie
Bedrag
65,00
Omschrijving
Order 1738818 sneakerdistrict.com
Betalingskenmerk
M01824681MBZ8242
Betaald van rekening
Smak smak smak
Datum en tijd
20 december 2021 21:15
Goooood boi!quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Ontvanger
Bedrag
65,00
Omschrijving
Betalingskenmerk
M01824681MBZ8242
Betaald van rekening
Smek smek smek
Datum en tijd
Als ze niet staan dan koop ik een fluitje om alle palingbeestjes die in de Maas leven naar je flat te laten glibberen.quote:
O ja, dat moet ik ook nog doen voor zaterdag, iets bij de koffie.quote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar maak ik het mezelf vooral makkelijk en haal bij wat goede restaurants en zaken dingen die zo klaar zijn. Moet alleen nog even wat bij de koffie regelen.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze niet staan dan koop ik een fluitje om alle palingbeestjes die in de Maas leven naar je flat te laten glibberen.
Ok welke?quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
Koop gewoon direct die mixer ook ff als je toch bezig bent
wat doe jij met kerst dan?quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik ook nog doen voor zaterdag, iets bij de koffie.
Wat doe jij bij de koffie?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Ontvanger
Bedrag
65,00
Omschrijving
Betalingskenmerk
M01824681MBZ8242
Betaald van rekening
Smek smek smek
Datum en tijd
Ik doe dit ook. Dit is uiteraard niet omdat ik een kut ben met kokenquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar maak ik het mezelf vooral makkelijk en haal bij wat goede restaurants en zaken dingen die zo klaar zijn. Moet alleen nog even wat bij de koffie regelen.
En dan krijg je een afbakbroodje met jonge kaasquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat groene gouden dingquote:
Ik ga hier even wat bestellen https://pinkiepatisserie.nlquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat moet ik ook nog doen voor zaterdag, iets bij de koffie.
Wat doe jij bij de koffie?
Die is al onderwegquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat groene gouden ding![]()
Als je hem bij kitchenaid zelf koopt kan je hem personaliseren. Just sayin'
lekkere dingen zeggenquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga hier even wat bestellen https://pinkiepatisserie.nl
nee johquote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Gaan mannen dadelijk poep en stenen naar me gooien omdat ik roze Nikes heb gekocht?
Ik had ook al zitten kijken bij een goede bakker, maar daar kun je niet meer online bestellen voor de kerstquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga hier even wat bestellen https://pinkiepatisserie.nl
Zorgvuldig met mijn broer afgestemd.quote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan krijg je een afbakbroodje met jonge kaas
ja dan beroven ze jequote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
Ga ik straks door Rotterdam Zuid lopen zo [ afbeelding ]
ik wil die middelste welquote:Op maandag 20 december 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgvuldig met mijn broer afgestemd.
Wij krijgen onder andere bisque met kreeft/coquile/langoustine/gamba en soort pastei met een wildragout van hertje.
Dit soort dingen zien er dan toch heerlijk uit voor bij de koffie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ophalen' las ik. Dat is mij nou nét iets te ver wegquote:Op maandag 20 december 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgvuldig met mijn broer afgestemd.
Wij krijgen onder andere bisque met kreeft/coquile/langoustine/gamba en soort pastei met een wildragout van hertje.
Dit soort dingen zien er dan toch heerlijk uit voor bij de koffie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ballie" en dan aan je vrienden uitleggen hoe je er aan gekomen bent.quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had hem kunnen laten graveren.......
dan kan ej ook zonder probleem die nikes aanquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Don't think so cause I am US, ik kom echt overal mee weg, ik heet niet voor niets UitStraling
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan kan ej ook zonder probleem die nikes aan
Gaat moeizaam, bitterbal heeft er al driehonderdduizendveertig.quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu heb je twee eigen smileys
mijn poezewoezebeessie gaat enorm veel cadeaus krijgen idd.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen jullie ook iets qua cadeaus voor kerst?
Ze heeft jou al. Wat kan ze dan nog willen?quote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mijn poezewoezebeessie gaat enorm veel cadeaus krijgen idd.
'quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft jou al. Wat kan ze dan nog willen?
Samenzijn is al een cadeau tegenwoordigquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nope. Zijn we mee gestopt. Voor ons gaat het puur om het samenzijnquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig wel lage verzendkosten als je het met GLS laat versturen. Moest wel een opluchting zijnquote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'
Voor de gastvrouwe op tweede kerstdag.
https://moodings.com/nl/p(...)LEAQYASABEgJw-fD_BwE
quote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat moeizaam, bitterbal heeft er al driehonderdduizendveertig.
mijn aanwezigheid is al een cadeau voor iedereenquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb iets voor mijn vriend gekocht.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met een grote strik om je heen naast schoonloe gaan zittenquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mijn aanwezigheid is al een cadeau voor iedereen
quote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mijn aanwezigheid is al een cadeau voor iedereen
Zo gezelllllllliggggggg meidquote:Op maandag 20 december 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een grote strik om je heen naast schoonloe gaan zitten
Als er leuke introvertjes tussen zitten, mag je ze het adres van mijn dm gevenquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ben ergens wel benieuwd naar de zusjes van de nieuwe vriendin van mijn neefje maar ook weer totaal niet wat ik heb al wat zitten googelen en eigenlijk is het te triest voor woorden maar woewiejoehie wie weet
Wees maar gerust, zij hebben jou ook opgezochtquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Ben ergens wel benieuwd naar de zusjes van de nieuwe vriendin van mijn neefje maar ook weer totaal niet wat ik heb al wat zitten googelen en eigenlijk is het te triest voor woorden maar woewiejoehie wie weet
0rdiquote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er leuke introvertjes tussen zitten, mag je ze het adres van mijn dm geven
Zit je daarquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gezelllllllliggggggg meid
Bloedzuigersquote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar gerust, zij hebben jou ook opgezocht
Gezicht als een donderwolk en strik op half 7quote:
Die komen 2e kerstdag toch?quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezicht als een donderwolk en strik op half 7
Zou gloeiend hete kerstwitlof in iemands gezicht gooien.quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezicht als een donderwolk en strik op half 7
Voor mij gaat er een deel naar mijn fiets die ik een paar jaar geleden heb gekocht via het fietsenplan...quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gloeiend hete kerstwitlof in iemands gezicht gooien.
Oma van een ex van mij was vrij vermogend; die had een fotoboek op een standaard staan die ik weet niet hoeveel centjes waard was. Ook goed cadeau.quote:Op maandag 20 december 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
'
Voor de gastvrouwe op tweede kerstdag.
https://moodings.com/nl/p(...)LEAQYASABEgJw-fD_BwE
Rare cadeaus gehad joh met kerst maar dat kun je terug lezen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oma van een ex van mij was vrij vermogend; die had een fotoboek op een standaard staan die ik weet niet hoeveel centjes waard was. Ook goed cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |