SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The eagles of death metalooit nog als voorprogramma gezien, geloof ik
Bij Cavia’s in Carré?quote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The eagles of death metalooit nog als voorprogramma gezien, geloof ik
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze kniequote:Op maandag 20 december 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Plaatje in de OP mag nog een rondje mee
De Whiepers in concertquote:
Je bent bekend met de menselijke anatomie ?quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze knie
Mooie benen hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat we tegen haar bips aankijken, vond het als zo'n vieze knie
Over de vorige lapohebber.quote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit over Macron of over Napoleon?
Nee, crv was te traagquote:Op maandag 20 december 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit over Macron of over Napoleon?
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureauquote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik stoelen van 4 miljoen euro per stuk, is er een wieltje los denk je nou dat ik die er weer op krijg, teringtroep ook
Nu welquote:Op maandag 20 december 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent bekend met de menselijke anatomie ?
En voor kapstersquote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureau
quote:Op maandag 20 december 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik stoelen van 4 miljoen euro per stuk, is er een wieltje los denk je nou dat ik die er weer op krijg, teringtroep ook
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelenquote:Op maandag 20 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes alleen een goed idee aan een bureau
Ssssssssccccchrrrraaaaaaappppppppppquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelen
Poging 18 en anders ga ik nieuwe stoelen kopen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ssssssssccccchrrrraaaaaaapppppppppp
Oude vloerenquote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht, is fijn voor het bezoek, hoeven ze niet zo te schuiven over mijn 16e -eeuwse vloer met de stoelen
Zit je weer in je kasteel aan Loch Ly, Lord Shittenvips?quote:Op maandag 20 december 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van 5 miljoen ??quote:Op maandag 20 december 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poging 18 en anders ga ik nieuwe stoelen kopen.
Bah, krabben morgen ...quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren SpongeBob Squarepants gekeken
Een avond well spent, zeg maar 😂
Jij vindt die stem irritant he ? 🤣quote:
Dat doe ik echt elke dagquote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Gelukt, weer 5 miljoen uitgespaard
Nogalquote:Op maandag 20 december 2021 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij vindt die stem irritant he ? 🤣
quote:
Ik vind het een grappige afleiding van het volwassen levenquote:Op maandag 20 december 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogal![]()
"Leuk" als je kinderen hebt of zo maar dat stemgeluid gaat bij mij rechtstreeks naar de prostaat op een zeer onprettige manier
Wel een crv topic nuquote:
Ik heb gisteren zo'n Kitchen Aid besteld puur om worggggstenbrauwtjes te kunnen makenquote:Op maandag 20 december 2021 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brabanders bij First dates
Alle Brabander-clichés komen voorbij: worggggstenbrauwtjes, Brabanders zijn gezellig, 1grote familie, gemoedelijk
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef crv het volgende:
[..]post ik een keer is het gelijk de lapo
Oeh daar zeg je iets heel moois maar daar ik heb ik mijn eigen verborgen nerd dingetjes voorquote:Op maandag 20 december 2021 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een grappige afleiding van het volwassen leven
quote:Op maandag 20 december 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo'n Kitchen Aid besteld puur om worggggstenbrauwtjes te kunnen maken
Rolstoelen van 4 miljoen euro per stuk kopen ?quote:Op maandag 20 december 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh daar zeg je iets heel moois maar daar ik heb ik mijn eigen verborgen nerd dingetjes voor
Onhandig maatje die totaal niet kan koken of bakken van me was me voor en die zagen er echt heel erg goed uit, dus must overtref dat.quote:Op maandag 20 december 2021 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wil zelf ook een keer worgggggstenbrauwtjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |