SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Naja, die tijd he. Het was nu een kwestie van naar z'n plek sjouwen, wat kabeltjes aansluiten en GOGOGO met de leuke dingen en bewonderen hoe shiny en snel alles is. Anders was ik eerst weer een flink aantal uur kwijt geweest aan componenten uitzoeken en daarna een weekend aan alles in elkaar puzzelen. Was nu even hier mekkeren of ik het wel zou doen, een dagje geduld, wat stress met bezorging omdat ze te vroeg kwamen (huehue), maar kon wel dezelfde dag gamen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Destijds scheelde het nog wel in prijs, maar achteraf met alle tijd die het vervolgens nog gekost heeft bij mij en vooral mijn broer. Ga ik dat geen tweede keer meer doen.
Jij zou een ddr4 in een ddr5 slot proberen te proppen en zo alles slopen.quote:
SSDquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
Nah, dat was toen vooral een andere videokaart erin rammen.quote:
Voor mij misschien ook wel zoiets.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
ahhh, jammerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan voor een normale prijs aan tickets komen voor Oasis maar het is schijnbaar niet in de goede stad.
Zo ben ik in een bus uit Parijs belandquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga toch niet mee want dan wordt het doorhalen tot de trein of vliegtuig terug gaat en dat lijkt me geen slim plan.Er zullen wel geen betaalbare hotel in London of Manchester zijn.
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommer
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wilquote:
Heb ik wel eerder voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
Gewoon drie boterhammen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
*Gaat weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien dit voor de lunch
[ afbeelding ]
had je toch eerder kunnen laten weten dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wil
Ik ga eitjes koken denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Nee want Solo lag te slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je toch eerder kunnen laten weten dan?
"smaakt naar kip" ?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien dit voor de lunch
[ afbeelding ]
denk hetquote:
mja lijkt nu net alsof je die persoon uitlacht omdat ze bereid was iets voor je te doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:08 schreef Ama het volgende:
En ik zei ja het is echt een die hard fan dus heeft zij ze apart gehouden voor mij.
Ja snap ik maar zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
als in hahahahaah wat een kneus, kijk hoe lang zij die kaarten voor mij apart houdt
Hij wil alleen naar London of Manchester en ik kan voor een andere stad kaartjes krijgen voor de normale prijs.quote:
Apart.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar London of Manchester, en ik kan voor een andere stad kaartjes krijgen voor de normale prijs.
Ja weet ook niet waarom. Hotels daar zijn toch niet te te betalen (als er plek is) en doorhalen (wat nuchter niet lukt) ga ik niet doen in Engeland. Dat is de reden dat ik niet mee ga.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wil
ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik wel eerder voorbij zien komen.
Nee is thuislunch, dan wil ik iets extrasquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon drie boterhammen.
Nee heb haar overtuigd dat mijn vriend heel groot fan is en heel graag Oasis wil zien. Daarom voel ik me nu zo lullig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
hahahaha die is ook gek, of heb je haar flink betaald ofzo
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb haar overtuigd dat mijn vriend heel groot fan is en heel graag Oasis wil zien. Daarom voel ik me nu zo lullig.Maar ik zei moet even wachten op een echte ja tot hij wakker is.
Ben nog even aan het bedenken hoe ik dit ga brengen maar denk nee sorry hij wil liever veel meer betalen voor een andere stad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe reageerde ze? Zou zelf wel beetje verbaasd zijn denk ik als een super grote fan dan gaat zeggen van 'ohnee die hoef ik niet'
![]()
175 euro, zij heeft er 157 voor neergelegd of naja gekregen van haar vriend als verjaardagksado. Kan ik ze een 3de keer door verkopen want anders koop ik ze sowieso wel van haar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef TaMieke het volgende:
Welke stad en welke prijs? Mssn wil Artic ze dan
Verkopen kan sowieso altijd nog. Zullen echt genoeg mensen zijn die graag willen gaan.
Ik maak er geen probleem van waar het is he.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DUBLIN IS FUCKING VET BEN JE GEK OFZO
Ik vind het vooral sneu geld om voor een andere stad veel duurdere kaarten te kopen maar dat had ik al gezegd tegen hem. Zijn keuze. Als ik deze kaarten heb dan maak ik er iemand anders wel blij mee! Zij zegt ook dat ze niet mensen wil uitbuiten dus ik gun dat andere fans ook wel weer.quote:
Die vent van je spoort niet.quote:
Zou ik niet aan beginnen eerlijk gezegd, wees dan gewoon eerlijk naar haar, het is niet alsof dat concert vanavond al is ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
Maar alleen als ik ze weer kan door verkopen als ik ze van haar heb gekocht. Weet iemand of dat kan?
Ik ben nooit in Manchester geweest maar het kan nooit leuker zijn dan Dublin.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, man man.
hET iS GEeN lONdeN oF mANcHEstER.
Nee, het is een betaalbare stad met afaik prima verbindingen vanaf hier voor een band die je zo tof vindt dat je ervoor gaat reizen.
Ik ken iemand in Engeland. Even gevraagd of hij niet wat vrienden in Dublin heeft wonen voor een plekje om te crashen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, man man.
hET iS GEeN lONdeN oF mANcHEstER.
Nee, het is een betaalbare stad met afaik prima verbindingen vanaf hier voor een band die je zo tof vindt dat je ervoor gaat reizen.
Dat ook nog ja, is gewoon EU.quote:
Wat ik hoor van Manchester (vriend van me komt er vandaan en woont nu in een molshoop in NL, kejjenagaan), is het niet echt een topbestemming nee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Manchester geweest maar het kan nooit leuker zijn dan Dublin.
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Engeland. Even gevraagd of hij niet wat vrienden in Dublin heeft wonen voor een plekje om te crashen.
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik hoor van Manchester (vriend van me komt er vandaan en woont nu in een molshoop in NL, kejjenagaan), is het niet echt een topbestemming nee.
Zullen dan vast al vol zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.
Echt zo'n industriestad volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.
Camping.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.
Maar jij hebt niks te zeggen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.
+1quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DUBLIN IS FUCKING VET BEN JE GEK OFZO
Niet op... *spiektquote:
Ik ga echt niet links rijden, dan vallen er dooien. Kan ik beter daar een auto huren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil nog wel een met met de auto naar Ierland maar je auto daar krijgen is ook al een halve reis
Tijd dus om eens terug te gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in Dublin m'n kniebanden gescheurdDus heb veel uitstapjes naar het platteland over moeten slaan
Oh dat is midden in de zomer vakantiequote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op... *spiekt
16+17 augustus
Of ja, Ger misschien wel.
Ja, ik vond Engeland met eigen auto al onderneming genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil nog wel een met met de auto naar Ierland maar je auto daar krijgen is ook al een halve reis
Ik was er in mei, was primaquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat is midden in de zomer vakantie![]()
Ik ga liever altijd wat later buiten het seizoen
Lijkt mij het bestequote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nog even aan het bedenken hoe ik dit ga brengen maar denk nee sorry hij wil liever veel meer betalen voor een andere stad.
Denk wel zoiets want kan moeilijk zeggen haha grapje hij is geen fan.Hier boven is ook de waarheid dus denk dat ik gewoon de waarheid zeg.
Ik was even gaan kijken wanneer die Oasisdata waren voor ik camping riep.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat is midden in de zomer vakantie![]()
Ik ga liever altijd wat later buiten het seizoen
De auto die je daar huurt moet je ook links rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet links rijden, dan vallen er dooien. Kan ik beter daar een auto huren.
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontesquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De auto die je daar huurt moet je ook links rijden
En ik heb vorig jaar Schotland ook overleeft
Ging 1x bijna fout maar dudje gilde op tijd
Zolang er genoeg verkeer is, gaat het prima.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De auto die je daar huurt moet je ook links rijden
En ik heb vorig jaar Schotland ook overleeft
Ging 1x bijna fout maar dudje gilde op tijd
Met je andere hand schakelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontes
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je andere hand schakelen.
Mweh, dan zie ik mezelf al helemaal in paniek raken omdat het niet zit hoe ik het verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontes
Daar hebben ze automaten voor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je andere hand schakelen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Chocola is goed voor elk. Conclusie: eet chocola. Bronvermelding: CL @ Fok!'
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dan wordt chocola nog duurder zeker?
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oidquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang er genoeg verkeer is, gaat het prima.
In Engeland wel een "ANDERE KANT" moeten gillen, maar dat was een verder leeg straatje.
Ik zat bij m'n neef in Engeland in de auto en toen hij de rotonde nam zat ik met m'n handen voor m'n ogen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oid
En rotondes voelen raar
quote:In truth Manchester wouldn’t be fun.
I’ve seen Oasis in Manchester … that venue is just a huge open field like Goffertt Park in Nijmegen … and the Oasis fans are like Ajax v Feyernoord type fans … there will be a lot of cocaine, booze, and the worst kind of British men.
Jep en jep.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oid
En rotondes voelen raar
Ja dit, een park als Goffert is imo gewoon prima voor grotere concerten. Heb je in ieder geval niet het gezeik met galm.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zegt meer over de fans dan de Venu tbh
Ik vind Goffert echt kut.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit, een park als Goffert is imo gewoon prima voor grotere concerten. Heb je in ieder geval niet het gezeik met galm.
Grotere concerten en goed geluid bestaat volgens mij ook niet echt, of het nou binnen of buiten is. Of wel?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit, een park als Goffert is imo gewoon prima voor grotere concerten. Heb je in ieder geval niet het gezeik met galm.
M'n enige écht grote concert was een galmbak, dus eh.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grotere concerten en goed geluid bestaat volgens mij ook niet echt, of het nou binnen of buiten is. Of wel?
Een uitgebreide analyse van het 'meer stapjes, meer hapjes dieet'?quote:
Ik ben eens bij een concert in Ahoy geweest waar ik de galm echt storend vond. Maar verder heb ik dat niet echt meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je in ieder geval niet het gezeik met galm.
Mijn ervaring was inderdaad Ahoy.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben eens bij een concert in Ahoy geweest waar ik de galm echt storend vond. Maar verder heb ik dat niet echt meegemaakt.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Arenas zijn dan ook gebouwd met een andere primaire functie
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n enige écht grote concert was een galmbak, dus eh.
Goffert als festivalvenue vond ik wel prima.
Ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n enige écht grote concert was een galmbak, dus eh.
Goffert als festivalvenue vond ik wel prima.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een uitgebreide analyse van het 'meer stapjes, meer hapjes dieet'?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut. Vriezer ontdooid. Weer aan gezet. Nou vriest ie niet meer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut. Vriezer ontdooid. Weer aan gezet. Nou vriest ie niet meer
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh
[..]iets met vitamines en mondgezondheid
En ik heb interesse in voeding bij eetstoornispatiënten in relatie tot mondgezondheid, dat speelt nog helemaal niet maar lijkt me echt awesomevolgens mij is daar weinig over bekend maar dat zou ik eerst moeten bekijken en ook wat het toe zou voegen
Ik ratel een beetje maar ik ben zo onwijs enthousiast dat ik misschien weer in de rollen mag gaan werken waarin ik daadwerkelijk ben afgestudeerd, want dat is echt mn passie![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Jij de rest van het jaar, ik heb jouw voorraad kast gezienquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoelang zouden jullie kunnen eten van het eten dat je al in huis hebt? Ik denk hier echt een paar weken maar zo lastig om in te schatten
momenteel? max een week maar dat is ook maar omdat ik het weekend het e.e.a gekocht heb en de vriezer wat voller ligt dan normaalquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoelang zouden jullie kunnen eten van het eten dat je al in huis hebt? Ik denk hier echt een paar weken maar zo lastig om in te schatten
Als in "ik doe m'n best om er zo lang mogelijk mee te doen" of "ik eet gewoon hoe ik normaal zou eten"?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
Een paar dagen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
ik ben uitgegaan van normaal etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als in "ik doe m'n best om er zo lang mogelijk mee te doen" of "ik eet gewoon hoe ik normaal zou eten"?
quote:
Kom wel even aan jou knabbelen danquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon kannibaal worden als de apocalyps begint
Ja en nee, mijn voorraadkast is hoe dan ook te vol maar vraag me af of dat niet snel op zou zijn als dat is wat je hebt? Vooral mijn bovenkastje is ook veel bakspul (10 soorten suiker, 5 soorten bloem, blabla). En oke waarschijnlijk ook wel 10 verschillende soorten pasta's maar zo'n zak is dan toch wel op in een week?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij de rest van het jaar, ik heb jouw voorraad kast gezien
oh dit klinkt leegquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
momenteel? max een week maar dat is ook maar omdat ik het weekend het e.e.a gekocht heb en de vriezer wat voller ligt dan normaal
die laatstequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als in "ik doe m'n best om er zo lang mogelijk mee te doen" of "ik eet gewoon hoe ik normaal zou eten"?
oh whutquote:
en dan over naar de voorraad pasta?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan in ieder geval een week of drie voort met m'n voorraad rijst.
?????quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb ik ieder geval nog 12 bakken Ben en Jerry
En nog een kilo vlees om rendang van te maken plus rijst en groenten
Dus dat is al een week aan avond eten met toetje
Heb hem nou op maximaal gezet, misschien moet ik nog wat meer geduld hebbenquote:
Zonder vriezer ongeveer de helftquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom wel even aan jou knabbelen dan
Jong vlees is toch lekkerder
Ja hier ook groente, de verhouding houdbare zetmeelcomponenten vs groente is niet in balansquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Normaal eten een week of twee denk ik. Vooral groente wordt een béétje een uitdaging dan, maar ik zal niet verhongeren ofzo.
ligt er bij jou ook aan of je net boodschappen hebt gedaan of niet. Al is het dan volgens mij ook best veel vers (quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl zegt altijd dat ik net 24 uur ga redden met mijn voorraad beleid
ik denk 2 dagen
ja das hier ook, als het niet meer isquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder vriezer ongeveer de helft
Ja zes broden en vijf ton BBQvlees. Smullen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus, vriezer leegvreet feestje vandaag?
Het was 1+1quote:
Nee, de pasta valt mee. Daar heb ik meestal gewoon twee soorten van staan. In m'n hoofd heb ik nooit rijst in huis, dus iedere keer als ik iets met rijst maak, komt er een nieuw pak mee. M'n record met wat ik nog op voorraad had toen ik nieuwe meenam, is 4 3/4 pak aan rijst. Bijna 6 pakken rijst is wat overdreven voor met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh whut
[..]
en dan over naar de voorraad pasta?zoiets heb ik ook wel denk ik
Ik duim voor je, overleden vriezer is echt kut.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop echt dat ie het gewoon weer gaat doen
zes?!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zes broden en vijf ton BBQvlees. Smullen.
ja maar.. 12?! Dat is echt heel veel hahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was 1+1
En ik ben de opperhamster
Vraag maar aan dud0r, ik ben al begonnen met de stash te verhuizen
Die heeft nu voor meer dan een jaar aan wasmiddel en soep
Heb ik nog mais in blik voor een apocalyps
En 30 yfood
En vast meer
hehehehequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de pasta valt mee. Daar heb ik meestal gewoon twee soorten van staan. In m'n hoofd heb ik nooit rijst in huis, dus iedere keer als ik iets met rijst maak, komt er een nieuw pak mee. M'n record met wat ik nog op voorraad had toen ik nieuwe meenam, is 4 3/4 pak aan rijst. Bijna 6 pakken rijst is wat overdreven voor met z'n tweeën.
mja, zo doe ik dat, meestal niet meer dan 2 dagen in huisquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en nee, mijn voorraadkast is hoe dan ook te vol maar vraag me af of dat niet snel op zou zijn als dat is wat je hebt? Vooral mijn bovenkastje is ook veel bakspul (10 soorten suiker, 5 soorten bloem, blabla). En oke waarschijnlijk ook wel 10 verschillende soorten pasta's maar zo'n zak is dan toch wel op in een week?
[..]
oh dit klinkt leeg
Nee het is twee vriezer lades vol ijsquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zes?!hahahaha
[..]
ja maar.. 12?! Dat is echt heel veel hahaha
Of zijn het de mini's?hoarden is ook gewoon leuk
[..]
hehehehe
Nee beetje overdrevenquote:
Ik zie geen problemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee het is twee vriezer lades vol ijs
Zou wel wat van je kunnen lerenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, zo doe ik dat, meestal niet meer dan 2 dagen in huis
Damnquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee het is twee vriezer lades vol ijs
jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee beetje overdreven
Maar dit zou mooi naadje zijn wel
Jullie vriezer is toch heel niet zo grootquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje heeft vaak wel 10 broden in de vriezer, maar dat komt ook door de tgtg
Ik heb een losse vriezerquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jullie vriezer is toch heel niet zo grootof staat er nog ergens eentje
Smakelijkquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een losse vriezer
Hij een Amerikaanse koelkast combo
Moet de mijne nog over huizen
Maar zit dus nog vol ijs
Tetrissenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
1 oktober heb ik een opslag unit, dan kan ik ook wat uit de berging halen en is er plek voor de vriezer
Mocht iemand begin oktober zin en tijd hebben om te komen verhuizen![]()
Hulp is welkom en ik zorg uiteraard voor pizza
Als ik kan vind het ik best leuk om te komen helpen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
1 oktober heb ik een opslag unit, dan kan ik ook wat uit de berging halen en is er plek voor de vriezer
Mocht iemand begin oktober zin en tijd hebben om te komen verhuizen![]()
Hulp is welkom en ik zorg uiteraard voor pizza
Zeg maar wanneer uit zou komen, ik heb nog geen busje gehuurdquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik kan vind het ik best leuk om te komen helpen?
Nee dat is dan ook nooit in de bonusquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef dud0r het volgende:
En dat zit niet in de hamster voorraad van lilakje
Dan bak je nieuwe uitjesquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:28 schreef dud0r het volgende:
Was vergeten dat de gebakken uitjes op waren.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer uit zou komen, ik heb nog geen busje gehuurd
Fair warning, de sportschool die op zolder staat moet ook mee
Is zo'n 130 kilo aan gewichten
is wel, bij de hoogvliet tenminstequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook nooit in de bonus
Blijkbaarquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook nooit in de bonus
Dat is teveel werk nuquote:
Die zit hier niet in de buurtquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel, bij de hoogvliet tenminste
dan is sam & sam in de aanbieding (of sum en sam, weet ik veel, iets in die richting) voor 2 + 1 gratis
Dat zeg ikquote:
Ik kon me niet voorstellen dat er geen hoogvliet in Utrecht zou zittenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik
AH, Jumbo en Lidl zitten op loopafstand. Er zit een Dirk op fietsafstand. Verder nog wat lokale supermarktjes inclusief slager.
Er zal vast een Hoogvliet ergens zitten maar echt de moeite niet voor een aanbieding
De dichtstbijzijnde is 3,7km hier vandaanquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kon me niet voorstellen dat er geen hoogvliet in Utrecht zou zitten![]()
en ja snap ik, jaloers op de lidl op loopafstand
We hebben de ruimte er niet voorquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dichtsbijzijnde Hoogvliet is in Lunetten
Maar ik mag toch niet hamsteren zo lang we hier wonen
Waar smaakt die naar?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Voor de limonade-mensen, deze kan ik ook aanraden
[ afbeelding ]
Zie je er binnen een half jaar uit als een hippie met slap haar en zes verschillende schimmels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zonder supermarkt kun je wel een jaar volhouden als je een beetje groente in de tuin verbouwd.
Lekker is het echter niet.
oh dat is best een eindquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is 3,7km hier vandaan
je kunt vast wat verstopplekjes makenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dichtsbijzijnde Hoogvliet is in Lunetten
Maar ik mag toch niet hamsteren zo lang we hier wonen
Eigen verbouwde groenten niet lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zonder supermarkt kun je wel een jaar volhouden als je een beetje groente in de tuin verbouwd.
Lekker is het echter niet.
Wel lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
En als je jezelf wil voeden met enkel eigen verbouwde groente dan kun je je baan wel opzeggenzoveel werk
Is de Zwarte Pietenkwestie wel bespreekbaar juf Crack??quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Zo tering veel verantwoording in de introductie
Jij bent verantwoordelijk voor je studie, het doel van een vak is niet om een toets te halen, een toets omvat meer dan enkel wat er in een les wordt besproken, doe actief mee als je deelneemt aan een les, doe je dat niet prima maar is niet mijn schuld, we gaan geen individuele toetsvragen bespreken, discussies over dingen die geen discussie zijn beginnen we niet aan, ChatGPT kan niks voor jou bedenken maar kan wel dingen verbeteren
JIJ BENT VERANTWOORDELIJK
Ja hoorquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is de Zwarte Pietenkwestie wel bespreekbaar juf Crack??
Wat felquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoormaar niet bij mij want rot op
Dat verlaagde plafond bied mogelijkheden...quote:
ruilen danquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, had een boor gekocht maar hij is al kapot, ofzoiets. Dacht eerst dat ie wat oververhit was en ik hem moest laten rusten maar als ik hem nu weer aan doe is er meteen rook. Wat een bagger
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, had een boor gekocht maar hij is al kapot, ofzoiets. Dacht eerst dat ie wat oververhit was en ik hem moest laten rusten maar als ik hem nu weer aan doe is er meteen rook. Wat een bagger
Is dit zo'n zoek de vijf verschillen plaatje?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de daily stormzy![]()
[ afbeelding ]
Zie hele tijd die jankende baby voor me als je weer wat jankerig postquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n zoek de vijf verschillen plaatje?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n zoek de vijf verschillen plaatje?
rottweilers zijn bijna altijd grote knuffelberen en liefquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Rottweilers eng maar ben er nog niet uit of dat terecht is. De Rottweilers die ik zie zijn echt heel lief eigenlijk
Hoog tijd voor je pilletjes dan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie hele tijd die jankende baby voor me als je weer wat jankerig post![]()
thanks
Waarom zou je mij zo graag zogenaamd willen pakken?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor je pilletjes dan.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rottweilers zijn bijna altijd grote knuffelberen en lief
mijn valse chiuaua mix heeft er wel eens eentje aangevallen en die snapte r niets van
zelfde voor staffies en pitbulls
vraag iederen dierenarts maar of ze ooit gebeten zijn en zo ja door wat voor rasquote:
ja maar dat is dan ook echt.. sorry maar een ras dat ikzelf echt ja, niet leuk vindquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vraag iederen dierenarts maar of ze ooit gebeten zijn en zo ja door wat voor ras
chihuahua
ja het is een erfenis, ben zelf ook niet perse van dit rasquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar dat is dan ook echt.. sorry maar een ras dat ikzelf echt ja, niet leuk vind![]()
Ik vind die van jou nog wel oké maar dat komt misschien omdat het een halve is en hij zo ontzettend oud is.
Waarom staan rottweilers enigszins negatief bekend?
bij dobberman ook, en of ze de oren laten knippenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Het scheelt enorm of rottweilers hun staart nog hebben.
voor wat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Het scheelt enorm of rottweilers hun staart nog hebben.
Hmm, zit te bedenken of ik stoere baasjes met rottweiler in het echt ken maar volgens mij niet. Pitbulls wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is een erfenis, ben zelf ook niet perse van dit ras
en zelfde als pitbulls, mensen kopen ze omdat ze bepaalde verwachtingen hebben en voeden ze zo op
het is eigenlijk niet anders dan een vent die een grote dodge ram truck koopt om te laten zien aan iedereen hoe stoer hij is
waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Pitbulls zouden verboden moeten worden.
Omdat het een gevaarlijk ras is en expliciet gefokt is als vechthond met een agressief karakter.quote:
oh ja eens, en gewoon zieligquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua uitstraling. En je kunt hun lichaamstaal beter aflezen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gezeik met een hoop honden is natuurlijk dat ze veel te weinig te doen hebben, die energie moet ergens heen.
Een rotraffe?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh huh, hahahahwat een gekke bouw, heeft wat weg van een giraffe
Hmm, bij bepaalde mensen wel maar bij zoveel ook niet. Weet niet of ik die eerste groep groot genoeg zou vinden voor een verbod, geen idee hoe groot die groep is en hoevaak er ongelukken gebeuren en met welke uitwerkingquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het een gevaarlijk ras is en expliciet gefokt is als vechthond met een agressief karakter.
Mweh. Ik ontmoet liever een goed opgevoede pitbull dan een yolo-retriever hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het een gevaarlijk ras is en expliciet gefokt is als vechthond met een agressief karakter.
maar als je gebeten wordt door een pitbull ben je echt veel verder van huis dan bij een bijt van een retriever, dat is door verschil in anatomie gewoon zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh. Ik ontmoet liever een goed opgevoede pitbull dan een yolo-retriever hoor.
^ gaat over NL.quote:Tussen 1993 en 2008 was het fokken van pitbull-honden verboden. Dit leidde niet tot een vermindering van het aantal bijt incidenten. Daarom is deze regeling weer afgeschaft.
Gelukkig zijn Nederlandse pit bulls een ander ras en hebben ze netjes geleerd met mes en vork te etenquote:
waarom doe je nu net alsof je dom bentquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Nederlandse pit bulls een ander ras en hebben ze netjes geleerd met mes en vork te eten
Zeker, bedoel vooral te zeggen dat opvoeding hierbij een enorm grote rol speelt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar als je gebeter wordt door een pitbull ben je echt veel verder van huis dan bij een bijt van een retriever, dat is door verschil in anatomie gewoon zo
binnen de familie hebben we de rottweiler, duitse herder, amerikaanse bulldog, husky, en de dobberman gehadquote:
Fixed. Gewoon kinderen niet alleen laten bij huisdieren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou mijn kind nooit bij een pitbull laten welk dier dan ook laten
En hoe denk je over vuurwapens?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste pitbulls worden ook gewoon verneukt door hun eigenaar.quote:
Ja dat dus. Meeste bijtincidenten komen voort uit slecht/niet opgevoede honden iirc.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
^ gaat over NL.
Oke dus maakt niet uit
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Nederlandse pit bulls een ander ras en hebben ze netjes geleerd met mes en vork te eten
De combinatie kinderen en dieren is sowieso kut.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fixed. Gewoon kinderen niet alleen laten bij huisdieren.
Ohja zeker, maar uitwerking bij een slecht opgevoede pitbull is groter dan bij andere rassen en daar kan die hond niks aan doen natuurlijk maar dat maakt hem wel iets gevaarlijkerquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker, bedoel vooral te zeggen dat opvoeding hierbij een enorm grote rol speelt.
En nee, de stereotype Sjonnies met pitbull vallen niet in mijn beeld van een goed opgevoede pitbull.
ja daarom wil ik ook geen kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De combinatie kinderen en dieren is sowieso kut.
jeetje, wat een intense hondenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
binnen de familie hebben we de rottweiler, duitse herder, amerikaanse bulldog, husky, en de dobberman gehad
alleen de amerikaanse bulldog heeft een keer een andere hond gebeten maar dat was onze eigen hond, erg jaloers beest was dat. verder allemaal schatjes
oh nee, de husky had een schijnzwangerschap gehad en kreeg daardoor het idee dat ballen haar baby's waren
dus die heeft toen een keer bij de opvang een king charles gebeten
nadat de opvang al verteld was dat ze niet kon spelen met kleine honden, is ze te lomp voor
'ja maar thuis zit ze met een jack russel dus we dachten het kon wel'
denken dat een jack russel een kleine hond isdat weten ze zelf niet, king charles zijn prinsesjes
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja daarom wil ik ook geen kinderen
Jep.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De combinatie kinderen en dieren is sowieso kut.
husky is wel werk, dat is iedere dag egwoon 10km wandelen weer of geen weerquote:
dobbermans lijken me ook intensquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
husky is wel werk, dat is iedere dag egwoon 10km wandelen weer of geen weer
opa hond is relaxt, dat is 3 km p uur
Nee, niet doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
Een goed opgevoede pitbull durf ik best bij kinderen te laten. Rottweilers ook.
amenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
Kinderen zijn onvoorspelbaar, je kan van een dier niet verwachten dat ze zichzelf niet verdedigen als er ineens wat aan een oor hangt ofzo.
wel redelijk slimme honden dus kun je ook mentaal uitputten als je fysiek even rust wilquote:
Mja, en als ze wél wat "zeggen" (lichaamstaal, misschien een waarschuwende grom): je kan er gewoon niet van op aan dat die boodschap aankomt bij een kind.quote:
Ohja gatsie, jack russellsquote:Hondenrassen die het meest bijten zijn:
pitbull
rottweiler
Staffordshire-achtigen
Jack Russell terrier
Die komen bij volwassenen al niet aan. Ik heb een hond gehad maar zou echt niet weten waar ik nu bij een hond op moet letten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en als ze wél wat "zeggen" (lichaamstaal, misschien een waarschuwende grom): je kan er gewoon niet van op aan dat die boodschap aankomt bij een kind.
Neuh, denk dat die je een beetje meewarig aankijken als je komt melden dat er een chihuahua in je poot hing.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja gatsie, jack russellsdeze cijfers zijn overigens vertekend (en geen idee hoe oud ze zijn) omdat het politiecijfers zijn maar bij een beet met weinig impact gaat men waarschijnlijk niet snel naar de politie
mijn jack russel heeft 2x iemand gebeterenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja gatsie, jack russellsdeze cijfers zijn overigens vertekend (en geen idee hoe oud ze zijn) omdat het politiecijfers zijn maar bij een beet met weinig impact gaat men waarschijnlijk niet snel naar de politie
Ja die zijn geweldigquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel redelijk slimme honden dus kun je ook mentaal uitputten als je fysiek even rust wil
als ik ooit nog een hond neem na deze dan wordt het een hazewind
die kunnen wandelen maar zijn verder heerlijk lui
jaaa, ik wil echt al jaaaaaaaaaren een greyhoundquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel redelijk slimme honden dus kun je ook mentaal uitputten als je fysiek even rust wil
als ik ooit nog een hond neem na deze dan wordt het een hazewind
die kunnen wandelen maar zijn verder heerlijk lui
Bijten is ook wat zeggenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en als ze wél wat "zeggen" (lichaamstaal, misschien een waarschuwende grom): je kan er gewoon niet van op aan dat die boodschap aankomt bij een kind.
Ook dat. Ik ben zelf ook echt niet zodanig ervaren met honden dat ik ze makkelijk lees hoor, op de overduidelijke dingen na.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komen bij volwassenen al niet aan. Ik heb een hond gehad maar zou echt niet weten waar ik nu bij een hond op moet letten.
Die zijn zo eng mager en kortharig dat je altijd en immer die roze lippenstift ziet bengelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zijn geweldigsprintje trekken en je hebt er geen kind meer aan.
haha jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, denk dat die je een beetje meewarig aankijken als je komt melden dat er een chihuahua in je poot hing.
ik wel, kuthondquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn jack russel heeft 2x iemand gebeteren
maar eentje was een dronken vent die niet weg ging toen we vroegen of hij weg moest gaan
en een andere was een vent die tegen me schreeuwde
ik neem de hond niets kwalijk dat hij bij mensen in hun enkels hing
Altijd teefje nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn zo eng mager en kortharig dat je altijd en immer die roze lippenstift ziet bengelen.
die zijn echt het tegenovergestelde van de greyhoundquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Italiaanse windhondjes ook leuk.
Dat blijft je wel bezighouden he.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn zo eng mager en kortharig dat je altijd en immer die roze lippenstift ziet bengelen.
Ja, is ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Bijten is ook wat zeggenkomt vaak ook niet aan want wordt vertaald naar 'FOEI MAG NIET' wat wel logisch is, maar dat snapt een hond toch niet
we doen hier niet aan kinkshamenquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat blijft je wel bezighouden he.
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
Kinderen zijn onvoorspelbaar, je kan van een dier niet verwachten dat ze zichzelf niet verdedigen als er ineens wat aan een oor hangt ofzo.
moet je mijn half dove half blinde opa hond mee maken, die weet zelf niet wat hij wil de helft vand e tijdquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ben zelf ook echt niet zodanig ervaren met honden dat ik ze makkelijk lees hoor, op de overduidelijke dingen na.
jelly?quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
als je 15 bent in centrum tilburg dan is het 10 punten voor de hond imoquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja
[..]
ik wel, kuthondook kutmensen overigens maar het een sluit het ander niet uit
Truequote:Op dinsdag 3 september 2024 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is ook.Maar da's meestal niet de eerste reflex, dan ben je al een paar grenzen overgewalst.
wabliefquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je 15 bent in centrum tilburg dan is het 10 punten voor de hond imo
Vind ik vies om te zien plus een klein trauma omdat ik ooit met een King Charles Cavalier bij de aantrekkelijke dierenarts stond uit zorgen omdat het beestje zo'n enorme roze piel had.quote:
oh ik heb dat gehad met de rottweiler, die was gewend dat iedereen naar haar kwam want oh kijk nou schattige puppy!quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True
Mijn ex vond honden echt kei eng maar dat was voornamelijk omdat hij ze niet kende en hun lichaamstaal echt totaal niet herkende. Die was ooit doodsbang omdat we een blije puppy tegenkwamen maar hij herkende uberhaupt niet dat dat nog een hele jonge blije hond was![]()
die zag 'een grote hond die rennend op me af kwam' en als je dan niet weet dat het blij bedoeld is, tsja dat is eng
ik heb met hardlopen een keer zo;n worsthondje gehad die in mijn enkels nipdequote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ben ooit een blije hond tegen gekomen toen ik ging hardlopen in het bos, die sprong heeeeeeel blij van achteren tegen mn rug op. Ik op de grond![]()
baasje 'OHGOD SORRY SORRY'.
Dan schrik je ook wel even omdat het onverwachts is, daarna moest ik lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |