SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Naja, die tijd he. Het was nu een kwestie van naar z'n plek sjouwen, wat kabeltjes aansluiten en GOGOGO met de leuke dingen en bewonderen hoe shiny en snel alles is. Anders was ik eerst weer een flink aantal uur kwijt geweest aan componenten uitzoeken en daarna een weekend aan alles in elkaar puzzelen. Was nu even hier mekkeren of ik het wel zou doen, een dagje geduld, wat stress met bezorging omdat ze te vroeg kwamen (huehue), maar kon wel dezelfde dag gamen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Destijds scheelde het nog wel in prijs, maar achteraf met alle tijd die het vervolgens nog gekost heeft bij mij en vooral mijn broer. Ga ik dat geen tweede keer meer doen.
Jij zou een ddr4 in een ddr5 slot proberen te proppen en zo alles slopen.quote:
SSDquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
Nah, dat was toen vooral een andere videokaart erin rammen.quote:
Voor mij misschien ook wel zoiets.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de laatste keer dat ik wat aan een kast verbouwd heb, is twintig jaar geleden ofzo.
ahhh, jammerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan voor een normale prijs aan tickets komen voor Oasis maar het is schijnbaar niet in de goede stad.
Zo ben ik in een bus uit Parijs belandquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga toch niet mee want dan wordt het doorhalen tot de trein of vliegtuig terug gaat en dat lijkt me geen slim plan.Er zullen wel geen betaalbare hotel in London of Manchester zijn.
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommerquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik een gebakken eitje doe met pindakaas, sambal en komkommer
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wilquote:
Heb ik wel eerder voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
Gewoon drie boterhammen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan we zo lunchen? Ik twijfel tussen tosti en andere dingen maar weet nog niet wat, iets met mozzarella?
etenquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Had ik deze tomaat al laten zien?
[ afbeelding ]
Maar wat er mee te doen?!?!
*Gaat weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien dit voor de lunch
[ afbeelding ]
had je toch eerder kunnen laten weten dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wil
Ik ga eitjes koken denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Nee want Solo lag te slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je toch eerder kunnen laten weten dan?
"smaakt naar kip" ?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien dit voor de lunch
[ afbeelding ]
denk hetquote:
mja lijkt nu net alsof je die persoon uitlacht omdat ze bereid was iets voor je te doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:08 schreef Ama het volgende:
En ik zei ja het is echt een die hard fan dus heeft zij ze apart gehouden voor mij.
Ja snap ik maar zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
als in hahahahaah wat een kneus, kijk hoe lang zij die kaarten voor mij apart houdt
Hij wil alleen naar London of Manchester en ik kan voor een andere stad kaartjes krijgen voor de normale prijs.quote:
Apart.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar London of Manchester, en ik kan voor een andere stad kaartjes krijgen voor de normale prijs.
Ja weet ook niet waarom. Hotels daar zijn toch niet te te betalen (als er plek is) en doorhalen (wat nuchter niet lukt) ga ik niet doen in Engeland. Dat is de reden dat ik niet mee ga.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel sneu dat meisje heeft 12 uur lang gewacht omdat ik zei dat ik iemand ken die heel graag heen wil
ohquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik wel eerder voorbij zien komen.
Nee is thuislunch, dan wil ik iets extrasquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon drie boterhammen.
Nee heb haar overtuigd dat mijn vriend heel groot fan is en heel graag Oasis wil zien. Daarom voel ik me nu zo lullig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
hahahaha die is ook gek, of heb je haar flink betaald ofzo
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb haar overtuigd dat mijn vriend heel groot fan is en heel graag Oasis wil zien. Daarom voel ik me nu zo lullig.Maar ik zei moet even wachten op een echte ja tot hij wakker is.
Ben nog even aan het bedenken hoe ik dit ga brengen maar denk nee sorry hij wil liever veel meer betalen voor een andere stad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe reageerde ze? Zou zelf wel beetje verbaasd zijn denk ik als een super grote fan dan gaat zeggen van 'ohnee die hoef ik niet'
![]()
175 euro, zij heeft er 157 voor neergelegd of naja gekregen van haar vriend als verjaardagksado. Kan ik ze een 3de keer door verkopen want anders koop ik ze sowieso wel van haar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef TaMieke het volgende:
Welke stad en welke prijs? Mssn wil Artic ze dan
Verkopen kan sowieso altijd nog. Zullen echt genoeg mensen zijn die graag willen gaan.
Ik maak er geen probleem van waar het is he.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DUBLIN IS FUCKING VET BEN JE GEK OFZO
Ik vind het vooral sneu geld om voor een andere stad veel duurdere kaarten te kopen maar dat had ik al gezegd tegen hem. Zijn keuze. Als ik deze kaarten heb dan maak ik er iemand anders wel blij mee! Zij zegt ook dat ze niet mensen wil uitbuiten dus ik gun dat andere fans ook wel weer.quote:
Die vent van je spoort niet.quote:
Zou ik niet aan beginnen eerlijk gezegd, wees dan gewoon eerlijk naar haar, het is niet alsof dat concert vanavond al is ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:27 schreef Ama het volgende:
Maar alleen als ik ze weer kan door verkopen als ik ze van haar heb gekocht. Weet iemand of dat kan?
Ik ben nooit in Manchester geweest maar het kan nooit leuker zijn dan Dublin.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, man man.
hET iS GEeN lONdeN oF mANcHEstER.
Nee, het is een betaalbare stad met afaik prima verbindingen vanaf hier voor een band die je zo tof vindt dat je ervoor gaat reizen.
Ik ken iemand in Engeland. Even gevraagd of hij niet wat vrienden in Dublin heeft wonen voor een plekje om te crashen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, man man.
hET iS GEeN lONdeN oF mANcHEstER.
Nee, het is een betaalbare stad met afaik prima verbindingen vanaf hier voor een band die je zo tof vindt dat je ervoor gaat reizen.
Dat ook nog ja, is gewoon EU.quote:
Wat ik hoor van Manchester (vriend van me komt er vandaan en woont nu in een molshoop in NL, kejjenagaan), is het niet echt een topbestemming nee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Manchester geweest maar het kan nooit leuker zijn dan Dublin.
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Engeland. Even gevraagd of hij niet wat vrienden in Dublin heeft wonen voor een plekje om te crashen.
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik hoor van Manchester (vriend van me komt er vandaan en woont nu in een molshoop in NL, kejjenagaan), is het niet echt een topbestemming nee.
Zullen dan vast al vol zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.
Echt zo'n industriestad volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.
Camping.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je gaat in een hostel voor een nachtje.
Maar jij hebt niks te zeggen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het op foto's ook niet echt gezellig eruit zien ofzo.
+1quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DUBLIN IS FUCKING VET BEN JE GEK OFZO
Niet op... *spiektquote:
Ik ga echt niet links rijden, dan vallen er dooien. Kan ik beter daar een auto huren.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil nog wel een met met de auto naar Ierland maar je auto daar krijgen is ook al een halve reis
Tijd dus om eens terug te gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in Dublin m'n kniebanden gescheurdDus heb veel uitstapjes naar het platteland over moeten slaan
Oh dat is midden in de zomer vakantiequote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op... *spiekt
16+17 augustus
Of ja, Ger misschien wel.
Ja, ik vond Engeland met eigen auto al onderneming genoeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil nog wel een met met de auto naar Ierland maar je auto daar krijgen is ook al een halve reis
Ik was er in mei, was primaquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat is midden in de zomer vakantie![]()
Ik ga liever altijd wat later buiten het seizoen
Lijkt mij het bestequote:Op dinsdag 3 september 2024 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nog even aan het bedenken hoe ik dit ga brengen maar denk nee sorry hij wil liever veel meer betalen voor een andere stad.
Denk wel zoiets want kan moeilijk zeggen haha grapje hij is geen fan.Hier boven is ook de waarheid dus denk dat ik gewoon de waarheid zeg.
Ik was even gaan kijken wanneer die Oasisdata waren voor ik camping riep.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat is midden in de zomer vakantie![]()
Ik ga liever altijd wat later buiten het seizoen
De auto die je daar huurt moet je ook links rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet links rijden, dan vallen er dooien. Kan ik beter daar een auto huren.
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontesquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De auto die je daar huurt moet je ook links rijden
En ik heb vorig jaar Schotland ook overleeft
Ging 1x bijna fout maar dudje gilde op tijd
Zolang er genoeg verkeer is, gaat het prima.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De auto die je daar huurt moet je ook links rijden
En ik heb vorig jaar Schotland ook overleeft
Ging 1x bijna fout maar dudje gilde op tijd
Met je andere hand schakelen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontes
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je andere hand schakelen.
Mweh, dan zie ik mezelf al helemaal in paniek raken omdat het niet zit hoe ik het verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan is alles in spiegelbeeld, dan verval ik misschien minder snel in oude gewoontes
Daar hebben ze automaten voor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met je andere hand schakelen.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Chocola is goed voor elk. Conclusie: eet chocola. Bronvermelding: CL @ Fok!'
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dan wordt chocola nog duurder zeker?
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oidquote:Op dinsdag 3 september 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang er genoeg verkeer is, gaat het prima.
In Engeland wel een "ANDERE KANT" moeten gillen, maar dat was een verder leeg straatje.
Ik zat bij m'n neef in Engeland in de auto en toen hij de rotonde nam zat ik met m'n handen voor m'n ogen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oid
En rotondes voelen raar
quote:In truth Manchester wouldn’t be fun.
I’ve seen Oasis in Manchester … that venue is just a huge open field like Goffertt Park in Nijmegen … and the Oasis fans are like Ajax v Feyernoord type fans … there will be a lot of cocaine, booze, and the worst kind of British men.
Jep en jep.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Probleem is vaak als je weg rijdt van de parkeerplaats oid
En rotondes voelen raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |