Gast, bel anders 113quote:Op donderdag 5 september 2024 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
De kaarten gaan ne toch niet vertellen dat het herfst halfjaar volgende week al begint, hè?! Want dan worden het 8 maanden. Wat een bende regen wordt er verwacht. En max 15-17 graden. Man man man wat sneu, triest en kansloos.
Het zal 't wel even kort aantikken. Die 'indian summers' zijn gelukkig wat anders dan dezelfde temperaturen tijdens de zomerperiode.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Moeilijk te geloven dat het vandaag richting 28-29 graden gaat. Het oogt nu zeer kil buiten (en donker).
Nee, bel jij maar. Moet gewoon werken. Kan het ook niet gebruiken Ik constateer alleen welke kant het op gaat. Vorig jaar was tot half oktober namelijk aangenaam, mooi en fijn weer met 20-24 veelal. Lijkt me voor niemand slecht en altijd beter dan redelijk nat en maar 15-17 gradenquote:
Ik haal de schaatsen vast uit het vetquote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week 8 graden in de nacht.
Het dekentje kan weer over
Nou ja, als dat volgende week zo is wil toch niet zeggen dat het daarna niet meer boven de 20 gaat komen. Kan nog makkelijk. Best vaak in oktober nog zon en 20 plus.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, bel jij maar. Moet gewoon werken. Kan het ook niet gebruiken Ik constateer alleen welke kant het op gaat. Vorig jaar was tot half oktober namelijk aangenaam, mooi en fijn weer met 20-24 veelal. Lijkt me voor niemand slecht en altijd beter dan redelijk nat en maar 15-17 graden
True, maar we zaten er net zo lekker inquote:Op donderdag 5 september 2024 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, als dat volgende week zo is wil toch niet zeggen dat het daarna niet meer boven de 20 gaat komen. Kan nog makkelijk. Best vaak in oktober nog zon en 20 plus.
Je hoeft mij niet te overtuigen he, wat weer en temperaturen betreft.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
True, maar we zaten er net zo lekker in. Maar komende week gaat wel de bezem er goed door en verandert er een hoop, zo lijkt het. Her en der een verdwaalde twintiger komt vast nog wel, maar beter is al het de hele maand nog 20-22 blijft. Pas september, he. Krijgen nog shit weer genoeg de komende maanden
Nee, jou nietquote:Op donderdag 5 september 2024 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen he, wat weer en temperaturen betreft.
Zeer ongewoon inderdaad, medio september 16/17 graden.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, jou niet. Maar sommige zitten maar wat graag te wachten op lelijk, koel, onbestendig, vochtig en grijzig weertype. Het is begin september, dus als het dan 16/17 graden lijkt te worden en onbestendig, dan mag je daar best over klagen
.
Handjes er wel boven hè?quote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week 8 graden in de nacht.
Het dekentje kan weer over
Zeldzame gebeurtenis. Leuk voor de natuur daar.quote:
Dat schreef ik niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeer ongewoon inderdaad, medio september 16/17 graden.
gr gr dick
Excuus, ik was vergeten dat we moeten klagen wanneer de temperatuur een paar dagen een paar graden beneden de norm komt te liggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet.
Gr gr greet
moeten niks, maar mogen wel. gaat niet alleen om de temperatuur, patrickquote:Op donderdag 5 september 2024 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Excuus, ik was vergeten dat we moeten klagen wanneer de temperatuur een paar dagen een paar graden beneden de norm komt te liggen.
quote:Op donderdag 5 september 2024 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeer ongewoon inderdaad, medio september 16/17 graden.
gr gr dick
Klopt, gister een bui gehad idd.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, zelfs regen in de Sahara, het moet niet gekker worden. Wat een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |